Olette varmaan huomanneet, että samalla hekilöllä saattaa olla useita nimimerkiä, saattaa olla monta persoonaa,.
Eihän siinä sen kummempaa, nämä on syytä ottaa kevyesti, huumorilla höystettynä, itsekkin käyn huvin vuoksi täällä.
Jos haluaa luotettavia keskustelu linjioja, näithän on useita, jotka ovat täysin suljettuja tai vähemmän,
Mitä mieltä olette näistä kaksi naamaista, häiritseekö mitenkään
sivustoilla olevat
90
229
Vastaukset
- pnel
No ku ei häiritse pätkääkään.
Tämä koko olomuotohan on vain naurettavaa hupaa.
Miksi mennä liveä edemmäs kalaan, jos kalaa aikoo paistaa?
Kaksinaamaisuus?
Eiköhän meillä kaikilla ole monta enemmän kuin kaksi`?- -------------
Mullon neljä poskea!
- pnel
------------- kirjoitti:
Mullon neljä poskea!
Niin on mullakin.
Naaman ja peräpeilin posket.
Olisikohan niitä vielä enemmän, jos jaksaa miettiä?
Jaa, sinua sitten alkoi korpeamaan, kun kukaan ei ollutkaan huomaavinaan?
Piti alkaa ihan rukuttamaan.
H.- --!!!!?
Mullakin on, aiheen mukaan,persoonia joka lähtöön
--!!!!? kirjoitti:
Mullakin on, aiheen mukaan,persoonia joka lähtöön
"--!!!!?"
Mikäs mimmi se sie oot?
Loriseva?
H.- ¨¨¨¨
hunksz kirjoitti:
"--!!!!?"
Mikäs mimmi se sie oot?
Loriseva?
H.Ei laillasi ölisevä.
- ---!!!!?
hunksz kirjoitti:
"--!!!!?"
Mikäs mimmi se sie oot?
Loriseva?
H.Horiseva
- hihittelijä
ollaan vaan hissukseen ja naureskellaan itseksemme kun luulevat ettemme tajua ;))))
- -----!!!!?
Naurattaa, toista persoo itkettää, muut on ihan hiljaa, hi hi
"hihittelijä"
Hihitellen minäkin kommenttini kirjoitin.
Aloitus on ihan ymmärrettävä kaikille.
Vähän kuin lasten piilosilla-olo.
H.- ällikkä
hunksz kirjoitti:
"hihittelijä"
Hihitellen minäkin kommenttini kirjoitin.
Aloitus on ihan ymmärrettävä kaikille.
Vähän kuin lasten piilosilla-olo.
H.Sehän tässä hauskinta, tosikot pysykööt muualla
Sivupersoonia on tarpeen mukaan. Pitää mukautua, jos aina pamauttaa aidon mielipteensä, tulee vain riitaa. Asian tärkeys tietysti ratkaisee.
Kun ketjuun ilmaantuu herja herjan jälkeen siellä on vain yksi herjaaja. On huomattu.Ei oteta tosissaan, lähden taas metsää pesemään ; ))
- ¨¨¨¨
Itserakkautta ajatella noin.
- Tahtoo tietää
¨¨¨¨ kirjoitti:
Itserakkautta ajatella noin.
Miten on itserakkautta ajatella?
- ://
Tahtoo tietää kirjoitti:
Miten on itserakkautta ajatella?
Kai tuon nyt itsekin älyät.
- näin huomattu
Tämä palstahan on niinkuin osakeyhtiö. Rekatut kuuluvat hallitukseen ja mitä useampi rekattu nikki samalla ihmisellä, sitä enemmän osakkeita ja päätösvaltaa.
Jos joitakin viihdyttää kirjoittaa monella nikillä, kirjoittakoon.. Miuta se ei haittaa minkään vertaa.. Mie käyn aikas harvakseltaan täällä. Nyt viimeaikoina oon käynyt kyllä hiukan useammin, lomalainen kun olen..:)))
Jokainenhan tekee elämänsä kanssa niin kuin parhaaksi näkee, kuka mina olen toisten päätöksiä kyseenalaistamaan. Jollain voi olla omat syyt siihen, toisilla taas vilppi mielessä, mutta sehän ei ole minusta pois.
On se varmaan inhimillistä koettaa kurkkia tekstien taakse, kuka on kuka ja minkä tähden, onkohan se sitä samaa kun lapsena leikittiin salapoliisia... Ihminen on luonnostaan utelias. Mutta myös tuomitseva. Tekee omat johtopäätökset oman elämänsä pohjalla, eikä toisen kuvan mukaisesti vaikka niin pitäisi. Tuomita vasta kun näkee koko kuvan.
Tämä on keskustelupalsta, ja haluan keskittyä tekstiin ja sen sanomaan, enkä niinkään ihmisiin. Homma menee muuten ihan liian vainoharhaiseksi jotta mä viihtyisin.- ällikkä
Tämä on yleinen keskustelulinja, turha vaatia kuuliaisuutta, siis jokaisen käytettävissä, et voi mitenkään estää, hymyile vaan.
Suljetut keskustelu jutut ovat niitä varten jotka haluavat pysyä piilossa hi hi
Ehdottomasti tuomittavaa semmonen retostelu.
- ------!!!!!?
Miten niin tuomittava, ai kun et tiedä kuka retotelee, hui hai
- ,,,,
piikkiö kirjoitti:
Hyvä kiusattu sää ole fiksu mies
Nymmää en ymmärrä? Oonko mää mää vai kuka?
- k/k
piikkiö kirjoitti:
Hyvä kiusattu sää ole fiksu mies
Kiusat ja piikkiö ,menkkä ny maat ja nukkuka pään selväks ,tulee taas jotta tolkku teijä höpinöihi.
- olkaa sovussa
k/k kirjoitti:
Kiusat ja piikkiö ,menkkä ny maat ja nukkuka pään selväks ,tulee taas jotta tolkku teijä höpinöihi.
Voi k/k raukka, mihin välikäteen joutuisit jos koti-kiusattu ja piikkiö päättäisivät vetää toisiaan turpaan.
- :((
olkaa sovussa kirjoitti:
Voi k/k raukka, mihin välikäteen joutuisit jos koti-kiusattu ja piikkiö päättäisivät vetää toisiaan turpaan.
Elä ees kuvittele, olisipa se meille muille palstaajille paha paikka.
Toivokaamme, ettei koskaan satu leuka toisen nyrkkiin. - sitroen.
,,,, kirjoitti:
Nymmää en ymmärrä? Oonko mää mää vai kuka?
Mitä? Minäkö tyhmä???
Nyt en kyllä ymmärrä...
- k/k
Mää koitin jo kerran sanoo et ,selvä juttu kännis ne ova.
meinaan kiusattu ja piikkiö,ain ko ne ova porukas nii siin tyhmyys tiivistyy- ,,,,
Joukolla mentiin äänestämään.
Kauhia kännikala on k/k. Kai? - kaapo 12
,,,, kirjoitti:
Joukolla mentiin äänestämään.
Kauhia kännikala on k/k. Kai?Minä olen kaapo 12 , ei saa nauraa
- aapo 11
kaapo 12 kirjoitti:
Minä olen kaapo 12 , ei saa nauraa
Moon Aapo, saa nauraa.
- eivai ja kuitenkin
Kirjoitit etteihän siinä mitään, miksi sitten annat ymmärtää siinä olevan sinulle jotain mikä karheaa?
Jurppiiko kun et saa selville keillä mahdollisesti on useita nimimerkkejä?
Ei minua häiritse, se onko minulla rekattuja on oma asiani,- ällikkä
Pariviikkoa sitten eka kertaa aristellen kirjoitus tänne.facebookissa ollu vuosia, siellä on tyyli aivan erillainen, koska tunnetaan toisemme
Aika pian huomasin missä mennään, nimi merkkejä ei kovin kunnioiteta, kirjautuminen puuttuu, jonkinlaista ajanviettoa, parempi kuin ei mitään - ???
ällikkä kirjoitti:
Pariviikkoa sitten eka kertaa aristellen kirjoitus tänne.facebookissa ollu vuosia, siellä on tyyli aivan erillainen, koska tunnetaan toisemme
Aika pian huomasin missä mennään, nimi merkkejä ei kovin kunnioiteta, kirjautuminen puuttuu, jonkinlaista ajanviettoa, parempi kuin ei mitäänMilloin itse kirjaudut ?
- ''''''''
ällikkä kirjoitti:
Aika pian huomasin missä mennään, nimi merkkejä ei kovin kunnioiteta, kirjautuminen puuttuu, jonkinlaista ajanviettoa, parempi kuin ei mitäänTotta kai ylläpidolle on mieluisampaa, että saa kirjoittaa kirjautumattomana.
Määrä on tärkein, ei laadulla väliä. - Ronskipaavo
ällikkä kirjoitti:
Aika pian huomasin missä mennään, nimi merkkejä ei kovin kunnioiteta, kirjautuminen puuttuu, jonkinlaista ajanviettoa, parempi kuin ei mitäänTäällä on tappamisen meininki, syö tai tule syödyksi.
- äälikkä
??? kirjoitti:
Milloin itse kirjaudut ?
Mihin
- ,,,,,
Ronskipaavo kirjoitti:
Täällä on tappamisen meininki, syö tai tule syödyksi.
Täällon sellainen meininki, kuin itse tykkää.
Tällainen hupapaikka, ei kannata ottaa liian tosissaan.
Kukin puhuu pehmoisia minkä ehtii.
- mimmimummi*
Minä en kyllä ole huomannut.... kuin yhdellä kivalla miehellä.. ai niin on myöskin yhdellä naiskirjoittajallakin.. Ei kai siinä mitään ristiriitaa ole.
- mimmimummi*
yohuuhkaja kirjoitti:
Mie en oo huomannut mittää...
Nyt kyllä korvat heiluu...ainaskin tuolla jellonalla...
mimmimummi* kirjoitti:
Nyt kyllä korvat heiluu...ainaskin tuolla jellonalla...
Osaakohan toi kalkkis sanoo: noo!??
:Dminttupuu kirjoitti:
Osaakohan toi kalkkis sanoo: noo!??
:DEi näytä norjalaiselta mutta mistäs tietää....
- heissanvaan
kalkkis kirjoitti:
Ei näytä norjalaiselta mutta mistäs tietää....
Anna mun kaikki kestää. Uusi nikki, kuinkahan mones ?
- ihan outoo
heissanvaan kirjoitti:
Kenellä?
- ihan outoo
heissanvaan kirjoitti:
Kenellä?
heissanvaan kirjoitti:
Tarkoitat kai vanha, kymmenen vuoden takainen.
- ---------
Ei haittaa moninaamaisuus, ei.
Et taida tietääkään, kuinka monta nicciä joillakin on.
Minulla ei ainuttakaan rekattua.
Mitä väliä on millään? - Svidrigailov
Se onkin varmenpaa kun ei huomaa mitään, ei niin tunnusta jos ei sitäkään.
- kaapo 12
Oliko jostain puhe, en huomannu, höhlät
- ällikkä
kaapo 12 kirjoitti:
Oliko jostain puhe, en huomannu, höhlät
Nykyään on tietokone melkein jokaisella, keskustelu käy silmänräpäysessä, ollaan melkein nokat vastakkain (kuvanollisesti) yhteydet rajattomat, aika upeeta.
Ennen kirjoiteltiin kirjeitä, sitten tuli sanomalehtiin palstat, nyt ollaan tässä, mikähän viestintä väline seuraavaksi, kolmiulotteinen varmaan - ,,,,,,,
ällikkä kirjoitti:
Nykyään on tietokone melkein jokaisella, keskustelu käy silmänräpäysessä, ollaan melkein nokat vastakkain (kuvanollisesti) yhteydet rajattomat, aika upeeta.
Ennen kirjoiteltiin kirjeitä, sitten tuli sanomalehtiin palstat, nyt ollaan tässä, mikähän viestintä väline seuraavaksi, kolmiulotteinen varmaanMitä hienoa on siinä, että ihminen jo lapsesta asti kyyöttää koneellaan.
Hänellä on virtuaaliystäviä lauma, eikä ketään liveihmistä. ,,,,,,, kirjoitti:
Mitä hienoa on siinä, että ihminen jo lapsesta asti kyyöttää koneellaan.
Hänellä on virtuaaliystäviä lauma, eikä ketään liveihmistä.Puhutaan mitä puhutaan koneen turmiollisest vaikutuksest mut kyl se vaan helpotta ammatti pulmis.
Määkin joutusin lukema muuraustöiden käsikirjan läpi kun talooni tein,nyt vaan vilkasee juutuupist mitä siihen hommaan kuuluu.- ,,,,,,,
piikkiö kirjoitti:
Puhutaan mitä puhutaan koneen turmiollisest vaikutuksest mut kyl se vaan helpotta ammatti pulmis.
Määkin joutusin lukema muuraustöiden käsikirjan läpi kun talooni tein,nyt vaan vilkasee juutuupist mitä siihen hommaan kuuluu.Jo vain totta kai.
Olenkin aina sanonut, että minulle netti on aarrearkku.
Siitä en tykkää, että jo pienestä pitäen lapset ovat liikaa koneella.
Minä en tulisi toimeen ilman tietsikkaa.
Elämähän on itsessään turmiollista, monin tavoin. - ällikkä
,,,,,,, kirjoitti:
Jo vain totta kai.
Olenkin aina sanonut, että minulle netti on aarrearkku.
Siitä en tykkää, että jo pienestä pitäen lapset ovat liikaa koneella.
Minä en tulisi toimeen ilman tietsikkaa.
Elämähän on itsessään turmiollista, monin tavoin.Mullakin on ollu netti 14 v.pöytäkone ja tabletti, vaikea kuvitella ilman niitä, välillä täytyy melkein väkisin irrottautua niistä.
ällikkä kirjoitti:
Mullakin on ollu netti 14 v.pöytäkone ja tabletti, vaikea kuvitella ilman niitä, välillä täytyy melkein väkisin irrottautua niistä.
2005 hankin ensmäisen läppärin ja opettelin omin nokkineni sen käytön,olispa päässyt rippikouluikäsenä tän kimppuun ,olisin pitkällä.
Tää on metka vehje ku tää tekee mitä käsketään ,melkein aina.- ,,,,,,,,
piikkiö kirjoitti:
2005 hankin ensmäisen läppärin ja opettelin omin nokkineni sen käytön,olispa päässyt rippikouluikäsenä tän kimppuun ,olisin pitkällä.
Tää on metka vehje ku tää tekee mitä käsketään ,melkein aina.Eka kotikone meille hankittiin 1996.
Samaa olen ajatellut, kuinka viisas (tietävä) olisinkaan, jos jo lapsena olisin moisen masiinan saanut. ,,,,,,,, kirjoitti:
Eka kotikone meille hankittiin 1996.
Samaa olen ajatellut, kuinka viisas (tietävä) olisinkaan, jos jo lapsena olisin moisen masiinan saanut.Saattais se olla niinkin et näkökulma olis kauheen kapee kun olis vaan tähän bitti avaruuteen tuijottanu.
Nyt tuntuu et tää kone täydentää sopivasti elettyä elämää.- ,,,,,,,
piikkiö kirjoitti:
Saattais se olla niinkin et näkökulma olis kauheen kapee kun olis vaan tähän bitti avaruuteen tuijottanu.
Nyt tuntuu et tää kone täydentää sopivasti elettyä elämää.Totta. Kyllä oma lapsuus oli mukavaa, oli vuokrakasarmissa leikkikavereita.
Ei ollut kellään liikakiloja, aina oltiin liikkeessä.
Mukava vehje tämä on. Aika kuluu tämän ääressä kuin siivillä. - ällikkä
piikkiö kirjoitti:
Saattais se olla niinkin et näkökulma olis kauheen kapee kun olis vaan tähän bitti avaruuteen tuijottanu.
Nyt tuntuu et tää kone täydentää sopivasti elettyä elämää.Joo ei tarvii pähkäillä kirjojen ym.tietoja etsiessään, netti siinä se on, paras keksintö
- Pirre*
En ole huomannut, olen sokea..nikkiongemille.
- tiinaex...
vieläkö pitäs monella nimimerkillä kirjoitella hyvä että viittii ja kerkee joskus kirjoitella edes tällä yhdellä saattas kumminkin olla että tulis vähemmän miinuksia kun kirjottas joskus jollain muulla nimimerkillä mutta korppiksen kanssa oon kyllä samaa mieltä että jos oikeen porukalla annatetaan jollekkin niin sen takana on melko varmasti yksi ja sama henkilö useemmalla nimmarilla mutta ihan sama vaikka jollain olis kymmenenkin nikkiä jos on kiva kirjoitella ittensä kanssa niin mikäs siinä.
- ....
Saahan täällä kukin kuvitella omiaan.
- turhaa luuloa
Onkos tiinakin nyt alkanut epäselvänäkijäksi?
Jos on monta nikkiä yht aikaa käytös niin miten se toimii käytännössä.
