ajattelin alottaa rs07 uudestaan ja kyselisin, että onko siellä vielä pelaajia ja miten economy on muuttunut?
onko rs07 kuollut?
10
342
Vastaukset
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- jhyjhyyj
No economy ei paljon ole muuttunut, botteja vieläkin on (enemmän kuin pari kk sit).
Itse aloitin uudestaan ja aion kuukauden katsoa miten jaksaa pelata. Ikävä kyllä suurin osa on lopettanut kun ei oikein oe tekemistä MUTTA jos saadaan God Wars Dungeon ja PVP world ehkä se nousee taas :)- Einäin
PVP world? Voi suksi ny vittuhun, PVP worldit and se trade limit sunmuut paskat pilas runen silloo vuosia sitte!
- rs7 not gord
RuneScape 3 on mun mielestä parempi, miksei sitä muka voi pelata?
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- Kyllä
On
- adsgegwqweg
- ei.
ei.
- rs07onparas
Rs07 KYLLÄ! Economy on hyvä, JA NE LUKUISAT YSTÄVÄLLISET PELAAJAT!! aika paljon pelaajia ei voi muuta sanoa kun että MAHTAVA!
- paska.
paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667