Juu, varmaan saunalahden henkilö tulee vastaan:

sdf<dfgdeg

Mutta siis kun oli vaihdettava Elisa Saunalahteen, niin antoivat sitten niin omituisen sähköpostiosoitteenkin ettei ole tottakaan eli etunimi.toinen etunimi.sukunimi(at)saunalahti.fi. No, tästä tuli kommentoitua oman saunalahden viestityksen kautta saunalahteen. Sieltäpä hienosti vastattiin, että voin vaihtaa s-postiosoitteen muotoa itse omilla sivuillani saunalahdessa. No, yritinpä vaihtaa- vaan kun ei sitä toista etunimeä sieltä saa poistettua.

Että on siinä meillä ja neuvojat!

Ja vielä sekin, että kun olin urputtanut tuosta tietoturvapaketista mikä tähän saunalahteen kuuluu, että en minä sitä nyt niin tarvis mutta kun puhelinmyynnillä sitä myivät sitä uutta liittymää, niin siinähän se oli. Ja nyt on tiedoissa siellä omassa saunalahdessa eli siis omilla asiakassivuillani joihin pääsen siis tunnuksilla kirjautumaan, merkintä että 1 kk hintaan 2 euroo ja jotain päälle, että tällainen olis voimassa. No, mitäs kun tässä on jo yks kk mennyt, niin eihän sen enää pitäs olla voimassa! Mitä! Että kattotaas tuleeks se seuraavassa laskussa sitten olemaan se kaks euroo ja jotain päälle vielä tietoturvasta. Että niinhän se oli, että Saunalahden liittymä hieno ja saat vielä kuule nopeempaa yhteyttä ihan samaan hintaa kuin se josta piti vaihtaa pakolla kun se Elisa niitä yksityisasiakkaita häätää pois!

Joo!

Ja juu, muutenkin tuli vähän ongelmaa ton sähköpostin kanssa, niin soitettava oli sinne omaguruun. No, mikäs olikaan se hinta ppm 1,99/min - joo, tais mennä ainaskii vartti, että tulee sitten semmonen kunnon puhelinlaskukin. Toivottavasti toi sähköposti nyt pelaa - kun se etäyhteyksillä vähän ronkki sitä!

Juu, saat nopeempaa yhteyttä ja ihan samaan hintaan!

6

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa.

Ei kun voi veee, niinhän se on aina, että ittessä on vika. Olis vaan pitänyt osata itte säätää sitä s-postii ja pitäs suhtautuu näihin samaan hintaan hirveesti enemmän juttuja, niin että lyö luuri korvaan!

• mitä ohjeita!

Pätkissä tulee: Niin joo siitä tietoturvasta se oli vastannut, että voit sulkea, jos et tarvi. No, mä vähän kattelin sitä sopimusta siellä, että joo 2 euroo ja jotain päälle per kk on käytössä mutta missään mä en kyllä nähnyt että lopeta tilaus tms. sen sijaan siellä oli vaihtoehto että mitäs jos laitettais enempi hintaa vielä että tilaa!

• sdgfzdfgdfhfh

Siis mä menin uudelleen vielä kattoon ne mun Saunalahden tiedot. Joo, näin se on, koko sen paketin osiot mukaan lukien se tietoturva on euroa per 1 kk. Eli siis, missähän kohtaa se on sulje, siis sulje tarkoittaa sitä, etten maksa siitä tietoturvasta! Ei missään!

Ja muistaakseni kun tästä paketista se myyntipuhelu tuli niin sanoivat että ekasta kk:sta ei tarvis edes sitä tietoturvaa maksaa. No, tulipa maksettua. Että niinhän se oli joo, että eka kk maksutta. Ja jatkossa sitten maksat vaikket tarviskaan.

Kyllä tää on.

Kattotaas nyt sitte, että mites se sähköposti pelaa - tosiaan. Että joo, kun on ihan osoite "mirkku.marketta.kuusimaki-rajatorppanen(at)saunalahti.fi" niin hienoo. Juu, niin se siellä luki viestiss, että voit itse muokata osoitetta - mitenkäs se sitten tapahtuu! Ja juu, tää nyt varmaan taas menee sen tämänpäiväisen jälkeen päin mettää muutenkin, kun piti se elisan antama osoite säilyttää kuiteskii niin kuin olemassa olevana, mutta mä vähän veikkaan että se on nyt kuiteskii toi saunalahti ja jotain häikkää tulee taatusti vielä tulemaan kaiken muun lisäksi!

