Tv2:lla Mike Monroen 50v-konsertti!
Mike Monroe 50v-konsertti, on jäppinen loistokunnossa!!!
Vau!
Ei roiku kaljamaha!
Ottakaa suomimiehet mallia!
Upeaa Mike!!!!!!
Mike Monroe 50v-konsertti, on jäppinen loistokunnossa!!! Vau!
9
166
Vastaukset
- olt varmaan hhhmo
mites tämä rockabillyyn liittyy? monroen musiikki on tyystin erilaista.
- ikätoveri ;)
Kiitos huomiostasi! :) On näköjään mennyt yhtä osastoa liian alas!
Olisiko täällä joku ystävälilnen valvoja, joka voisi siirtää tuohon "Rock" -osastoon!
Kiitos! - äprykamaan
sattuuhan sitä.
- fanipala
Michael sanoo suurimmaksi vaikuttajakseen Little Richardin. Upee mies kaikkiaan!
- Lidl Rickhard
Voi olla, mutta musa on silkkaa punkkia.
- mmmmmmmmm1
Kyllä sieltä löytyy rokit ja punkit ja eletty elämä niistä biiseistä. Laulusta paistaa läpi tarkkaan kuunnellut Jagger, Little Richard, MC5 ja muut 50-70 lukujen laulajat. Hienoa musaa!
- Lidl Rickhard
Myös huumeet ja pvc-muovihousuissa kiertänyt ilma.
- lxldöxlxl
Olen aina miettinyt kiinnostaisiko Penan pojan musiikki ketään jos hän olisi ns. normaalin näköinen. Siis annettaisiin vaikka sellaiselle kuka ei ole häntä koskaan nähnyt levy kuunteluun? Vai hukkuisiko satojen samanlaisten joukkoon? Itse en ainakaan perusta Miken tyylisestä karjuntalaulusta.
- 34fwefw
Onhan se nähty ettei kenenkään ura kanna pelkästään ulkoisten avujen varassa. Tyhmä ajatuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850