Onkohan olemassa 10l keittiötölkkiä karhulan lasilta? jos on niin onko kyseisessä tölkissä sitä karhun kuvaa vai ei? :) googlettamalla ei kovin paljoa kyseisestä asiasta löydy tietoa.
Karhulan lasi - keittiötölkki 10l?
10
5911
Vastaukset
- 18+8
on olemassa karhun kuvalla. joku myyjä pyysi sellasesta 150e.
- pistänmyyntiin..
Kiitos!! Minulla on viiden litran Karhula tölkki peltikannella, joten kai arvo 75€.
- Utelias
Moikka. Mihin meinasit pistää myyntiin, itselläni nimittäin löytyy pari kappaletta noita kymmen litran tölkkejä ja ainakin yhdessä niissä myös kansi tallessa?
- voihan sitä pyytää..
Älkää nyt unta nähkö, kuka nyt maksaa 75 ekee, mutta kyllähän sitä pyytää voi vaikka saataa euroa.
Mulla on tuo 10 litran karhutölkki alkuperäisellä kannella ollut kirpparilla myynnissä hintaan 12 e, eipä vaan ole kenellekään kelvannut.- keräilijä
ostan heti pois, jos 12 eurolla myyt postit
- vappu
on karhun kuva
- hillopulla1
On olemassa. Karhu kupeessa ja teksti keittiötölkki. Mulla on vihertävä ja se ainakin on "nelikulmaisempi" kuin vastaava 10l Ilvestölkki.
- nani
Minulta löytyy myös 10l purkki joka on mielestäni enepi savunharmaa kyljessä karhunkuva ja lukee keittiötölkki ja toisella puolella noin 3cm leveä kohoama viiva lasissa todennäköisesti auttanut kaatamista. Mielestäni se on puhalettu ja näyttää aika vanhalta olen valmis myymäämään sen jos hinta on mielestäni sopiva kuvan lähetän mahdolliselle ostajalle heti tarvittaessa. En löytänyt vastaavaa netistä leveä malli. Koskakohan noita on alettu valmistamaan tietääkö joku?
- Anonyymi
Tällainen tölkki löytyy minulta. Karhun kuva ja teksti keittiötölkki ja pohjassA 10L.
- Anonyymi
10 litran Karhulan lasipurkissa on karhun kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820