Odotan viestejä

Bipoman

Lähes jatkuvasti odotan, että saisin eri ihmisiltä sähköpostia tai tekstarin. Puhelinsoittoa en uskallla edes odottaa, koska sitä ei tapahdu. On varmaan muitakin, jotka vahtaavat sähköpostin saapuneet-kansiota? Tämä tuntuu mulla suorastaan riippuvuudelta.

15

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl 17...

Minä myös :( ei sitä koskaan kuiteskaan tule. ihan turhaa odottaa tyhjää..

• ^¨'*

Lähetä itse viestejä muille.

• sdfghjuklölkjhgfdfgh

mitä jos lähettää viestin mutta siihen ei etes vaivauduta vastaamaan? eiks se kerro jo paljon.. :)

• mun vastaukseni
        sdfghjuklölkjhgfdfgh kirjoitti:

mitä jos lähettää viestin mutta siihen ei etes vaivauduta vastaamaan? eiks se kerro jo paljon.. :)

Silloin pitää lähettää yksi lisää, ja jos ei vastausta kuulu pitää sen jälkeen lähettää viestiä jollekin toiselle. Ei kaikki ihmiset sitoudu toisiinsa vuosiksi, eli etsi uusia kavereita.

Mutta joo, itse en enää odota viestejä. Odotukset facebookin osalta oli korkeat, mutta nykyään se vain on yksi nettisivu. Jos jollakulla on asiaa voi soittaa, muutoin saapuneet-kansio tulee katsottua vain harvakseltaan. Sinne tulee mainoksia ja ilmoituksia laskuista.

Jonkun pitää tehdä aloite, ja jos aloite jää yksipuoliseksi voi se toinen kyllästyä. Ei hän välttämättä ole mikään ohjelmanjärjestäjä tai kylänkiertäjä.

• -----------

Ennemmin tai myöhemmin totut siihen, ettei puheluja tai viestejä tule. Sitten se on lähinnä yllätys jos tulee. Yleensä nekin on sitten jotain mainoksia.

• pieni lohtu

On vähän lohduttavaa kuitenkin tietää, että ei ole ainoa jolle ei soitella.

Varsinkin viikonloppuisin tuntuu keljulta kun on yksin ja kukaan ei vaivaudu edes soittamaan.

Ei muuten pidä paikkaansa että pitäisi lähettää yksi lisää. Tuntuu vain nöyryyttävältä että pitää anella muita ottamaan yhteyttä. Ei sellainen oo mitään kaveruutta.

• Totta puhut

• mun vastaukseni

=> Tuntuu vain nöyryyttävältä että pitää anella muita ottamaan yhteyttä.

Tietysti jos olet ainakin 95 % varma siitä että toinen jättää vastaamatta juuri siksi että haluaa sinusta eroon. Harmi jos suhtaudut ystävyyteen valtapelinä, eli siten että katsotaan kuka nöyryyttää ketäkin. Joskus ylpeys voi johtaa yksinäisyyspalstalle...

Joskus vastaaminen vaan jää tekemättä, ilman erityistä syytä. Kolmas vastaamattomuus ei taida enää jättää tulkinnanvaraa suhteen tärkeydestä, ellei toinen ole ulkomailla tai sairaalassa. Tai masentunut eikä jaksa olla sosiaalinen.

Vaan en tiedä, eipä tule noita viestejä joihin voisi vastailla ;o)

• Sama juttu mul.

• Toimeen

Aion liittyä johonkin yhdistykseen.

Ajattelin myös laittaa ilmoituksen vaikka lehteen.

Loppujen lopuksi johtuuhan se itsestänikin, kun en mee minnekään, vaan oon yksin kotonani viikonloput.

Eilen soitin yhdelle puolitutulle, joka on myös useimmiten yksin. sovittiin että grillataan tällä viikolla. Muistelin myös joitain entisiä tuttuja ja ajattelin soittaa muina miehinä.

Voisin myös mennä vaikka kuoroon laulamaan.
      Otinkin tuossa kunnassa toimivien yhdistysten tiedotuslistan esille ja rupeen katselemaan.

Mulla on onneksi kaksi nuoruudenaikaista ystävää, joiden kanssa kirjoitellaan ihan pitkiäkin kirjeitä sähköpostilla, asuvat kaukana.

• kieltämättä nautin välillä yksin himassa ollessa.yksin elelen ja mailien-puheluiden kanssa ei korvaa liveä.kun ei kivaa naista tänne eksy:) menee se naurun ollessa välillä katkonaista..

• Theo 2013

Mites laitan sulle viestiä tutustumis mielessä kun en tiedä yhteytietojasi??

• Bipoman

Mun s-postiosoite on ma5aa(at)hotmail.fi

Laita rohkeasti viestiä, jos olet kiinnostunut tällaisesta yksinäisestä miehestä.

• Tuhina porukka

Tämä palsta on yksi hyvä vaihtaa maileja tai sitten alkaa aktiivi harrastajaksi jossakin lajissa oli se sitten kudonta, eläinharrastus tai muu vastaava. Jostain syystä läheisimmät tutut on tullut harrastuksen parista eli tavataan treenien ulkopuolellakin ja puhutaan muistakin kuin lajista itsessään. Mukaan tempaava ja kiinnostava harrastus kokoaa ihmisiä sekä luo yhteenkuuluvuutta sekä keskusteluja. Itse yllätyin positiivisesti kuinka tiiviitä tänä päivänäkin käsityö harrastajien piiri on ja kokoontumiset sekä toki jenkeissä hirveän suosittu kirjakerho.

Kokeilkaa siis kanssa jotain kivaa pikku lajia ja kokoontukaa pohtimaa :)
      Niin ja maileja jakoon ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe