Onko täällä aikuisia keskustelmassa,

millainen tämä

olisi nimittäin kysyttävää saunalahden ja s-etukortin yhteisestä liittymästä satakielestä - eli siis mitä kerrottavaa teillä tästä liittymästä on. Edellytys sen saamiseen on siis se, että on s-etukortti liittymän hankkijalla, mutta mitä muuta tähän satakieleen liittyy. Sitä vaan kun muistaakseni se kk-hinta oli hiukka alle 4 e - niin eikö se ole kuitenkin aika halpa.
Itse en puhelinta tarvitse kuin välttämättömyyskapineena, eli siis tarkoittaa sitä, että jokaisellahan pitää se puhelin olla, vaikka itse ei niin soittelisi tai tekstaisi ja vielä vähemmän käyttäisi puhelinta nettiin, mutta pakko se on yhteysvälineenä olla. Nykyisessä liittymässä vaan nuo laskut tulevat niin tiheään, vaikka ei soittelisikaan kun muuttivat laskutuksen rajaa - ilmeisesti juuri sen takia, että muuten olisi lasku tullut kolmen kk:n välein ja siinäkin periaatteessa vain kk-maksut...

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäli et käytä liittymää juurikaan soittamiseen ja lähetät tekstiviestejäkin harvoin, kannattaa silloin valita Satakieli Kelpo -liittymä, jonka kuukausimaksu on 2,90 euroa kuukaudessa. Liittymään kuuluu 100 minuuttia oman verkon puheluita (muihin liittymiin 0,07€/min, tekstiviestit 0,07€/kpl). Liittymän sopijalla tulee olla voimassa oleva S-etukortti käytössä.

Tomas / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• sitä mie vaan.

Ai kiitos, juu, ja takuulla ei sitten ole mitään määräaikaisuuksia tässä jutussa, eikä mukaan tarjota mitään nettitikkuja tai tabletteja tms. muita tarpeettomia laitteita minulle.
        Juu, ja se vielä, että kun se entinen liittymä on Elisan, niin Elisashopittiin jos astelee tässä joku rauhallinen ja kaunis päivä, niin kaikki muutokset hoituvat kitkatta siellä, ja numeronhan voi aina pitää samana nykyään....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe