mikä tappoi kissanpennun

Pettymys ja suru

Kissani sai 2 pentua jokin aika sitten.Molemmat olivat ihan normaalin oloisia.Kaikki meni hyvin kunnes huomasin,että toinen poikanen availee suutaan tiheään ja kuoli pian sen jälkeen. En tiedä mikä sille tuli. Onko kellään mitään käsitystä mistä olis voinut johtua.

6

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30+5

Tukehtui?

• 6+9

Kuuli radiosta suomi-iskelmää?

• pmk1

Usein tuollaisessa pennussa on jotakin vikaa, joka ei näy päällepäin, mutta luonto hoitaa asian niin, että pentu hyvästä hoidosta huolimatta menehtyy. Sen on luonnossa ihan normaalia luonnonvalintaa, mutta surullista ihmisille. Harmi että toinen pentu jäi nyt ilman leikkikaveria. En usko että olisit voinut tehdä mitään.

• Kissa Pappi :(

Sillä saattoi olla silloin niin kuuma. Niinkuin meidänkin kissa aina aukoi suutaan kun viedään sitä eläinlääkäriin (tai sit sillä on jano ja se ei osannut juoda ) tai sit osas. :(

• Mistä näitä tietää

vanhempani asuvat maalaistalossa ja siellä kissat saa vapaasti lisääntyä.Itse en sitä hyväksy mutta minkäs teet. Tässä keväällä löysin "kissan pesän" josta löyty kuollut poikanen. Emo oli hylännyt jo aikaa sitten pesän. Kyllähän kissoilla on kaikenlaisia ongelmia kuten ihmiselläkin. Hankala sanoa oliko vika pennussa vai itse emossa.

• kissaenkelit

Jokin vika mikä ei päällepäin näy? Meillä jokunen vuosi sitten syntyi neljä pentua, joista vain yksi jäi henkiin. Ensimmäinen pentu menehtyi noin viikon ikäisenä, toinen vajaa viikkoa myöhemmin. 12-viikon vanhana toisella elossa olevista pennuista todettiin sydänvika, joka olisi vienyt kissan hengen melko pian -> kisu nukutettiin ikiuneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe