Haluisin tekemistä ihan tavallisiin kotibileisiin, EI ALKOHOLIA! Tiiän ettei bileet oo välttämättä mitään ilman alkoholia mut vanhemmat on paikalla jne, eikä muutenkaa tee mieli juoda kun oon alaikänen..
Tekemistä bileisiin?
4
192
Vastaukset
pistä kuule kakara nyt vittu vähintään sen 30 litran kiljusaavi käymään sinne mutsiltas piiloon.
et tarvi muuta ku sen kiljusaavin, hiivaa, vettä ja vitusti sokeria.
sitte juotte sitä kiljua raakana tai piimän kanssa (ei mitään kevytpaskaa) ja huudatatte klamydiaa mitä kajareista lähtee, painitte kännissä pihalla. sisällä ja mihin nyt pääsette.
kilju nimittäin kolahtaa päähän aika ykskaks, että siitä kolmestakymmenestä litrasta riittää isollekki porukalle.
ja sitten suusex- Selvinpäin on kivaa
Bileet ei oo mitään alkoholin kera. Ihmisellä menee kyllä huonosti jos hauskaa ei osata enää selvinpäin pitää.
Kyl ihan ne perus seuraleikit menee vähän vanhemmillekin. Kyl me 19 veet melkeen aikuisetkin ihan intona leikitään piilosta :D Ja pidetään peli-iltoja ja pelataan korttia synttäreillä jne. Oikeesti näin vanhempana on ihan yhtä hauskaa leikkiä niitä samoja leikkejä kuin pienempänäkin.- mr penis
Viinaa rÖÖkii ja suusex !!
- rudebou
hyvä ruoka, mukava seura. ei muuta. kaikkea kivaa keksii lennosta ja parhaat ideat tulee sponttaanina, kännissä tai pajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645