Moi.Meitsi Marko/MarjoEi Ole Taas Viitsinyt Tähän Forssan Kesseleille Ja Pulsuille Marjon Kavereille Kirjoitella Moneen Päivään.Kun Ptää Twistata Ja Lypsää Lehmät Samalla Sarvet Aina Tiellä Ja Utareet EIkä Kavereita Oikeesti Ole Paitsi Heluna-lehmä. Marko Tykkäs Siitä TakaapäinAamulysyn Jälkeen Ite Kaipaan Nyt Mahtavaa Isoa SonniaElän Maatilalla Tässä Olis Maajussille Morsian Joku Hölmö On Väärässä Ellei Tykkää Tauskin Ja Fabianin Ja Tigersin Rockabilly Musiikista..ESIM.30-Luku Humppa Maailman Parhaat Äänet Laulajilla Ja Tausta Bändit Maailman Ja Nääsvillen Ja Hämeenlinnan J a Forssan Kesseleidenkin Mielestä Ihan Maailman Ja Perähikiän Huippuja..ESIM.Georg Malmsten Dallape Ketään Ei Omaa Niin Loistavaa Laulu Ääntä..Hän On Myynyt Yli 20 Levyä..Siihen Ei Muut Pysty Maailmassa..Sitten Anita Hirvonen Ja Ansa Ikonen..Nämä Ovat Sitä Mielihyvää Antavat Nais Laulu Äänet Saa Minun Lämmin Sydän Sureen Tunteeseen,Kaikki Olen Livenä Kokenut Ja Nähnyt..Parasta Antia..Kakkabilly Bändeistä...Myös Saan Suurenmoisen Nautinnon,Kun WC.EITÄ Vedän Ja Kuuntelen..Juuh Joskus Voisin Näyttää Tampereella Miten Minun Leobardi Läskärit Lentää Ulos Persuksistani Kun Twistaan Ansan Tahtiin..Hyvää Yötä..T.Marko
Marj(k)osta Maajussille Morsian Twistin Sm Mestari Vuosi 1963
Ms.Twist.Rockabillu
1
124
Vastaukset
- Ohhoh!
Häh Marjo/Marko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850