Useimmiten olen ehkä liiaksikin äijä ja vaaleanpunaista kauluspaitaa en laita päälleni, vaikka vaimo pyytää ja sama linja jatkuu muutenkin. Vaimo meni 31-vuotissynttäreiteni kunniaksi ostamaan minulle tällaiset. https://stockmann.com/p/fi/Diesel-Alushousut/659226/11338/11328?itemId=659229# Näistähän joku tänne kirjoitti. Olin aluksi mitä helvettiä ja nauroin. Laitoin kuitenkin jalkaan ne vaimoni pyynnöstä, vaimo tykkäsi erityisesti takaosasta ja ajattelin minun voivani pitää niitä kun haluan piristää vaimoani. Vaimo kertoi näitä käytettävän urheilussa ja kyllä toimivat siinä hienosti. Kokeilkaa ennen kuin arvostelette!
Vinkki naisille. Lahja miehelle.
paras lahja
4
386
Vastaukset
- tttt o
Vanha asia. Jokkeja käytetään ja on käytetty kauan aikaa. Kesäaikaan suosittelen pitämään.
- mies 81
Helsingin sokoksesta tarttui mukaan kokeilumielessä dieselin raidalliset jockit. Ovathan ne vähän hassut mutta kyllä hyvät! Erityisesti urheilussa ja lämpimillä keleillä miellyttävämmät kuin stringit, joita on tullut myös kokeiltua. Calvin Kleinin one stringit kyllä myös ihan ok.
- jukkkop
Ei ollut meillä Tampereella, piti sitten tilata Stockmannin nettikaupasta. Ahaa Helsingin Sokoksesta saisi!
- M32
Nyt myös Turun sokoksella tyylikkäät dieselin Jockit. Käykääpä hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408