eli siis oon tyttö(8lk) oon ihastunu poikaan (8lk) ei olla samal luokal enää (oltii ala-asteel) ja siis me tekstaillaa ja fb:s puhutaan ja tiän et se on ainaki tykänny musta, kai vielki! mut koulus ei puhuta ollenkaa, ja tekstailleskaa meil ei oo oikeestaa puheenaiheit joten kannattaako mun vaa luovuttaa koko jutun suhtee...?
poikahuolia.. help
6
290
Vastaukset
- qwertyuiopasdfghjkxc
ei kannata ainakaan kokonaan luovuttaa
- lifemocker
jos ette pysty/halua livenä viettää aikaa toistenne kanssa tai jutella niin kannattaa unohtaa. pelkkä nettijutustelu jää nettijutusteluksi - jos kummallakaan ei ole livenä pokkaa kommunikoida toisen kanssa niin olette ensinnäkin liian nuoria virittelemään yhtään mitään ja/tai ette ole kovin kiinnostuneita toisistanne kun ette kerta aikaa vietä yhdessä
- DamnGirl
rohkeasti keksit vaan jotain puhuttavaa (:
- fxymeah
mee vaa vaik koulus juttelemaa, kyl se siit piene alkuviileyden jäkee alkaa sujuu :D tai sit jos joku sun frendis tyylii tuntee jnku sen frendin tms, nii voit sitäki kautta vapaa-ajal tutustuu siihe :D menkää jonnekki koko porukal, vaik ei siit mtn isompaa syntyis nii ainaki saat lisää frendej ja sitäpaitsi jätkien kaa on vaa nii paljon rennopaa hengaa, kannattaa :DD
- Anonyymi
No ehkä kannatta katsoa tilannetta
- Anonyymi
Aloittaja on nykyään jo 22-vuotias. Eivätköhän liene poikahuolet ohi ja nainen onnellisesti naimisissa. Kolme lastakin saattaa olla siunaantunut. Niin se aika kuluu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667