kuten otsikkoki antoi ymmärtää niin nyt haetaan ihmisiä tai henkilöitä jotka oikeesti ovat kiinnostuneet tähtitiieteestä ja taivaan kohdeiden kuvaamisesta. sillä vaan ajattelin koska olen itsekki alan harrastaja niin olisi ihan kiva jos kainuussa asuvat tähti harrastajat olisivat halukkaita lyömää viisat ja vähemmän viisaat päät yhteen ja kehitellä harrastusta eteepäin ja yrittää houkuttaa ihmisiä mukaan p.s kuvaushomman lisäksi olisi mahollisuus varmaan myös täysin tahvoille vilkasta okulaariin et mitä sielä näkee
Löytyyköhän kainuusta harrastelija tähtiteteilijöitä?
kiits jo etukätee
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615