hävyttömät

hyvätön

Eikö hävyttömät todellakaan näy katsomossa?
Jäi viime jakso katsomatta enkä millään jaksa tämän illan uusintaa kun alkaa vasta puolenyön jälkeen.

9

4054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätön

Nyt ne sitten lopettivat kokonaan Hävyttömät.
      Ensin siirrettiin bigbrotherin jälkeen klo 23 alkavaksi ja sitten kokonaan pois ilman mitään tietoa.
      Ihme ettei tälle sarjalle löytynyt muita katsojia kuin minä.
      Enpä enää ala seurata mitään sarjaa subilta. Surkein kanava mitä on :/

• peruskauraa

Olisi kannattanut aikanaan katsoa alkuperäinen Englantilainen 'hävyttömät' oli meinaan paljon parempi kuin tämä jenkki versio.(FST oli silloin kanavan nimi,miltä hävytttömät tuli.)

• kiitti vastauksesta

Hei peruskauraa....mikähän sen sarjan alkuperäinen nimi oli....britit kun osaa?

• sama kuin edellinen

• kauraperus

Shameless,kelpaako?

• hyvätön

Nyt on Areenaan tullut se brittiversio. Hävytöntä.
      Katsoin eka osan äsken ja täytyy sanoa että en oikein tykännyt. Kuvaus oli sitä tyyliä missä kamera on koko ajan naamassa kiinni tai sitten heiluu edestakaisin.
      Kaupunki- ja slummimiljöö oli miellyttävämpi kuin jenkkiversiossa, ei niin kurja. Ihmiset paljon rumempia. Kun tarina on aivan sama sekin tietysti verotti kiinnostavuutta. Jenkkiversioo jäin koukkuun ja sitä katsoisin mielellään enemmänkin. Harvemmin minulla näin päin. Taitaa olla ihan ensimmäinen sarja missä mielummin valitsen näin.

• Brits vs. Yanks

Tässä kohtaa voi sanoa että alkuperäinen ei TODELLAKAAN ole parempi kuin uudempi. Sama juttu kuin Officessa, Steve Carell ja Rainn Wilson ovat paljon uskottavampia ja yleisesti hauskempia kuin heidän brittivastaavaat. William H. Macy vetää niin hyvin Frankin roolin että aina kun näen kyseisen näyttelijän jossain muussa elokuvassa niin repeän jo pelkästään hänen näkemisestään.

Tottakai britit tekee/ovat tehneet myös korvaamaattoman hyviä sarjoja mm. huonosti käyttäytyvät miehet, kaksi tuoppia kiitos, peep show, IT-crew...

• hyvätön

Nyt ollaan Subilla tultu siihen jaksoon asti mitkä ovat olleet HDFIN:issä katsottavissa jo kauan. Saa nähdä jatkuuko Subilla.
      Kyllä tykkään edelleen enemmän jekkiversiosta. Areenassa olisi brittiversio katsottavissa mutta ei kiinnosta.

• hyvätön

Katselin tuolta subin sivulta niin yksi jakso tulee vielä ja sitten jatkuu elokuussa, yllätys yllätys, vanhoilla jaksoilla!
      Että se siitä. Kiinnostais tietää Steven kohtalo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60