Myyn Juuan pitäjän historia-kirjan. Sen on kirjoittanut Heikki Kokkonen. Kirja ilmestyi v.1941. Kirja on hyväkuntoinen.
Hinta: 80,00
Yhteystiedot: Taresa@suomi24.fi
O: Juuan pitäjän historia
8
175
Vastaukset
- Kannaksen poika
Hei vaan
Olen kiinnostunut Juuan pitäjän historiasta. Mikä on kirjan hinta ?Hei!
Kirjan hinta on 80 €. Missä päin asut? Mikäli kirja postitetaan Suomen rajojen sisäpuolelle, maksan lähetyskulut.
Terveisin!
Terttu- pentti r
Taresa kirjoitti:
Hei!
Kirjan hinta on 80 €. Missä päin asut? Mikäli kirja postitetaan Suomen rajojen sisäpuolelle, maksan lähetyskulut.
Terveisin!
TerttuHei! Onko kirja myyty olisin kiinnostunut.
pentti r kirjoitti:
Hei! Onko kirja myyty olisin kiinnostunut.
Hei!
Kirja on vielä minulla. En oikein ymmärrä miten tämä systeemi toimii. Oletko saanut minulta jo vastausta?
Taresa- Kannaksen poika
Taresa kirjoitti:
Hei!
Terveisin!
TerttuLiekö kirja vielä myynnissä ? Asun Jyväskylässä. Missä vaiheessa kirja pitäisi maksaa ? Maksaisin netin kautta välittömästi,kun olen kirjan ja maksutiedot saanut. Olen lähtöisin Kannaksenkylästä ja asunut sen lisäksi kirkolla, Vihtasuolla ja Länsi-Vuokossa.
Kannaksen poika kirjoitti:
Liekö kirja vielä myynnissä ? Asun Jyväskylässä. Missä vaiheessa kirja pitäisi maksaa ? Maksaisin netin kautta välittömästi,kun olen kirjan ja maksutiedot saanut. Olen lähtöisin Kannaksenkylästä ja asunut sen lisäksi kirkolla, Vihtasuolla ja Länsi-Vuokossa.
Hei!
Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa Taresa@suomi24.fi.
T- Kannaksen poika
Taresa kirjoitti:
Hei!
Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa Taresa@suomi24.fi.
THei vaan
Lähetän osoitteeni sähköpostiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164