LC lahjoittaa jokaiselle ekaluokkalaiselle pyöräilykypärän Kuortaneella näin siis siellä kerätyillä varoilla.
Mihin täällä kerätyt varat kohdistuu kysyn?
Lasten turvaksi
10
123
Vastaukset
- pehmo_leijonia
Omahyväistä sakkia nuo "leijonat", kannattaa pysyä niistä kaukana.
- jakuda
Sitä kannattaa kysyä leijonien pressalta ? Kuortaneella idea aivan mahtava.
Emme tarvitse matkintaa mutta esim hyviä asiota tarvitaan suunnitellaan turvallinen koulutie ja jopa pienemmät ryhmäkoot kouluihin., mutta se on sitten jo eri asia.
- LL lieksa
Lahjoita itse kypärät niin saat pari sulkaa lisää hattuusi.
Tuo LL kirjoitus oli tavanomaista herjausta kohtaani kuitenkin totean, että yhden kypärän olen lahjoittanut ja myöskin tuttava lapselle polkupyörän ja yhdessä olemme liikkuneet ja myöskin omille lapsenlapsille pyörät
- LL Lieksa
Kaikki on näköjään herjausta!
- kaikille samat edut
...ja sosku lahjoittaa jokaiselle syntyvälle lapselle yhdistelmävaunut vai miten se nyt oikein meni? Eikö?
- Lieksan leijonaklubi
Kuulemma karaoken laulajat saavat uudet mikrofoonit ja syntetistaattorit segezan mafialta.
En usko, mutta kaikki on mahdollista. On hyvä että en ole mafian kanssa tekemisissä vaikka segesassa olen laulanut.
Olen kyllä itse ostanut vahvistinlaitteet jopa kolmet ja tuon mikrohfonin joka muuten on hyvä makso 150 euroa.laitteet 550euroa kotioloihin
Jälleen asia muuttu muuten lapsille oli iltatorilla lasten karaoke. Alat veti
Mutta lauletaan jälleen sitten syksyllä kuoroissa ja myöskin eri paikoissa aloitan karpalossa kansanlauluilla sitten hengellisella vanhalla tansimusiikilla ja joululauluilla eri kuukausina markku
Muuten en usko että ketjun kirjoittaja edustaa tuota tahoa ,joten loukkaus heitä kohti ja asiatonta leijonalubia kohtaan- Lieksan blondiklubi
Leijonaklubi ja lions club ovat 2 eri asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154