Cheekkin uskaltaa tunnustaa, niin kyllä minäkin voin myöntää, että olin nuorena lapsi ja helppoa se ei ollut:
http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=1525
Koska kerran räppäri
10
103
Vastaukset
Olin minäkin nuorempana lapsi, ja kyllä se oli helppoa nykyiseen verrattuna.
En minä cheekeistä mitään ymmärrä, mutta Paavo on typerys. Ja tämä on hienoa:
http://www.youtube.com/watch?v=OYjZX5AH-ZUNuorena lapsi; mä leikin barbillani varmaan 10 -vuotiaana..
Ja se oli vielä huoletonta aikaa :DDNiinpä, mutta tämän jutun juju olikin tällä kertaa tuo linkki, jossa Cheek kertoo järkyttävästä lapseeudestaan. Katso se.:-D
- -Sanin-
Teotwawki kirjoitti:
Niinpä, mutta tämän jutun juju olikin tällä kertaa tuo linkki, jossa Cheek kertoo järkyttävästä lapseeudestaan. Katso se.:-D
Katsoin.. pistin vaan heti vähä rönsyileen! :-D
-Sanin- kirjoitti:
Katsoin.. pistin vaan heti vähä rönsyileen! :-D
Eiks ollu hauska? Toi Uutissirkus on hauska nettilehti.:-)
Ne on hyvämuistisia nämä julkikset, en minä vaan muista kävelemäänoppimista, enkä kakkahousuja.
Sen muistan, kun opin ajamaan polkupyörällä, hieno oli tunne.
Sitten muistan sellaisenkin oivalluksen, että aurinko paistaa, vaikka taivas on pilvessä.
Ydinsotaa piti jo silloin peljätä, eikä sitä ole tullut.Muistelen olleeni nuorena nuori. Lapsi olin lapsena. Sekä lapsena että nuorena muistutin aikuista jokseenkin yhtä paljon kuin nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854