Kirjoitin tämän kommentiksi toiseen ketjuun, mutta se ansaitsee ihan oman aloituksen. Jumala on paha, paha, julma, ilkeä sadisti, joka NAUTTII ihmisen kärsimyksestä. Muuten ei kärsimystä olisi! Turha laittaa kaikki Saatanan syyksi, sillä MYÖS Saatana on Jumalan oma luomus, ja en usko että mitään Saatanaa on edes olemassa. Ei myöskään helvettiä, sillä helvetti on täällä maan päällä ainakin osalle meistä! On vain julma ja paha sadistinen Jumala joka on ihan itse Saatana, tai ainakin luonut paholaisen kätyrikseen tekemään likaisen työn ja nauraa katsoessaan kärsimystä.
Uskon Jumalaan, olen aina uskonut. Olen myös aina uskonut, että Jumala on hyvä, mutta nyt en enää pysty. Viimeaikaisten elämässäni tapahtuneiden asioiden johdosta minun on pakko viimein todeta, että Jumala on ilkeä sadistinen ukko, joka nauttii pienen ihmisen kärsimyksestä - muuten hän ei olisi antanut kaiken pahan tapahtua. Kyllä hän nyt NAURAA kun näkee missä tuskassa minä olen. Ei puhettakaan armosta ja avusta.
Koko elämäni on ollut yhtä alamäkeä ja aina kaikki on mennyt päin persettä, erityisesti se kaikki mitä olen tärkeänä pitänyt ja rakastanut. Jumala on suonut minulle siis vain epäonnistumisen tunteita ja surua, ei mitään muuta. Silti olen jaksanut uskoa että hän johdattaa minua ja "lopussa kiitos seisoo" ja muuta kliseistä paskaa, että minut palkitaan ja tulevaisuudessa on kuitenkin jotain hyvää vielä luvassa.
Muutama viikko sitten suuri ja mahtava ARMOLLINEN(?!!) Jumala antoi sen ainoan jota rakastin ja rakastan tehdä itsemurhan. Antoi hänen joutua sellaiseen henkiseen tilaan, josta hän ei muuta ulospääsyä nähnyt.
Hän oli se ihminen, joka sai minut jaksamaan jatkaa elämääni. Hän antoi valoa elämääni ja jaksoin mennä eteenpäin tuli mitä tuli. Nyt minulta on kaikki viety, ja jäljellä on vain ääretön suru, syyllisyys ja paha olo ja vittu että minä haluan vain KUOLLA!!
Kaikessa armollisuudessaanko(?) Jumala veti minulta täysin maton alta, löi niin syvälle maan rakoon että tästä ei ole nousua. Ja nyt, NYT hän ei anna minun edes seurata rakastani. Olin jo tehnyt päätöksen tappaa itseni - olin suunnitellut kaiken valmiiksi, milloin ja miten sen teen... Mutta eilen tuli puhelu joka teki aikeet tyhjäksi.
On muutamia ihmisiä jotka luottavat minuun, turvaavat minuun niin että he uskovat minun olevan se, joka heitä hoidan ja heistä huolehdin sitten kun eivät enää itse pysty. Miten voisin jättää heidät pulaan tappamalla itseni? Jopa MINÄ surkea pieni huora olen armollisempi, uskollisempi ja huolehtivampi kuin se suuri ja mahtava Jumala. Jopa minuun saastaiseen huoraan voi luottaa ja turvata enemmän kuin Jumalaan, sillä minä en ole petollinen enkä sadistinen toisin kuin Jumala.
Armoa ei ole ja Jumala on julma ja paha. Minun osani on elää yksin tuskani kanssa siihen asti, ettei enää ole jäljellä ketään joka minuun ja apuuni luottaa ja turvaa. Sitten kai saan lähteä minäkin pieni saasta viimein täältä vaeltamasta. Yksin ja hylättynä.
Kiitos Herra! Ylistetty olkoon Jumala!!
AAMEN!
Jumala on PAHA!!!!
21
329
Vastaukset
- Haistakaa paska!
Vihaan niin rankasti tätä saatanallista paskaa, jota elämäksen kutsun. Minä vittu haluan että tämä LOPPUU!!! HETI!!!! Minä en jaksa enää.
