Myytävänä kaksi uutta vastaavaa tahkon kiveä. 100/kpl. Uuden hinta noin 150 ( ei varma tieto) valmistaja LBA-tech.Myynnissä myös hidas nopeuksinen, pystymallinen tahko. Toimii 1 tai 3 ~virralla. Vesikaukalo, kulmavaihde 1:40. Tahkolla hp parisataa.
Hinta: 100
Yhteystiedot: hipe@suomi24.fi
O: Tahkon kivi
Hipe66
2
505
Vastaukset
- tapani4
terve. mitkä ovat tahkon mitat, halkaisija ja leveys. oliko näissä moottori mukana/kiinni
terv
Tapani
0505988639
tapani.niskonen@metsagroup.com- VaPe
Valitan viipynyttä vastausta. Ollin 1 1/2 kk ulkomailla.
Kiven halk n. 300mm . Tahkon tarkkoja mittoja en pysty vielä antamaan. ( ei mitattu ) Moottori ja 1:40 kulmavaihde ovat kiinni. ts. kone on käyttökuntoinen. Minulle olisi kannattavampaa myydä kivet ja osat erikseen. Mutta miten vain. Palasin eiilen lomalta, mikäli olet vielä kiinnostunut, palataan asiaan. T Petri Valdes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890