Mitä eroa on Seat Altea CR Sport (170hv) ja Seat Altea Fr:ssä? Minun tietääkseni sama kone ja tehot, mutta mitä eroa niissä on? Miksi rakentaa kaksi samanlaista autoa eri nimellä?
Seat Altea CR Sport 170 versus Seat Altea FR
5
177
Vastaukset
- 3+2
Eroja voi olla muutenkin kuin moottoritehoissa. Varustetasoissa esimerkiksi.
VW-konsernihan rakentaa jopa neljän eri merkkisiä autoja, joissa on samat moottorit.
Jos ihmettely käy liian suureksi, niin syytä moiseen kannattanee kysellä VW:ltä. Täältä et varmaan vastausta saa, ainakaan järkevää. - --..--
Villi veikkaus. Koska Uutena ei näytä Seat Alteaa saavan enää FR versiona niin se voi olla vanhempi merkintä laitteesta ja uusi on tämä CR sport.
- 170hv exeonisti
Eihän Suomessa saa tuota 170hv TDI-moottoria CR varustelua kuin Altea Freetrackkiin? FR on vanhoja mallimerkintöjä.
- badabing3
Alteaa sai ainakin vuonna 2010 170hv Tdi CR varusteluna. Kaverilla taas Leon (myös 2010) Tdi, mutta FR. Sen takia tässä vähän ihmettelin
- eroja löytyy ?
Onko niissä molemmissa 4 x 4, korotettu alusta, levitetyt lokarit ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873257
- 622987
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332500- 802303
- 772249
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361883- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201633Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460