Minulla esiintyy kasvoissa puutumista joka vaihtelee paikkaa. Välillä nenässä, poskessa leuassa ja pääasiassa kasvojen vasemmalla puolella. Puutuminen säteilee jalkoihinkin ja tälläkin hetkellä on kuin joku kaataisi kuumaa vettä molempien jalkapöytien päälle. Tuntemukset vie mielen matalaksi, en saa nukuttua ja töiden alkaminen pahensi tilannetta. Odottelen julkisellapuolella neurologille pääsyä ja toivottavasti magneettikuvaan.
Onko täällä ketään, jolla on todettu välilevyn pullistuma niskassa tai muuta vikaa niskassa, joka on aiheuttanut samankaltaisia oireita? Oletteko kärsineet niistä kauan, saaneet niihin apua/lääkitystä tms. Onko parantunut jne. Olisin kiitollinen jos voisitte jakaa omat kokemuksenne, sillä epätietoisuus ajaa mielen todella matalalle.
Niskassa välileyn pullistuma(ko)?
2
98
Vastaukset
- Kati vaan
Hei Jaamarja!
Minulla samantyyppisiä, joskin vähäisempiä oireita. Käyn joka toinen , (kun oireet pahemmat joka viikkokin) hyvällä hierojalla. Minulla puutuvat kädet, ja niska, hartiat,ym kipeät. Päässä myös kiputiloja. Kulumia niskassa. Toivottavasti ei vielä sentään pullistumaa. Niitäkin on tuttaviltani operoitu. Mielelläni keskustelisin kanssasi, vaan en tiedä missä foorumissa.Tämä viestihän katoaa melko pian ruudusta. Jos emme tavoita toisiamme niin kaikkea hyvää sinulle. Numeroani en tähän viitsisi laittaa.. T Kati Hei Kati!
Voit lähettää minulle viestiä, jaamarja66@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850