Asun äidin ja isäpuolen kanssa, olemme matkustelleet useasti mutta nykyään minusta matkustaminen on hyvin turhauttaavaa vanhempien kanssa. Keväällä äitini kysyi haluaisinko lähteä talvilomalla Meksikoon sanoin ei, koska haluaisin olla talviloman kotona. Kesällä äitini otti puheeksi Meksikon matkan ja sanoin edelleen, etten haluaisi lähteä. Äitini vastasi, että se ei ole sinun päätettävissä koska et voi jäädä kotiinkaan. Olen luonteeltani itsenäinen ja pystyisin omasta mielestäni ruokkimaan ja pitämään itseni elossa viikon ajan kotonakin. Isälleni en voi mennä, koska hänen uusi vaimo ei haluaisi minua heille talvilomaksi. Mummillenikin sopisi, että olisin hänellä viikon. Muutkin sukulaiset olisivat tavoittelevassa jos kotona tulisi ongelmia.
Mitä oikeuksia minulla on tässä tilanteessa?
15v viikon yksin kotona.
aapoaw98
1
206
Vastaukset
- kopponen
No sittenhän asia on selvä. Juttele asiasta äitisi kanssa ja jää kotiin. Itse olen muuttanut jo 15v kotoa pois omaan yksiöön maalta kaupunkiin ja hyvin pärjäsin. Kyllä tuon ikäinen pärjää, jos vaan itse haluaa jäädä ja on joku lähellä tai siis tavoitettavissa jos jotain kysyttävää tai ongelmia tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595