Olisiko Sielun Veljet/Ismo-faneileilla ikään, näköön, sukupuoleen, kautta muuhunkaan kuristavaan kuriositeettin katsomatta mitään sitä vastaan jos pitäisimme epävirallisen "siekkari-henkisen saunaillan Sauna Hermannin tiloissanviikon 42 alku puolella?
Kenties saisimme saunann isännänkin mukaan messiin...
viikko 42: "kokoontumisajot"
schitzo kombinaat
3
273
Vastaukset
- Pelle Hermanni
Missäpäin mualimata?
- lokaajakuitaM
Pitkästä aikaa taas tällä sivulla ja hyvä näin, sillä kyllä nuo kokoontumisajot kiinnostavat. Vuonna 2007 yritimme edellisen kerran ja kolme ihmistä istui silloin saman pöydän ääressä kahvila Valterissa Helsingissä ennen keikkaa. Terveisiä Hyvätyiselle ja kaverille.
Voisiko nyt kokoontua Helsingin keikkojen aikaan? Sauna Hermanni ei enää kuuleman mukaan ole Joken pitämä. Tumpelo, olisi myös kiva nähdä!- ~Tumpelo
Kultsalla 6.12. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529