ettei tule mitään yllätystä sillä huomenna voi tulla jo lunta!
Laitoin jo nastat alle
17
154
Vastaukset
- kyllä..
Mä ajoin kitkoilla koko kesän, nyt ne on sisäänajetut talvea varten.
Ettet vain hinkuisi sakkoja poliisilta nastarenkaillasi. Minusta on vielä turhan aikaista niitä vaihdella. Eikä säänkään puolesta vielä lupaile hallaöitäkään.
Mutta kaikki voi silti olla mahdollista.- 16+15
Tuliko sulle märät housut kumifetisti?
- varmuus hyvästä
Voi voi, monilla on kitkat olleet jo aikoja sitten alla. Jos vaikka sattuisi lunta satamaan...
Jotkut eivät ole uskaltaneet vaihtaa kesärenkaita lainkaan. Suomen kesät nääs... Vaikka tämä kesä oli poikkeus... - Nastaa se olla pitää
Mä vaihdoin uudet nastagummit alle jo viime huhtikuussa kun vanhoista rengaista oli enimmät nastat häipyny. Nämä uudet on nyt ainakin kunnolla sisäänajettu. Ja onhan siinä sekin et suomen kesässä voi olla myös halla öitä ja tien pinnat siten liukkaita.
- Kirjoitustaito??
Mitä ovat vanhat RENGAAT??
- Taitokirjoitus !!
Kirjoitustaito?? kirjoitti:
Mitä ovat vanhat RENGAAT??
Se on katos uusi RENKAS !
- Kirjoitustaito??
Taitokirjoitus !! kirjoitti:
Se on katos uusi RENKAS !
Onko renkas se mitä potkitaan kenkillä??
- nastasankari
siis miten vasta nyt? mulla ne on ympäri vuoden alla
- diipadaii
Nimenomaan, pitoa tarvitaan. Siihen ei nastarenkaat auta syyskeleillä.
Itse harkitsin eilen jo ihan vakavasti kitkojen laittoa alle. Kesärenkaat alkaa olla siinä rajoilla. Tuskin tässä mitään helteitä enää tulee. Nastarenkaita en vielä laittaisi.- 8plus7
Kesärenkaat toimii paremmin sulilla teillä kuin kitkat. Nastarenkaatkin toimivat märillä ja melkoisella varmuudella myös lehtikeleillä kitkoja paremmin, niitä vaan ei vielä saa käyttää.
Viimeisimmässä TM-talvirengastestissä kitkat eivät olleet yksiselitteisesti missään osatestissä parempia kuin nastat. Fulda-kitkat olivat monissa sulan tien testeissä paras, mutta kaikissa talviolosuhteissa pohjasakkaa. Melkoinen talvirengas....
- pakko saada teille
apua
- ho hoijaa
paljon onnea vaan.
- RatUrpo
"ettei tule mitään yllätystä sillä huomenna voi tulla jo lunta!"
Hei Urpo rotta, olet väärin snaijannut, tossa sulle on nykyhuomisen Forecan sääennuste. Lumiukot sulaa koko maassa.
http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/map/fin13
http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/map/fin46
Ja täsä vielä biisi, joka sopisi muutamaan seuraavaan päivään.
http://www.youtube.com/watch?v=kkA3d8clDpQ - 900k€
Itse en näin nastakuskina ole kokenut tarvetta vahtaa kesärenkaita ollenkaan. Köyhät vai valittaa melusta ja siitä, kun nipponi vetelee urissa. Ostakaa myös nasse, jos pöly ahdistaa.
- RatUrpo
Oletko tarpeeksi rikas korjaamaan kaikki nastarenkaiden aiheuttamat tuhot tiestölle? Tuskin olet, koska olet aivoton provoääliö.
- kitkuttelija
Oli tuossa heinäkuussa lämmintä ja tuskin auton alla tarvittiin nastarenkaita.
No, eipä mitään, tulin kaupasta tuosta Holman Prismasta, parkkilaanille kahautti kansallispukuinen nainen vanhalla Tojotalla ja täydet nastat alla... näitä on nähty ennenkin. Eihän heimon tarvitse välittää mistään mitään, varsinkin kun usein on kansallispukuinen nainen ratissa....ilman korttia tietty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164