Niin, olen jo pitempään miettinyt ja ollut kiinnostunut lähtemään matkalle jompaan kumpaan USA:han tai Kanadaan. Mutta nyt kysynkin että minne kannattaisi lähteä? Suurin kiinnostus olisi tietysti näihin isoihin kaupunkeihin. Ilmastoeroa on melkopaljon, kun lähdetään Pohjoisesta Kanadasta aivan Floridan eteläkärkeen. Mutta suuria kaupunkeja siellä riittää. Missä olisi jotain mikä pitäisi nähdä. Vai olisiko ehkä jonkinlainen kiertomatka useammassa kaupungissa?
Hyviä matkakohteita USA:ssa ja Kanadassa
Usa vs Kanada
2
225
Vastaukset
- suburbia
Kanada on New Yorkin esikaupunki.
- voit itsekin etsiä
google.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657