Olen tässä muutaman kerran veikannut tennistä niin, että olen ollut (veikkaamani pelaaja) hyvässä johdossa ja voitto näyttää lähes varmalta. Sitten häviöllä ollut pelaaja on luovuttanut ja veikkaustoimisto tällöin mitäti vedon ja saa veikkaussumman takaisin, mutta ei voita mitään, vaikka veikkaamasi pelaaja voitti. kun nämä ovat veikkaussivujen säännöt niin on turha alkaa valittamaan kuinka epäoikeudenmukainen käytäntö on.
Mietin, että kuinka helppo tuolla systeemillä on tehdä rahaa. Jokin rahakas järjestä ottaa yhteyttä pelaajaan ja sopii, että jos heidän veikkauksensa ei ole menossa oikein niin hän luovuttaa vedonten akillesjänteen kipeytymiseen tms, syitä on lukemattomia. Häviäminen on mahdotonta ja tämän esittäminen osallistuvan pelaajan osalta paljon helpompaa kuin vaikka tahallaan häviäminen huonommalle pelaajalle. Järjestö sijoittaa vaikka 10 miljoonaa vetokohteeseen kertoimella 1.5. Jos pelaajamme voittaa jäämme 5 miljoonaa voitolle, josta sovittu summa maksetaan pelaajalle (joka voitti myös ottelusta palkintorahat) esim. 2 miljoonaa. Täten jäämme vielä 3 miljoonaa voitolle veikkauksessa, jossa ei voinut hävitä. Kummalista etteivät vedonlöntitoimistot ole ottaneet tätä huomioon
Tenniksen veikkaus
Veksinen.
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416