- 1+1
Armoa on se ettei meidän varkaiden, murhaajien ja haureellisten tarvitsisi kärsiä tämänpuoleisen elämän jälkeen uloimmassa pimeydessä itkua ja hammastenkiristelyä. Toki uskoontultua pyrittävä kuolettamaan himot hengen miekalla, muttei meille uskoville siltikään taideta Raamatussa luvata helppoa elämää, vaan päinvastoin vainoa ja koettelemuksia. Jaksamista sinulle niin elämässä kuin Pyhien Kirjoitusten tutkiskelussa.
- Haistakaa paska!
Minä en jaksa, ja Jumala tiesi että tätä minä en tule jaksamaan. En minä helpolla ole koskaan päässyt, enkä edes olettanut pääseväni. Olen ollut aika vähään tyytyväinen ja iloinnut ja kiittänyt. Miksi piti viedä ihan KAIKKI, jopa toivo? Enää ei ole mitään. Minä haluan pois.
- 1213
"muuten hän ei olisi antanut kaiken pahan tapahtua"
Pahaa tapahtuu, koska ihmiset halusivat oppia tuntemaan pahan ja hyvän niin kuin Jumala. Ihmisten valinnasta johtuen olemme tässä maailmassa oppimassa mita paha ja hyvä on. Jeesuksen kautta ihmisillä on mahdollisuus palata Jumalan luo, eroon phuudesta. (Pahuus on käytännössä sama kuin jumalattomuus).
Mikään maailman paha ei voi kuitenkaan tapaa sielua, siksi paha ei ole ongelma, niille, jos uskoo sielun olemassaoloon tietää, ettei ruumis ole kaikki kaikessa.- Aloittaja.
Miksi maailmassa on sitten enemmän pahuutta, niin että moni meistä ei juuri muuta tule tuntemaankaan kuin vain pahuutta, jotkut ei yhtään mitään muuta? Miksi toisilla harvoilla sitten taas kaikki menee ns. putkeen ja onnistuu, ja mikään paha ei heitä koskaan kohtaa?
- 1213
Aloittaja. kirjoitti:
Miksi maailmassa on sitten enemmän pahuutta, niin että moni meistä ei juuri muuta tule tuntemaankaan kuin vain pahuutta, jotkut ei yhtään mitään muuta? Miksi toisilla harvoilla sitten taas kaikki menee ns. putkeen ja onnistuu, ja mikään paha ei heitä koskaan kohtaa?
"Miksi maailmassa on sitten enemmän pahuutta, niin että moni meistä ei juuri muuta tule tuntemaankaan kuin vain pahuutta, jotkut ei yhtään mitään muuta? "
Pahuus ja hyvyys ovat vastakohtia. Jos tuntee pelkkää pahuutta, voi myös päätellä mitä hyvyys on. Pahuus on oikeasti hyvyyden, totuuden ja rakkauden puutetta.
"Miksi toisilla harvoilla sitten taas kaikki menee ns. putkeen ja onnistuu, ja mikään paha ei heitä koskaan kohtaa? "
Olen sitä mieltä, että minulla ei ole riittävästi tietoa sanoa, meneekö jollain kaikki putkeen. Ja usein saattaa olla niin, että pahuus on lähimmillään ihmisessä itsessään ja siksi Jumala saattaa antaa monia hyviä asioita, jotta henkilö huomaisi paremmin oman pahuuden ja tekisi parannuksen. Joka tapauksessa, vaikka ihmisellä olisi kaikki se, mitä maailmassa arvostetaan, joutuu ihminen siitä luopumaan. Siksi se "hyvyys" voi lopulta tuntua todella ikävältä, eikä se loppuen lopuksi ole kuitenkaan kovinkaan hyödyllistä.
- Elroi
En tiedä miten jumalan johdatuksesta osuin tälle sivulle, mutta niin vaan ihmeellisesti kävi. Haluan sinulle sanoa joka olet kokenut kovan menetyksen, että kyllä se jumalan armo näkyy sinun elämässä jo siinä, että sait ne puhelut jotka sinut pitävät tässä elämässä kiinni.Läheisesi joka täältä poistui oli itse vastuussa teostaan ja uskon syvästi, ettei jumalan tahto ole se, että hänen lapsensa täällä kärsivät. Totuus on se että koska isä rakasti meitä niiin kovin paljon, että antoi meille oman vapaan tahdon päättää oikeasta ja väärästä, Ihmisen omat valinnat ajavat ihmisen epätoivoon. Sana sanoo minä olen tie totuus ja elämä niin ollen uskon vahvasti. ettei jumalan tahto meitä ole tuhota. Helppoa tietä ei meille ole annettu kenellekkään jo Apt. 14:22 sanoo: He sanoivat: "Jumalan valtakuntaan meidän on mentävä monen ahdingon kautta. Tahtoisin keskustella kanssasi, lohduttaa ja kantaa taakkaasi sinun kanssasi. Sydämmeni särkyi epätoivostasi. Muista, että ei jumala turhaan antanut poikaansa ristille. Myös sinun tuskan, sairauden ja syntien tähden jeesus meni ristille. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Jokainen meistä on vastuussa omista valinnoista. Jumala ei ota seuraamuksia pois, mutta antaa voiman kestää. Jokainen meistä on maailmassa kokenut kovia asioita kaikki eivät vaan tuo julki rikkinäisyyttään. Jos haluat voit ottaa minuun yhteyttä Lenytanym@gmail.com . Ole siunattu ja lohdutettu saakoon taivaan isä kantaa sinua kämmennellään ja tuoda lohdutusta.
- Mitä palvelet?
Olet tainnut uskoa väärään jumalaan nimittäin ei Jumala ole paha vaan vihaa pahuutta.
- joshua4
½:45 Joshua
"ja Hänen sanansa oli Totuus! Jaakob kertoi muhmedille että yubyub raiskasi Joshuan, koska konkreettisesti ei voi nähdä logiikkaa Jumala, joshua on thje" - suru hellittää...
Olet nyt niin täynnä tuskaa, ettet ahdistukseltasi näe asioita kuin hyvin
suppeasti ja suoraviivaisesti. Monet läheisensä menettäneet ovat särkyneet
Sinun tavoin. Valitettavasti edessäsi on surun ja ahdistuksen aika, jonka
pituutta ei tiedä. Ammattiapua Sinulle suosittelen. Tällaisen traumaattisen
kokemuksen jälkeen alkaa yleensä "surutyö". Ilmaise tunteesi, itkusi. Älä
yritä niitä liiaksi tukahduttaa, muuten et "käsittele" tunteitasi. Varo kuitenkin
vihantunteissasi vahingoittamasta itseäsi ja toisia!
Uskon, että tulee päivä, jolloin voit rukouksessa kääntyä Jumalan puoleen.
Hän odottaa ja ymmärtää, ettet nyt ole oma itsesi ajatelutavaltasi tuskan
tähden, jota olet saanut kokea. Saat osaksesi varmasti monen myötätunnon.
Varmaan puolestasi rukoillaan ja niihin vastataan hyväksesi, vaikka et juuri
nyt siihen jaksa uskoa. Toivon Sinulle voimia ja helpompia aikoja
tulevaisuudessa. Tuska hellittää, vaikka se voi viedä aikaa. - Halleluujaa
Vaikuttaa siltä, ettet usko Herraan Jeesukseen Kristukseen. Olet uskonut Jumalaan ilman Jeesusta.
- tää auttaa
hei jumala rakastaa meitä kaikkia. saatana on ottanut sut ny haltuu ja koittaa muuttaa sut pahaks tai et tapat ittes ja se saa lisäö orjia. rukoile ainakin tunti päivässä. älä rukoile itsekkäästi vaan jumalan tahdolle. kysy että saatko syntisi anteeksi ja että vihastuit jumalalle. voit myös pyytää että voitko auttaa minua elämässäni. mutta älä toivo liikoja
- taas tääkin saattaa autt
ja niin ota jeesus sydämmeesi myös. hän on pelastajamme ja tulee aika pian arvattavasti koska kaikki nämä sisällis sodat. kohta alkaa sitten suuri sota ja jeesus voittaa pahan
Mitä aloittajalle kuuluu? Joko asiat ovat paremmin?
- Kaikki kärsivät
"muttei meille uskoville siltikään taideta Raamatussa luvata helppoa elämää, vaan päinvastoin vainoa ja koettelemuksia".
