Onko ihmisillä kokemusta, että mitä tapahtuu jos haluan yksinhuoltajuuden minun ja ex-avomieheni yhteisestä lapsesta? Vaikuttaako se oleskelulupaan? Ex on Irakin kurdi ja sopivasti 2-vuoden yhdessäolon jälkeen päätti suhteen nopeasti sekä muutti pois. Haluaa kuulemma nyt vain tehdä töitä ja elää omaa elämää. Hän sai vasta toukokuun lopussa oleskeluluvan ja kaikki paperit sain taisteltua hänelle läpi...ja miksi? Hän ei ole se mies jonka kanssa aloin aikanaan seurustelemaan. Lapsesta hän oletettavasti haluaa pitää yhteishuoltajuuden. Hän on hyvä isä kun vain joskus sattuisi olemaan paikalla. Tyttäremme on vasta 1v haluan hänelle parasta turvaa mitä olla ja voi. Vaikuttaako yksinhuoltajuus ex mieheni oleskelulupaan? En halua hänelle mitään pahaa papereihin koska lapsella on oikeus myös tavata isäänsä. En voisi heidän suhdetta rikkoa.
Avoliiton rikkoutuminen ja lapsen huoltajuus
Äiti84
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667