Mitä helvatti miten voi lisätä vapaata työstä jos sitä on JO NYT 24/7
Muslimeille omat juhlavapaat Suomeen..
20
153
Vastaukset
- Eduskunnan on nyt
kiireesti säädettävä lisää tunteja päiviin ja lisää päiviä kuukausiin! S*****ilta loppuvat kalenterista vapaapäivät!
- pyllistys
Niin, niillä on joka päivä vapaapäivä, paitsi työpäiviä lienevät kelasssa ja sossussa käyntipäivät.
- Abdullhan vp
Voihan vithu mihin tää Suomi on menossa?
- toni.
kansa vaihdetaan?
- wwhdflqC
joo joo ja omat moskeijat-päiväkodit- asunnot-ym ym- JA Suomi maksaa
- Islam nousuun!!!
Kannatan 100% ehdotusta ja soisin tässä loistavassa taloustilanteessa vieläpä maahanmuuttajille 300% extrapalkkaa heidän hyvin ansaitsemiltaan uskonnollisilta vapaapäiviltään.
- muslimitytto93
eivät kaikki Suomen muslimit oleksi vapaalla. itse opiskelen ja teen töitä kun on mahdollisuus. myös muslimeilla on velvollisuus tehdä töitä. työstä kieltäytyminen ja tuilla tahallaan eläminen on mielestäni häpeällistä.
itse en vaadi vapaapäiviä uskontoni juhlia varten, ennenkin olen koulussa käynyt juhlapäivänä. Eid rukoukseen olisi kyllä mukava päästä jos juhlapäivä osuisi opiskelu-tai työaikaan. muuten en tarvitse vapaapäiviä.- mette.soderman.
Silvotko mustia "römpsiä" myös sunnuntaisin?
Ps. Ompele ne kiinni, etteivät lisäänny. - Vertailukohta
Saavatko kristityt muslimimaissa tai Israelissa lomapäivänsä oman vai pääuskonnon mukaisessa rytmissä? Pitäisikö Suomessa olla eri käytäntö?
- muslimitytto93
mette.soderman. kirjoitti:
Silvotko mustia "römpsiä" myös sunnuntaisin?
Ps. Ompele ne kiinni, etteivät lisäänny.olet oksettava
- mette.sodermann
muslimitytto93 kirjoitti:
olet oksettava
Väärä arvaus, en ole somali.
- musumimmi93
just joo musukakara 93 voisit ensin "OPISKELLA" OIKEINKIRJOITUSTA JA VASTA SITTEN...
- muslimitytto93
Vasta sitten mitä? Mitä oikein haluatte kuulla? Ai minun vaativan vapaapäiviä itselleni jotta saisitte taas aiheen uhota? Sanoin etten tarvitse vapaapäiviä oman uskontoni juhlille. Miksi siis valitat?
- INIMUSINI93
Vasta sitten mitä? Mitä oikein haluatte kuulla? Ai minun vaativan vapaapäiviä itselleni jotta saisitte taas aiheen uhota? Sanoin etten tarvitse vapaapäiviä oman uskontoni juhlille. Miksi siis valitat?
No musumimmi93 jos sinulla ei ole mitään asiaa niin mitä sitten täällä INISET
- iso d
älä välitä muslimipimu.
jatka vain opiskelua ja työntekoa kuten ennenkin.
ihmiset vain inhoavat muslimeita teidän enemmistönne perseilyn takia.
olet siis samassa asemassa kuin se kourallinen kunnollisia manneja.
hanki vielä kunnollinen kristitty mies itsellesi.
- Abdullhane vp
Voihan vithu mihin tää Suomi on menossa?
- Google-mainokset
Peräpukamien leikkaus
Kokeneet asiantuntijat, viimeisin tekniikka. Lue lisää! Näin suoraan sanoen, te suomalaiset jotka kirjotitte tänne paskaa painukaa jo helvettiin! Meidän uskonto on 1000000 kertaa puhtaampin kuin teidän ei millän pahalla. Mitä nyt oon nähny nii te idiootit poltatte raamattua, heittelette sitä, kääritte röökejä niistä! Öhöm, miten nää puliukot ja mammat lepää kotonaan odottamassa sossulta rahaa jotta pääsisi ryyppämään? Eheei sitä kukaan huomaa! Siivotkaa omat sotku alta pois, sit tulkaa pätee meille! ;) Biiiig kisss!
Eikä vois vähempäää kinnostaa teidän kommentit tähän, joten älkää turhautuko kirjottamaa mitään!- ¢
tällä palstalla tuskin muita uskovaisia vierailee kuin teitä muslimeja. Eli aika turhaa asetella vastakkain mitään.
- ffghtjkuk
Suomesta leviää maailmalla seuraava kuvaus
Muslimien paratiisi, hyysärien taivas ja suomalaisten miesten helvetti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927