Opiskelijat parisuhteissa...

yksinäinen ihminen

Miksi valtaosa opiskelijoista asuu tyttö tai poikaystävän kanssa? Miksi kaikilla on joku, paitsi minulla? Mistä saan kauniin ja söpön naisen?

7

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Ei naisia vaan ''saada''

• yksinäinen ihminen

Niin? Voitko kertoa tarkemmin?

• .....
        yksinäinen ihminen kirjoitti:

Niin? Voitko kertoa tarkemmin?

Ensinnäkin tekstiäsi on aika lailla vaikea ottaa tossissaan. (epäilen, että trollaat)
        mutta ihan sama vastaan kuitenkin.

1) 'Miksi valtaosa opiskelijoista asuu tyttö tai poikaystävän kanssa?'' Jos haluat itsekkin tyttö ystävän niin etköhän tiedä vastauksen.

2) Miksi kaikilla on joku, paitsi minulla? Kukaan ei voi täällä vastata tuohon puuttuvien tietojen vuoksi.. sanotaan vaikka että et ole ikinä yrittänyt iskeä naista.

3) Mistä saan kauniin ja söpön naisen? Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain.

• Unohda koko juttu
        ..... kirjoitti:

Ensinnäkin tekstiäsi on aika lailla vaikea ottaa tossissaan. (epäilen, että trollaat)
        mutta ihan sama vastaan kuitenkin.

1) 'Miksi valtaosa opiskelijoista asuu tyttö tai poikaystävän kanssa?'' Jos haluat itsekkin tyttö ystävän niin etköhän tiedä vastauksen.

2) Miksi kaikilla on joku, paitsi minulla? Kukaan ei voi täällä vastata tuohon puuttuvien tietojen vuoksi.. sanotaan vaikka että et ole ikinä yrittänyt iskeä naista.

3) Mistä saan kauniin ja söpön naisen? Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain.

"Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain"

Tämä ja ylempänä olevat muutkin neuvot ovat hyviä, mutta tosi tapauksen tullen niistä ei ole apua. Tosi ongelmahan on vasta sellainen, että nämä "hyvissä neuvoissa" mainitut suoritukset on jo moneen kertaan kokeiltu ja toteutettu, ja siitä huolimatta mitään ei ala tapahtua.

Eili kuten tuossa alempana olevassa vastauksessa mainitsen, joidenkin yksilöiden kohdalla tietyt, enemmistölle luontojaan tyydyttyvät tarpeet eivat koskaan tyydyty.

Kun mitään ei ala luontojaan tapahtua, me myöskään emme käytännössä voi mennä jonkun ihmisen luo esim. parinmuodostumistarpeessamme, ja pyytää häntä alkamaan tuntea itsemme elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi.
        .

• .....
        Unohda koko juttu kirjoitti:

"Ei niitä naisia vaan saada sinun pitää itse yrittää tehdä aloite.. kysy joku vaikka kahville tai jotain"

Tämä ja ylempänä olevat muutkin neuvot ovat hyviä, mutta tosi tapauksen tullen niistä ei ole apua. Tosi ongelmahan on vasta sellainen, että nämä "hyvissä neuvoissa" mainitut suoritukset on jo moneen kertaan kokeiltu ja toteutettu, ja siitä huolimatta mitään ei ala tapahtua.

Eili kuten tuossa alempana olevassa vastauksessa mainitsen, joidenkin yksilöiden kohdalla tietyt, enemmistölle luontojaan tyydyttyvät tarpeet eivat koskaan tyydyty.

Kun mitään ei ala luontojaan tapahtua, me myöskään emme käytännössä voi mennä jonkun ihmisen luo esim. parinmuodostumistarpeessamme, ja pyytää häntä alkamaan tuntea itsemme elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi.
        .

Siis mitä vittua sä selität?

• Unohda koko juttu

Kysymyksesi kuuluu siihen sarjaan ihmiselämää koskevista kysymyksistä, johon ei ole olemassa vastausta.

On olemassa moniakin lajityyppisiä tarpeita, jotka eivät kaikkien yksilöiden kohdalla koskaan tyydyty. Niiden tyydyttämiseksi osataan kyllä kertoa, millä edellytyksin homma hoituu. Mutta kun ilmoitat tosiasian, ettei minulla näitä edellytyksiä ole, joten voisitko kertoa, miten ja mistä niitä hankitaan, kukaan ei osaa antaa vastausta.

• Kurrnaus

Ehkäpä - jos kelpuuttaisit ihan vaan tavallisen näköisen...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1078
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50