Joo, ehkä pitää heittää koko kone järveen ja maksella vaan käyttömaksuja.

Samaan hintaan saat enemmän nopeutta - ja sipisisipisupi tulee sitten ne muut maksut päälle niin maksatkin enemmän kuin entisestä!

• monta nimee.
        sdgfzdfgdfhfh kirjoitti:

Siis mä menin uudelleen vielä kattoon ne mun Saunalahden tiedot. Joo, näin se on, koko sen paketin osiot mukaan lukien se tietoturva on euroa per 1 kk. Eli siis, missähän kohtaa se on sulje, siis sulje tarkoittaa sitä, etten maksa siitä tietoturvasta! Ei missään!

Ja muistaakseni kun tästä paketista se myyntipuhelu tuli niin sanoivat että ekasta kk:sta ei tarvis edes sitä tietoturvaa maksaa. No, tulipa maksettua. Että niinhän se oli joo, että eka kk maksutta. Ja jatkossa sitten maksat vaikket tarviskaan.

Kyllä tää on.

Kattotaas nyt sitte, että mites se sähköposti pelaa - tosiaan. Että joo, kun on ihan osoite "mirkku.marketta.kuusimaki-rajatorppanen(at)saunalahti.fi" niin hienoo. Juu, niin se siellä luki viestiss, että voit itse muokata osoitetta - mitenkäs se sitten tapahtuu! Ja juu, tää nyt varmaan taas menee sen tämänpäiväisen jälkeen päin mettää muutenkin, kun piti se elisan antama osoite säilyttää kuiteskii niin kuin olemassa olevana, mutta mä vähän veikkaan että se on nyt kuiteskii toi saunalahti ja jotain häikkää tulee taatusti vielä tulemaan kaiken muun lisäksi!

Samaan hintaan saat enemmän nopeutta - ja sipisisipisupi tulee sitten ne muut maksut päälle niin maksatkin enemmän kuin entisestä!

On turhaa urputusta, mutta pakko laittaa:
        On se hyvä, ettei mun nimi mee ihan niin kuin tälleen sähköpostiosoitteena: peppi.lotta.sikuriina.karoliina.kissanminttu.efraimintytar.josefiinia.pitkatossu@saunalahti.fi

Hienoo!

Juu, oliks se niin, että vois niin kun tehdä jonkunlaisen aliaksen, että sitäks se ohje tarkotti, mitä se joku oli kirjottanut vastauksena viestiin, jaa, vai mitä se oli se sähköpostiosoitteen muokkaus.

Vaikka en mä sitä ota käyttöön... vaikka vois muokata miten!

• sdgfzdfgdfhfh kirjoitti:

Kyllä tää on.

Hei sdgfzdfgdfhfh,

voit halutessasi luoda uuden, haluamasi sähköposti -osoitteen Oma Saunalahti -palvelussa. Jo olemassa olevaa oletusosoitetta et siis voi muuttaa.

Tuo turvapaketin sopimus pitäisi kyllä olla irtisanottavissa Sopimukset -kohdasta. Mikäli näin ei ole, laita vaikka asiakaspalveluun viestiä Oma Saunalahdesta, niin hoidetaan Turvapaketin irtisanominen kuntoon.

Ilana / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi/

• zdgzdfgdgh
        monta nimee. kirjoitti:

On turhaa urputusta, mutta pakko laittaa:
        On se hyvä, ettei mun nimi mee ihan niin kuin tälleen sähköpostiosoitteena: peppi.lotta.sikuriina.karoliina.kissanminttu.efraimintytar.josefiinia.pitkatossu@saunalahti.fi

Hienoo!

Juu, oliks se niin, että vois niin kun tehdä jonkunlaisen aliaksen, että sitäks se ohje tarkotti, mitä se joku oli kirjottanut vastauksena viestiin, jaa, vai mitä se oli se sähköpostiosoitteen muokkaus.

Vaikka en mä sitä ota käyttöön... vaikka vois muokata miten!

Tuli puhelinlasku: suurin summa tässä laskussa oli Saunalahden omagurun lasku, että eipä tuo ihan halpaa ole sinne soitella. Samana päivänä soitin myös toiseen palveluun, kesto puhelulla kaks minuuttia vähemmän, mutta aika mitätön summa kyllä tuli heiltä siihen laskuun.

No, töitähän se guru siellä teki, ja jonkunhan se on se työ maksettava.

Hienoa!

Olisko mitenkään mahdollista saada, vaikka parin kuukauden aloitusetu eli maksuton asiakaspalvelu - juu, ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe