Hei, mihinköhän tänään kannattaisi Tampereella mennä, jotta näkisi kauniita Lesbonaisia? Itse en ole paikkakunnalta ja paikat ei ole tuttuja :)
Tampere
11
378
Vastaukset
- 222
Akateemisia lesboja on pe ja la Werstaalla, jossa on 16. - 17.8.2013:
Seminaari Queering the Memory Institutions.
Seminaariin kuuluu myös kaupunkikierros launtaina (Tuula Juvonen esittelee Tampereen lesbo- ja homokohteita).
Lisätietoja tällä sivulla:
http://www.werstas.fi/?q=node/685 - Nääsvillenmimmi30
Tuskinpa monikaan työssä käyvä, itsestään huolehtiva lesbonainen on näin keskellä arkiviikkoa viihteellä, vaan elää arkea kotonaan kuten itsekin teen. Meidät voi siis löytää kaupasta pikaisia ostoksia tekemästä, pyykkituvasta, tupakaltakin jotkut ehkä, harva viitsii näin sateella lähteä iltalenkillekään. Chatti tai paikallinen tuttu ehkä siis paras tapa tutustua muihin lepakkonaisiin tuossa tapauksessa.. Mutta onnea joka tapauksessa etsintään! :)
setan ryhmä. tosin aika kuollut meininki :D, sitten leimarit :D sit perus netti tietty :))
mää ajattelin huomenna käydä tsiigaamassa mixerin :D
- heiheii1
Täällä on Tampereen hervannasta yks nuori lesbo!(:
- nääsnääs
Täältäki löytyy hervannasta ;)
- 84-
Kuin myäs Hervannasta :)
- Heipähei
S-posti on taru.heinolife@gmail.com ;)
- Vjuygyugyu
Tänään mixei ja sinkkubileet ;) Minä ja ystäväni ollaan ainakin menossa :) Sääli, että sinne porukka löytää aina kovin myöhään..
oho on vai :D cool
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423