Puntilla

hintti94

Avasin oven ja astuin sisälle valoisaan kuntosaliin. Sali oli kaupungin urheilu keskuksen alakerrassa. sisällä oli hiljaista ja tyhjää lukuun ottamatta nurkassa punnertavaa nuorta miestä. Mies oli tumma tukkainen ja lihaksikas, mutta hoikka. Menin salin toiselle laidalle ja aloin lämmitellä pienillä painoilla ojentajia. Mies oli upea näky. tunsin kun veri alkoi pakkautua jalkoväliin. Yritin peitellä puolikovaa kaluani. Näytti kuin Mies olisi hymyillyt minulle.
Treeni oli loppupuolella. Salilla treenannut mies oli äskettäin lähtenyt pukuhuoneeseen. Tein vielä muutaman sarjan. Katsoin peilistä käsivarsiani. suonet olivat pinnassa ja lihakset parhaimmillaan. Keräsin tavarani ja poistuin pukuhuoneeseen. Kun avasin pukuhuoneen oven loksahti suuni auki. tuo komistus istui pukuhuoneen penkillä housut nilkoissa runkaten isoa mulkkuaan. Mies avasi suunsa ja kysyi haluaisinko maistaa. Miettimättä menin miehen eteen polvistuin ja otin kalun suuhuni. Aloitin rauhallisen imemisen. Mies asetti kätensä pääni taakse ja pakotti minut ottamaan kalun syvemmälle nieluuni. Mies äänteli jo kiimaisena. hetken imettyäni mies otti kalunsa pois suustani ja kehotti minua nousemaan penkille kontilleni. Hetken päästä tunsin kun miehen kieli upposi perseeseeni. Tämä tuntui ihanalta. Kohta sormetkin upposivat reikääni. Aloitin kaluni runkkaamisen. Olin malttamaton ja halusin tuntea miehen suuren kalun perseessäni. Sanoin miehelle toiveeni. Mies kaivoi treeni kassistaa kortsun ja liukkari pullon. Hän levitti liukuvoidetta huolellisesti, joka paikkaa. Mies läpsäisi minua kovaa perseelleni. Minulta pääsi nautinnollinen huudahdus. Mies asetti kalunsa anaaliinia ja alkoi hivutta sitä sentti sentiltä sisälle. Kun kalu oli uponnut reikään aloitti mies vetämään pitkiä vetoja. Runkkasin itseäni samalla. Mies kovensi tahtia. Tunne oli uskomaton. Mies kysyi minulta haluaisinko ottaa lastin suuhuni. Mumisin jotain vastaukseksi. Mies känsi minut ympäri ja tyonsi kalunsa suuhuni. aloitin imemisen. hetkenpäästä mies laukesi rajusti. Hän tärisi kuin horkassa. imin joka pisaran suuhuni. Tämän jälkeen jatkoimme suihkuun. suihkussa nuolimme ja suutelimme toisiamma. Tälläisiä treenien jälkeisiä sessioita tapahtui sinä vuonna useita seuraavalla kerralla siirryimme kylläkin miehen kotiin.

1

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • felixgay

Hieno tarina saa kirjoittaa enemmänkin:) Taitoa löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe