Heippa, minä taas :)
Elikkäs mulla on n. 8 viikkoset gerbiilineitokaiset.
1) Koska gerbiileille tulee ensimmäisen kerran kiima?
2) Pitääkö silloin toimia/tehdä jotain asioita erilailla?
3) Muuttuvatko gerbiilit silloin luonteeltaan tai ulkonäöltään?
4) Kauanko gerbiilien kiima kestää.
Ja ainiin vielä:
5) Onko kiima vain naarailla?
Gerbiilien kiima?
1
307
Vastaukset
1) Varmaankin kun ne saavuttavat sukukypsyyden eli n. kolmen tai neljän kuukauden iässä. Mutta silloin ne ovat vielä turhan nuoria saamaan poikasia. Puolen vuoden iässä aikaisintaan voi teettää poikaset!
2) Eipä oikeastaan.
3)Eivät, ainakaan pysyvästi. Kiiman aikaan naarasgerbiilien kesken tapahtuu astumista. Ja välillä ne piippaavat hennosti ja yrittävät houkutella laumatovereitaan peräänsä. Gerbiilin selkänahka saattaa myös ikäänkuin "laineilla". Kun kiimassa oleva naaras ja uros kohtaavat, ne rummuttelevat toisilleen.
4) Gerbiilillä on kiima 4-6 päivän välein. Kiima ajoittuu usein iltaan ja kestää useamman tunnin.
5)Kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670