Tsekatkaas Seat Leonin uusi mainos. Ensin käyntiin ja valot päälle, sitten sammuu kuin saunalyhty valoineen kaikkineen.
Seatia ei saada liikkumaan edes mainoksessa.
uusi Seat Leon sammuu mainoksessa
1
194
Vastaukset
- köyhän eväät
Mercedes-Benz mainosti joskus että "jälleenmyyntiarvo on sen paras ominaisuus". Silloin jo ajattelin että eipä ole paljoa hurraamista autossa. No sitten tuli ns. veromuutos (oliko joskus v. 2005?) jolloin Mercedes-Benz mainosti "Mercedeksen hinnat tippuivat eniten". Silloin ajattelin että mitähän tapahtui sille parhaalle ominaisuudelle = jälleenmyyntiarvolle, jos kerran valmistaja itse mainosti kahdessa eri kampanjassa niin sanotusti itseään vastaan näin selvästi.
Mitä tästä opimme? Seat todellakin sammuu. Mutta se myös käynnistyy ja sillä on kiva ajaa. Itselläni on uusi Leon ja fiilikset ovat myönteiset. Rikkaampi jos oisin niin autoni voisi olla ehkä joku Porche Panamera tai mikä lie olikaan nimeltään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657