Outo uni

outouni

Tämä oli jo unihäiriöt palstalla, kun en tiennyt tästä paikasta. Laitan tännekkin:

Näin todella inhottavaa unta mikä on inhottanut mua vielä monta päivää jälkeenpäinkin. Unessa makasin sohvalla ja huomasin oudon kyhmyn paidan läpi oikealla puolella rintakehässäni. Nostin paitaa ja ihostani törrötti etusormi, ei kuitenkaan omani. Vedin sormen irti ja se oli siis mennyt sisään kuin ''miekka'', kynsi edellä. Kun sain sormen pois (ei sattunut) jäi jäljelle tyhjä aukko. Mua ihan pelotti aamulla että uskallanko kattoa onko mulla reikä rintakehässä.

Uni oli varmaankin niin creepy että se on sen takia ällöttänyt mua monta päivää, ja yritinkin etsiä näistä unisymboleista jotain osuvaa, muttei missään ollut mitään tuommoista. Ainoat sormijutut ovat olleet infoa siitä jos unessa omat kädet on veriset, sormet repaleina jne. Uneni sormi oli ihan terveen ja ehjän normaalin sormen näköinen.

Onko kellään mitään ideaa siitä mitä mun päässä on saattanut liikkua kun tuommosta unta nään?

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unitulkintaa

Olettaisin, että syy unesi sisältöön on varsin tavanomainen ja looginen elikkä unen aikana jokin (käsi,sormin) on painanut ikävästi nukkuessasi rintakehääsi oikealle puolelle ja uni on tämän tuntemuksesi kuvittanut kyhmyksi (sormeksi) joka törröttää paidan läpi, että havahtuisit ja muuttaisit nukkumisasentoasi.

• Edelliseen viestittäjään viitaten ja siihen lisäten.

Koemme inhotuksen tunteita niin monista asioista. Monesti krapulassa kun ahdistaa näen unia vaikka mistä kehoani vaivaavista olioista. Yleensä toukat möyrivät päässäni ja muuallakin kehossani.

Tämä uni ei kuitenkaan vaikuta kuvailemaltani ahdistukselta. Käytit tarkituksellisesti sanoja "mennyt sisään" ja "miekka". Usein naisia ahdistaa jo ajatuskin rintasyövästä. Käytit sanaa kyhmy kuvaillessasi rintakehääsi ilmestynyttä uloketta. Kyhmy viittaa kasvaimeen yleisessä kielenkäytössä.

Sormi, varsinkin etusormi muistuttaa miehen sukuelintä. Siis nyrkki, jossa ojennettu etusormi. Tämä sormi oli mennyt sisään kuin miekka ja jätti aukon, johon ei sattunut.

Voisiko olla, että ajattelit jonkun miespuolisen "särkeneen sydämesi".

Tarkemmin käymättä läpi yksityiskohtia tämä on aika laimea arvio ajatuksista unen taustalla.

Kauniita unia kuitenkin jatkossa.

• Anna-Maria 5

Itsesyytöksiä?

• nou thank juu

Ei kiitos.
        Niitä on jo omastakin takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241