Kuulkaas nyt on toteutumassa pitkäaikainen fantasiani.
Uusi miesystäväni on innostunut seksisessiosta jossa mukana olisi toinenkin mies. Mikäs siinä.
Mutta jänskättää vaan niin pirukseen. Olen itse tosi estoton ja halukas nainen, mutta tuntuu hurjalta ajatukselta koko homma. Miesystäväni tietää tietysti nämä ajatukseni...
Kertokaa naiset omista kokemuksistanne?
Naisten kokemuksia 2m+1n??
13
5678
Vastaukset
- syvä huokaus
Ehdottiko mies ensin naista? Onnittelut että löysit tyypin jolle kelpaa mies kolmanneksi.
- namskis1
Ei ehdottanut naista, toisesta miehestä oli heti kyse.
- kokemus on
No eipä UUSI miesystäväsi susta ollut yksin kauan kiinnostunut, kun pitää jo apua ehdotela mukaan kuvioihin.
Onkohan nykyään mennyt tuo sekstailu hieman överiksi, jos miesystävä on viel muodossa UUSI ja tarvii jo kokeilla jonkinlaisia perverssioita, - - - - -älkää ainakaan ruvetko yhteistä perheelämää perustamaan, jos lähtökohdat ovat esittämäsi kaltaiset.
Jos teillä on tunteita toisianne kohtaan, puntaroikaa niitä ensin, meillä lopahti yhteiselo kun tuli asiassa erimielisyyksiä nautintojen suhteen- parisp (n)
Oikeassa olet että tavallaan kimppa juttua ei kantsi lähtee kokeileen jos se on parisuhteen korjaus juttu, niinkuin ilmeisesti teillä on ollut.
Aloittajalle voisin sanoa et jännittäähän ja kiihottaa se ihan vietävästi ite ainakin olen jännityksestä lopuksi kiihottunut ja onhan se naiselle hyvä kokemus kun saa olla kahen miehen huomion kohde ja miten saa olla se miesten haluama nainen.
Mulle on tärkeetä et kaikki on haluams ja nauttimassa tilanteesta eikä vain se et minä olen se panon kohde, siis miesten valinnassa olen aina itse se joka valitsee sen kolmannen ja lisäksi on kiihottavaa kun näkee sen oman miehen nauttivan tilanteesta.
ps. meillä ei parisuhde ole koskaan kaatunut kimppajutuihin et toinen olisi jäänyt sivuun vaan aina molemmat on halunnut ja saanut tilanteesta omansa kiihotuksen ja tärkein et sitä voi jälkeenkin päin jutella kahestaan, eli jos et voi puolisosi kaa jutella kokemuksesta jälkeenpäin niin sit musta ei kantsi jatkaa.
- villevillev
Haureudessa on AINA ongelmien siemen. Ja mikä hässien alkaa se ryssien loppuu. Et silleen.
- Twosome2
2m 1n oli mahtava kokemus. En kyl suosittele sitä parisuhteeseen jos on vähänkään epävarmuutta tai mustasukkaisuutta. Ehkä sopii parhaiten ihan panokavereiden kesken kokeiltavaksi. Mutta tosiaan jos suhde on vakaa ja avoin niin mikä ettei! Ihanaa olla kuningattarena kahden miehen palvottavana.
- AnnaWanda
Aivan samaa mieltä Twosome2:n kanssa. Mahtava kokemus! Olisin vain halunnut vielä kolmannen miehen mukaan!
- parin mies
kyllä aivan mahtava kokemus, nyt ollut jo useampia ja myös parinvaihtoa harrastettu. mutta mustasukkainen ei saa olla. suosittelen.
- Lucky Lady
Ihania muistoja jäi meille tästä 2m n -jutusta. Onpahan nyt mitä muistella. Pidetään yhteyttä vieläkin tähän nyt jo toiseen perheeseen, mutta ilman näitä kimppajuttuja. Näillä threesomejutuilla ei tosiaan huonoa suhdetta paikkailla, vaan ne ovat hyvän suhteen yhteisiä seikkailuja erotiikan maailmassa. ja tuo on tosiaan aika tärkeää, että asiasta voi näin myöhemminkin keskutella ja muistella puolison kanssa ilman mitään epäilystä ja mustasukkaisuutta.
- 49n
-namskis1-
anna palaa..todella mahtavia kokemuksia 2m1n-kokoonpanolla.- org ++ dlubbber
Kaksi vapaata siistiä miestä ei yhtä aikaa, vaan vuorotellen ilman kaljaa-alkoholia ja mustasukkisuutta. Siinä saa nymfinainen kunnon orkut ja miesten kyrvät seisovat kunnolla.
Tämä on todella typerä keskustelu. Ei ole kyse mistään tekopyhästä homohaureudesta. Ydinpommi ratkaisee, sekä siivoo koko ongelmajätteen, taivaantuuliin. Sitäpaitsi Aatamin aikainen, aviokäsky, on todellakin unohtunut. On todellakin päässä vikaa, jos kuvittelee selviävänsä panemalla hengissä. Eiköhän seksihommat kuitata kuolemalla. Rupee aika loppumaan. Kuolema koittaa! 100% varmuudella. Nyt hyvää yötä, eikä mitään painajaisia..
- douplevaginal
Tosi hienoo että 2 miestä kokoonpanolla heti.... Itsellä kokemusta kummastakin.. Olen 35v bi mies ja mikään ei saa laukeamaan rajummin kun kaksi mulkkua yhtäaikaa pillussa sykkien spermaa... Tuntea naisen ja toisen mulkun sykkeen ja valuvan sperman pallien päällä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763