Ain ku tää yhteys jumittaa niin pitää katkasta ja siin menee rekkaus samalla.
Ain pitäs kirjautuu uurestaan ja ei jaksa ,siks on monesti pelkkä k/k- ällikkä
Tuohan vasta jännää, monta nimimerkkiä omaava voi keskustella ittensä kassa, tuliskohan siitä mitään
- -----
ällikkä kirjoitti:
Tuohan vasta jännää, monta nimimerkkiä omaava voi keskustella ittensä kassa, tuliskohan siitä mitään
Hyvin onnistuu, on huomattu.
Rekattu itse puhuu toisen itsensä kanssa. - ällikkä
----- kirjoitti:
Rekattu itse puhuu toisen itsensä kanssa.Ei uskoisi, onks jollain pätemisen tarve, ite en ole pyöriny näissä kuvioissa vähän toista viikkoa, täytyy vissiin keksiä muuta huvia
- ------
ällikkä kirjoitti:
Ei uskoisi, onks jollain pätemisen tarve, ite en ole pyöriny näissä kuvioissa vähän toista viikkoa, täytyy vissiin keksiä muuta huvia
Älä nyt pöjöön lähde.
Tämähän on mielenkiintoinen elämäntavantarkkailun näkökulma.
Kuunnellaan, katsellaan kevättä. - Tsikatilo
ällikkä kirjoitti:
Ei uskoisi, onks jollain pätemisen tarve, ite en ole pyöriny näissä kuvioissa vähän toista viikkoa, täytyy vissiin keksiä muuta huvia
Probleema on silloin kun EI kykene itsensä kanssa keskustelemaan, eli ryhtyy niinsanotusti heti, tuumasta toimeen, ilman mitään viivettä, silloin tulee helposti ruumiita.
- !!!!!
ällikkä kirjoitti:
analyysi, lyhyessä ajassa. Olet tosi huvittava.
- ällikkä
------ kirjoitti:
Älä nyt pöjöön lähde.
Tämähän on mielenkiintoinen elämäntavantarkkailun näkökulma.
Kuunnellaan, katsellaan kevättä.Joo rupee tympimään, toista viikkoa löhönyt kotona, tv auki ja tietokone sylissä, mitänyt ruokakaupassa käynyt, tuumannut että lähtiskö maalle, olis vaihtelua, kun on tuota kesääkin jäljellä, pakko repästä ittesä pois kaupungista
- ------
ällikkä kirjoitti:
Joo rupee tympimään, toista viikkoa löhönyt kotona, tv auki ja tietokone sylissä, mitänyt ruokakaupassa käynyt, tuumannut että lähtiskö maalle, olis vaihtelua, kun on tuota kesääkin jäljellä, pakko repästä ittesä pois kaupungista
Ihanaa saada mennä mökille, alkeellisiin oloihin.
Tehdä ruokansa reippaasti puuhällällä, käydä tarpeillaan kukkamerinäkymin huussissa.
Kuunnella lintujen laulua, katsellä oravien kisailua.
Pakko vain enimmäkseen oleilla kaupungissa, kun puolisolla on uraa vielä näillä näkymin kauan ja kauan. - ällikkä
------ kirjoitti:
Ihanaa saada mennä mökille, alkeellisiin oloihin.
Tehdä ruokansa reippaasti puuhällällä, käydä tarpeillaan kukkamerinäkymin huussissa.
Kuunnella lintujen laulua, katsellä oravien kisailua.
Pakko vain enimmäkseen oleilla kaupungissa, kun puolisolla on uraa vielä näillä näkymin kauan ja kauan.Niin, veljellä maapaikka puumalassa, oon pitänyt moottorivenettä hänen rannassa, siellä tulee oleskeltua , nuorempana paljonkin, ei oo muuta vaivaa kuin tuo laiskuus voi voi,
Unirytmikin mennyt sekaisin, aamu yöhön tulee valvottua - ------
ällikkä kirjoitti:
Niin, veljellä maapaikka puumalassa, oon pitänyt moottorivenettä hänen rannassa, siellä tulee oleskeltua , nuorempana paljonkin, ei oo muuta vaivaa kuin tuo laiskuus voi voi,
Unirytmikin mennyt sekaisin, aamu yöhön tulee valvottuaMe myytiin moottorivene, niin harvoin enää tulee oltua mökillä.
Aikoinaan melkein asuttiin siellä.
