moij (: elikkäs olisi tässä tarkoitus pitää 12yo synttärit 16.8. mutta ideoita ei ole. olen foorumeja kierrellyt mutta ideoita ei ole vastaan tullut. synttäreihin saan käyttää 20€ ja ne pitää pitää kotona -.- syndeille on tulossa 8 vierasta. ideoita olisi tooosi kiva saada. KIITOS! (: P.S. Olen aika lapsellinen ;)
12yo synttärit.Mitä voisi tehdä?
6
112
Vastaukset
- aei
Pukeutukaa kaikki prinsessoiks ja taijotte toisianne sammakoiks.
- Merkku ;D
enpä taida ;D
- bilehile:3
Menkää pihalle jos vaikka lähellä on joku koulu/päiväkoti. Riehutte siellä ja meette teille herkkupöytään. Tai sitten jos ootte enemmän sisäihmistä niin pelatkaa lauta-/videopelejä yhessä. Oon ite usein vieny kamuja syömään jonnekkin raflaan esim vaikka buffaan tai raxiin. Kans 2.luokal menin kaikkien luokkaisten tyttöjen kans uimaan ja uimahallin tiloissa oli tarjoilut mut se makso 50e. Mut jos sen tarjoilun pitäis sit vaikka just siellä ravintolassa/kahvilassa/kotona...
- don`t ask me
Vuokartkaa leffa ja kattokaa sitä. Kai ny kahelkympil saa ny snäksitki päälle.:/
ite vedin tolloin kännit 12v synttäreilläni siinä ideaa kyllä alkomahoolia kahelkympils saa tarpeeks
- suusex
Suusex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595