Tiedän että huippu urheilijaksi tuleminen vaatii hurjan paljon työtä. Olen kyllä hyvin motivoitunut liikkumaan ja laittamaan itselleni tavoitteita ja on melko hyvä itsekuri. Viimeisten vuosien aikana kuntonikin on kohonnut omasta mielestäni todella hyvin.
Mutta olen pian 20 täyttävä nuori nainen. Onko enemmän toivotonta enään tähän ikään mennessä yrittää huippu urheilijaksi?
Mistähän mun kannattaisi aloittaa. Ensimmäinen askel huippu urheilun tavoitteluun on varmaan urheiluseuraan liittyminen?
Haaveena huippu urheilu
Jafo-
1
84
Vastaukset
- spaceri
Laji
- urheiluseura
- valmentaja
- oma sitoutuminen
- lähi - ja pitkänajan tavoitteet
- taloudelliset resurssit, välineet, leiritykset ulkomaita myöten, harjoitusolosuhteet
- sponsori, omat vanhemmat tai lähipiiri tukena, myös henkisenä tukena
Eihän sinulla näyttänyt olevan kuin tuo pitkän ajan tavoite: tulla huippu-urheilijaksi.
Vähän kuulostaa samalta kuin nuori, joka haluaa aikuisena olla julkkis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595