Hei!
Kaipaisin vähän tietoa että kuinka vaikeaa on päästä tuonne jyväskylän liikuntatieteelliseen yliopistoon? Esimerkiksi että mihin on verrattavissa? (Turun kauppis?)
Ja sitten että minkälaisia arvosanoja te jotka siellä opiskelette saitte lukiossa ja ylppäreistä?
Varmastikkaan tuo liikunnallinen puoli ei tule minulla olemaan ongelma, mutta siihen vaiheeseen päästäkseen on tuo koe ensin läpäistävä :(
Jyväskylän liikuntatieteellinen?
1
401
Vastaukset
- vastausnickelsonille
Moro
Erilainen koe se on, kuin muiden alojen testit/ kokeet.
Ensin tosiaan paperikoe---> Karsitaan sata naista sata miestä liikuntakokeisiin
Liikuntakokeet käsittelevät sitten aika monipuolisesti useita lajeja ---> Kaikessa olisi oltava kohtuullisen hyvä, mutta missään ei välttämättä paras.
En ole hakenut kauppikseen, joten en tiedä asiasta henkilökohtaisesti sen enempää, mutta yleisesti tiedekunta on yksi vaikeimmista päästä sisään. Netistä löydät kyllä tilastot korkeakouluihin hakeneista ja hyväksytyistä, jonka perusteella voinet havainnollistaa itsellesi sisäänpääsyn vaikeutta/ helppoutta
Omat pointsit ylppäreistä M,C,C,L---> eli noin kasin (M) keskiarvo
Keskiarvona reipas 8 kaikista kursseista päättötodistuksessa, liikunnasta keskiarvona muistaakseen noin 9
Yliopistokursseista tullut keskiarvona samaa noin kasin tasoa (vaikka onkin eri asteikko) ilman sen suurempaa ponnistelua.
Sen tosin voin sanoa, että olen huvikseen käynyt kauppiksen kursseja yliopistolla ja niistä voin todeta, että ne on helpoimpia kursseja suhteessa pisteisiin, mitä olen itse käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615