Hei kaikille!
Olen tällainen 14v poika, kohta 15, joka etsii itselleen kaunista tyttöä.
Minulla oli vuotta nuorempi tyttöystävä, mutta jätin hänet, koska häntä ei enää kiinnostanut tietokoneilu.
Siitä puheen ollen, olen tietokonenörtti ja vaadin tytöltäkin kiinnostusta koneisiin. Omistan supertietokoneen joten voidaan jutella kätevästi ja mikä parasta: voin virtualisoida meidät sillä virtuaaliseen maailmaan jossa voimme tehdä rauhassa kaikkea romanttista. Ja jos jotain pahaa tapahtuu niin palataan vain menneisyyteen ja kaikki on kunnossa:)
Ulkonäköni on sellainen et mulla on maantienväriset housut ja sininen tai punertava paita, vaaleet hiukset ja pyöreet silmälasit. Tossa mun kuva:
http://i129.photobucket.com/albums/p237/Armace47/Code LYOKO/Jeremie.jpg
Jos kiinnostuit niin laita s posti osoite niin vastaan sulle.
Ja jos tämä palsta täyttyy roskasta niin palaan takaisin tähän aikaan.
Mutta nyt täytyy tästä lähteä tuonne mun salapaikkaan yhelle tehtaalle, kun kaverit oottaa että menen heidän kanssaan ajamaan kilpaa virtuaalimaailmaan. Moro!
Tytöt! Kiinnostaisiko tällainen nero poika?:)
11
277
Vastaukset
- spämmi?
Oliks toi vaa joku spämmi?? Mua nimittäin kinnoostaa just kaikki tollaset...
- LOL!
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
- Zap Zip
Code Lyoko jos oikein muistan
Kai tää oli vitsi?
- v ttu oottyhmä
Vit tu!! Et oot tyhmä saata nan persläpi HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OOT SEMMONEN PÄLLIN KUTKA=KULLIN PÄTKÄ XD
- Eräs joka tietää jotain.
Kaikki tietää että toi on Code Lyokon Jeremy
- Kuhvikappi
Et ole nero
- aelita
Minua kiinnostaa :D asun lyokossa ja deactivoin torneja. Nimeni on aelita :D ota yhteyttä!
- suklaamuru
Alus vaa luin tota, mut sit melkee heti ekast lauseest sain huonon vaikutelman ja toi, että tyttöystävän jätit, koska sitä ei kiinnostanu tietokoneilu, nii siinä vaiheessa arvasin, et nyt on asiat jotenki huonosti.. :D kuva paljasti tietty kaiken ;) ja toi sun tyylis ei kuullostanu kauhee vakuuttavalta :D
- Äidinkielen lehtori
Eikä myöskään tuo sinun kirjoitusvirheilysi. Kunnioittakaa aloittajaa edes vähän, älkääkä heti olko kateellisia hänen älykkyydestään ja taidoistaan.
- Reps! :D
Ei vuttu mitä mä just luin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864