Helppoa elämää ei voi odottaa ateistit taikka pakanatkaan (yms). Kaikki ihmiset kärsivät maailmassa, eivät pelkästään kristityt. Eli jos alkaa ateistiksi, pakanaksi yms:ksi, ei todellakaan säästy kärsimyksiltä elämässä vaan ne monesti lisääntyvät koska silloin ei ole Jumalan suojelusta elämässä ja saatana saa valtaa ihmisestä/ hänen elämästään.
Mutta ero on uskovan kärsimyksellä ja ateistin kärsimyksellä on se, että uskovaa odottaa ikuinen onnellinen elämä Jumalan valtakunnassa, jossa kaikki maanpäällä kärsityt kärsimykset ja epäoikeudenmukaisuudet hyvitetään/ korvataan moninkertaisesti. Ja Jumala kostaa, antaa tuomion kaikille pahoille ihmisille ja pahan voimille maanpäällä ja tuhoaa kaikki pahat lopullisesti.- hmm5
Lohdutuksen sanaa: Jeesus/ Jeshua kärsi enemmän kuin me kristityt voimme edes kuvitella kun häntä pilkaten kidutettiin ja häpäisten ristiinnaulittiin moneksi tunniksi roikkumaan naulattuna ristille. Mutta Jeshua teki sen tavallisten ihmisten puolesta, sinunkin puolestasi jotta sinä pelastuisit. Jeshuan ylösnousemus kolmantena päivänä näyttää kristityille ettei heidän tarvitse pelätä kuolemaa, koska Jeshualla ja Jumalalla on valta kuoleman yli. Eli kuoleman voimilla, saatanan voimilla ei ole ihmisiin mitään lopullista valtaa jos turvautuu palvelemaan Jumalaa ja Jeshuaa.
- sfewfwf
ELÄMÄ ON PERSEESTÄ SAATANA, RAKAS JUMALA AUTA!!!!
- Jeesus on Herra!
Pyydä Jeesusta tulemaan sydämesi Herraksi, Hän auttaa ihan oikeasti.
Tiedän sen omasta kokemuksesta kun mikään ei enää auttanut ja huusin Jumalan puoleen! Huusin että jos sinä Jeesus olet olemassa niin auta! Ja Hän auttoi :)
En mene yksityiskohtiin mutta elämä oli yhtä alamäkeä eikä valoa näkynyt missään, ihan hirveää aikaa. Siksi annan todistukseni että Jeesus Kristus on Elävä ja rakastan Häntä täydestä sydämestäni! :)
Siunausta!
- yksi vain
ei tämä elämä mitään ruusuilla tanssimista ollut minullakaan. olen kasvattanut lapseni yksin, kun puoliso karkasi muiden mukaan. ollut välillä työtön ja miettinyt, mistä lapsille leivän saan seuraavaksi päiväksi.taival on ollut välillä tuskainen, mutta periksi en ole antanut. mutta kerran tavattuani Jeesuksen uskon, että on olemassa iankaikkinen Jumala, joka rakastaa luotujaan. saatana on se, joka sotkee ihmisten asiat ja nauraa käkättää kun näkee ihmis polon kärsivän. hän on valehtelija ja sadisti ihmis vihaaja.
- Jokainentärkeä
Vastasin kaikkeen tuohon mikä sinua askarruttaa tähän -> http://keskustelu.suomi24.fi/node/12248823
Ihmisen alhainen henkinen taso estää ihmistä, eläimiä ja luontoa niin että ihmisen omat tyhmät alikehittyneet teot, ahneudet ja muut vaikeuttavat elämää, systeemit sitovat ja kontroloivat ihmistä siksi että ihminen on vielä SOKEA JA SOKEAN SILMÄT täytyy avautua HENKISEN KEHITYKSEN KAUTTA, kunnes nousemme korkeammille tasoille ja positiiviseen muutokseen maan päällä. Olemme kaikki matkalla kohti suurempaa rakkautta ja VALOA. Pahuus ei tule syömään ketään ihmistä, pahuutta ei ole, koska on ainoastaan HYVYYS. Pahuus tulee väistymään myös maan päältä siinä muodossa kun se vielä esiintyy materiaalissa, mutta se häviää ja materiaali muuttuu sitä mukaa kun hyvyys kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440