Morjens! mulla on pioneerin vanha vahvistin ja oon liittäny siihen passiivisubbarin. mulla on koko pioneeri subbaria varten ja diskanteille oma vahvistin. Pioneerissa oli 1.25A sulake, joka poksahti. En löytänyt samankokoisia, mutta 1A sulakkeita. Sulake kuitenkin poksahtaa aivan liian helposti. Vaikka bassoa ei ole juuri ollenkaan, laite sammuu ja joutuu taas ruuvailemaan koppaa auki. Olisko mahollista laittaa vaikka 2A sulake, vai onko se jo vaarallista komponenttien kannalta? Ja oisko mitään järkeviä keinoja ehkäistä ton sulakkeen palamista?
sulake palaa
nakkifighter
1
125
Vastaukset
- anttihaisee
Laitteessa on vikaa. Älä laita isompaa kuin alkuperäinen, silloin voi sitten palaa jo jotain muutakin kuin sulake. Jos siis lähtökohtana on se että kaiutinelementit sekä niiden kytkennät ovat kuten niiden pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647