"android-näppäimistö on pysähtynyt"

apuva3

Kenelläkään sattunut näin kuten itselleni. Laite herjaa kokoajan "android-näppäimistö (AOSP) on pysähtynyt". Ilmoitus tulee siis jatkuvasti
.Alkuperäisten asetusten palautus? Vai tuleeko ennen sitä jotain vinkkiä mieleen?
Kyseessä siis Denver tabletti TAC-70061

14

3257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPAP2

vaikuttaisi olevan järjestelmävirhe ..... tuota palautusta voisi kokeilla.

• Eli sammutus ja uudelleen käynnistys ei auta? Jos ei niin tehdasasetusten palautus.

• elki

Saitko pelittämään? Minulla nyt juuri sama ongelma, mitään ei pysty kirjoittamaan. Mikä avuksi?

• Tehdasasetusten palautus. Ennen sitä omat tiedostot talteen.

• tummu

Mikä neuvoksi, LG 90 puhelin jossa ilmoittaa : valitettavsti lg-näppäimistö on pysähtynyt.

• Pertsan

Jouduin palauttamaan Lenovo-tabletin tehdasasetuksiin. Tuon jälkeen en pysty kirjoittamaan enkä siten pääse verkkoon koska "google näppäimistö on pysähtynyt.
      Kaksi kertaa olen palauttanut uudelleen..
      Saattaa olla, että olen poistanut googlen ohjelmia ennen ensimmäistä palautusta.
      Jos on noin, niin mikä lääkkeeksi?

• PowerSD

Voi olla että siinä on ohjelmistobugi joka tuon aiheuttaa. Yleensä Googlen ohjelmia ei voi lopullisesti poistaa ilman roottausta.

• Pertsan

Niin varmaan. Saakohan tuota Android-käyttistä asennettua uudelleen?

• Saa. Asetuksista löytyy kohta josta sen voi palauttaa tehdasasetuksille.

• Osa-aikaeläkeläinen

Lenovo-tablettini alkoi jumitella, mutta vaimo tiesi konstin joka auttaa. Piti etsiä sivu, jonka oikean yläkulman kolmesta pisteestä aukeaa valikko, josta voi poistaa selaushistorian. Foreca esimerkiksi on sellainen. Kylläpä sitä historiaa taulussani olikin.
      Android on siitä huono että tässä ei ole työkalua selaushistorian poistoon. Lumiassa se oli. Huawei-kännykässäni on Puhelimen hallinta, josta tuon siivouksen voi tehdä.
      Vapunen näkyi joku vuosi sitten neuvovan vastaavassa tilanteessa tehdasasetusten palautusta.

• Selaimessaon

Selaimesta voi tyhjentää historiatiedot. Ei siihen muita sovelluksia tarvita eikä se auta näppäimistö ongelmaan.

• Osa-aikaeläkeläinen

Ei Google-selaimeeni tule niitä yläkulman pisteitä. Aika moneen juttuun vaikuttaa se, kun kone on tukossa.
        Pankki-istunnonkin jälkeen on selaushistoria hyvä poistaa, ja on hyvä tietää miten se hoituu.

• Ei tarvitse poistaa pankkiistunnon jälkeen kunhan vain kirjautuu aina ulos pankista.

• tutustukaaasetuksiin

Androidissa on Chrome selain ja ne kolme pistettä valikoihin löytyy oikeasta yläkulmasta. Chromella ja Googlella on eri Asetussivusto.
        Chrome on selain ja Google on hakukone. Joskus em asiat menee sakaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60