Oletteko kaikki käyneet jonkin valmennuksen, ennen tukiperheeksi alkamista? Millaisen korvauksen lapsesta saa? Minua kiinnostaisi toiminta kovasti, olen vaan opiskelija tällä hetkellä joten sillä kiinnostaa tuo korvauksen määrä että riittääkö se kuluihin? Omat tuloni kun ovat aika pienet, sittemmin ku palaan työelämään on tilanne toinen.
Tukiperheen valmennuksesta
Tukiperheeksikö..
3
145
Vastaukset
- Tukihenkilöksi
Netistä löytyy tietoa oman paikkakuntasi palkkioista. Vaihtelevat jonkun verran. Voi olla esim. 23€ palkkio ja saman verran kulukorvaus per päivä. Tukiperheillä tai tukihenkilöillä on usein hyvin lyhyt valmennus.
- Anonyymi
Kuinka kauan voi lapsi olla tukiperheessä?
- Anonyymi
Yleensä sopimus tehdään vuodeksi kerrallaan. Vuosittain sitten palaveri ja sen mukaan jatkot. Korvaus riippuu järjestöstä. Osasta saa vain kulukorvauksen, josta ei mene veroa. Osassa kulukorvaus hoitopalkkio (joka on veronalaista tuloa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657