Löytyykö täältä palstalta ketään, jolla on todettu olevan vikaa autonomisessa hermostossa? Millaisia oireita on ollut? Mitenkä todettiin, että kyse on autonomisen hermoston oireista. jne? Oletko saanut hoitoa ja millaista? Auttoiko hoito ja mikä on tilanne tänäpäivänä, verrattuna ennen mahd. hoidon aloittamista.
Neurologin lausunto oli, ettei hermoissani ollut mitään vikaa. Tuntoaistimukset olivat ok. No kun oireita on, kasvojen puutuminen, jalkojen puutuminen, pistely ja kihelmöinti, sekä kuuma polttava tunne säärissä ja pahenee paljosta jalkojen päällä olemisesta. Neurologin mukaan vika siis voi olla autonomisessa hermostossakin. Ei sitten mitään sen enempää selittelyjä, aika magneettikuvaan ja joitain verkokeita tulossa.
Olen lukenut senvarran että loukkaantuminen ja stressi voivat vahingoittaa autonomista hermostoa ja takana on parikin loukkaantumista niskan alueelle, sekä muutamia vuosia jatkunut stressi, joka oli keväällä kun oireetkin alkoi, aika kova. Tilanne mietityttää ja ainoa asia, jota itse tällähetkellä voin, on yrittää minimoida stressitekijöitä, joka ei tunnu olevan helppoa varsinkaan kun osana stressitekijöistä on työelämäkin.
Autonominen hermosto oireilee?
0
230
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766