En tiedä miksi, mutta alkellisuus, vaivalloisuus on ihanaa.
Ei tule vesi, menee, ei ole kaukolämpöä, vain puuhellan vilkkuva villeys.
Hiirikin saattaa piipahtaa pienimmästäkin rei'ästä.
Mutta nähdä vieressä virtaava vesi, saada saunoa rantasaunassa, tuntea luonnon läheisyys.
Siinä on onni, jos missä. Kai se on alkukantaista suomalaista kalevalaisuutta?
"Lyökäämme käsi kätehen, sormet sormein lomahan" :)))) - ällikkä
------ kirjoitti:
Me myytiin moottorivene, niin harvoin enää tulee oltua mökillä.
Aikoinaan melkein asuttiin siellä.
En tiedä miksi, mutta alkellisuus, vaivalloisuus on ihanaa.
Ei tule vesi, menee, ei ole kaukolämpöä, vain puuhellan vilkkuva villeys.
Hiirikin saattaa piipahtaa pienimmästäkin rei'ästä.
Mutta nähdä vieressä virtaava vesi, saada saunoa rantasaunassa, tuntea luonnon läheisyys.
Siinä on onni, jos missä. Kai se on alkukantaista suomalaista kalevalaisuutta?
"Lyökäämme käsi kätehen, sormet sormein lomahan" :))))Sitten se on tullu tutuksi teille, minä oon ikäni veneillyt, parivuotta sitten myin veneen pois, kuinka ollakaan, jo viime keväänä piti ostaa uusi, ilman ei osanut olla
- k/k
----- kirjoitti:
Rekattu itse puhuu toisen itsensä kanssa.Katkoviivalle
Ovat molemat sopuisia vanhuksia ja harvoin rähjäävät muille kun toisilleen.
- kolmas nikki
Jos on hyvä nikkivarasto, niin pitäähän sitä käyttää, älkää olko tosikkoja.
Vaan silloin kun on vakava keskustelu, kannatta olla hieman tosissaan.- Kolesnikov
Joo, sarjatulta täältäkin.
- digivanhus
Pitää mennä taas nikkikauppaan ostamaan uusi nikki, koska olen kyllästynyt vanhaan nikkiin.
Onko sillä jotain merkitystä kuka kirjoittaa eikö sisältö ole pääasia. Mitä rekisteröinnillä saavuttaa?- :))))
Rekkaamisella saavuttaa mahdollisuuden päästä tuttuilemaan kamujen kanssa, ja jopa päästä määräilemään omin huonoin avustein muita.
Tekeytyä. - ällikkä
Terve nyt ollaan meikäläisen sivulla, täällä ei sitte arkistoida mitään
- L - L
Enpä ole ajatellut joten ei kai se häiritse!
Itse toimin omasta mielestäni johdonmukaisesti ja perustellusti.
L-L:nä ja vastaavalla rekatulla kilkutellessani olen umpirehellinen koska muutama tuttavamme tunnistaa minut jo sisällönkin vuoksi ja samaan on havahtunut vaimonikin, mutta eivät nuo haittaa.
Silloin harvoin kun sorrun hieman provosoimaan tai käyttämään mielikuvitustani, maastoudun pensaikkoon mutta silloinkin ovat pusikot mielikuvituksettomasti valittuja.
Onkos tälle fiinimpiä ilmaisuja kuten dualismi, skitsofrenia tms.?
Haitanneeko tuo mittää?- ällikkä
Eipä tuosta haittaa, mites täällä pystyy kellekkään vahinkoa tekemään, pientä kiusaa vain
- semmonen mä olen
alotukseen vastaus,
EI häiritse, ei se ole kaksinaamaisuutta jos lausenpätlikkä, tai eri nimmareilla vastailee itselle mielenkiintoisiin juttuihin,
mä en ainakaa halua esittäytyä oikeesti kuka olen,
saatte luvan hyväksyä mut semmosena kuin olen,
siis tuntemattomana kanssakulkijana näillä palstoilla,- ;))
Hyvin hyväksytään.
Kaikikihan eivät halua olla olevinaan.
Olemme kuin laivat yössä, käymme lähellä
ja taas poistumme.
Emmekä muuta haluakaan.
- kirjautumaton a
Koettakaa hillitä uteliaisuuttanne kirjoittajien henkilöllisyydestä. Täällä saa kirjoittaa kirjautumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236