Niinköhän onnistuu......

Saas nähdä

italialaisen risteilijän, Costa Concordian, nostoyritys. YLE Areenassa on suora lähetys nostopaikalta. Ollut jo aamusta asti. Kyllä se vaan kyljellään pötköttää.

7

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pi-ne

Niipä näyttää. Melkoinen titaani köllöllään kyljellään. Kuin muurahaiset kääntämässä karhua talviunillaan.
      Mitä siitä aiotaan, jos vedestä nosto, tai edes pystyyn nosto onnistuu?
      Voidaanko uusiokäyttää?
      Vai annetaanko lapsille harjoitusleluksi?

• Romuttavat kuulema,kuhan ensin kattellaan vainajat pois,pari uhria kun on viel kateissa.

• pi-ne
        piikkiö kirjoitti:

Romuttavat kuulema,kuhan ensin kattellaan vainajat pois,pari uhria kun on viel kateissa.

Eihän sieltä uutisten mukaan vielä ollut vainaita löydetty.
        Jollain lailla kun tuotakin laivajättiläistä ja sen loppua ajattelee, miettii ihmiskunnan suuruudenhulluutta. Aina kaikki isompaa ja komeampaa.
        Niin vain törmäsi Titanicin jäävuoreen surullisin seurauksin, vaikka uskoteltiin olevan uppoamaton.

• pi-ne kirjoitti:

Eihän sieltä uutisten mukaan vielä ollut vainaita löydetty.
        Jollain lailla kun tuotakin laivajättiläistä ja sen loppua ajattelee, miettii ihmiskunnan suuruudenhulluutta. Aina kaikki isompaa ja komeampaa.
        Niin vain törmäsi Titanicin jäävuoreen surullisin seurauksin, vaikka uskoteltiin olevan uppoamaton.

Aina kun käsillään tekijä kattelee hylättyä rakennusta tai rakennelmaa niin määrätynlainen alakulo valtaa mielen.
        Toisinaan on helppoa kuvitella ihmiset askareisiinsa,mut asiaan.
        Meil on sellanen harhaluulo et aina on kasvunaika ja aina pitää isompaa väsätä.mä olen niit pieni on kaunista miehiä.

• pi-ne
        piikkiö kirjoitti:

Aina kun käsillään tekijä kattelee hylättyä rakennusta tai rakennelmaa niin määrätynlainen alakulo valtaa mielen.
        Toisinaan on helppoa kuvitella ihmiset askareisiinsa,mut asiaan.
        Meil on sellanen harhaluulo et aina on kasvunaika ja aina pitää isompaa väsätä.mä olen niit pieni on kaunista miehiä.

Rauman telakka suljetaan, samaa surua, moni ahkera saa miettiä, mitä nyt.
        Aina kilpaillaan mihin maailmankulmaan rakennetaan entistä korkeampi pilvenpiirtäjä. Itse en ikinä uskaltaisi sellaisessa asua.
        Maajalassa, on meikämaatiaisen asuinpaikka, toivon mukaan hamaan loppuun saakka.

• laivaton
        pi-ne kirjoitti:

Rauman telakka suljetaan, samaa surua, moni ahkera saa miettiä, mitä nyt.
        Aina kilpaillaan mihin maailmankulmaan rakennetaan entistä korkeampi pilvenpiirtäjä. Itse en ikinä uskaltaisi sellaisessa asua.
        Maajalassa, on meikämaatiaisen asuinpaikka, toivon mukaan hamaan loppuun saakka.

Olen samaa mieltä.En asuisi missään pilvenpiirtäjässä,eikä minua saisi noin hulppeisiin aluksiin astumaan.Siellä etelän suunnalla kun kaiken pitää olla mahdollisimman suurta.Tosipaikan tullen ei näytä hyvältä,kun kapteeni häippäsee ensimmäisten joukossa,eikös siinä niin käeynyt? Ihminen on suuruuden hullu,kaikkea ei voi hallita,kun vielä pitää esittää jotain tervehdyksiä.

• pi-ne
        laivaton kirjoitti:

Olen samaa mieltä.En asuisi missään pilvenpiirtäjässä,eikä minua saisi noin hulppeisiin aluksiin astumaan.Siellä etelän suunnalla kun kaiken pitää olla mahdollisimman suurta.Tosipaikan tullen ei näytä hyvältä,kun kapteeni häippäsee ensimmäisten joukossa,eikös siinä niin käeynyt? Ihminen on suuruuden hullu,kaikkea ei voi hallita,kun vielä pitää esittää jotain tervehdyksiä.

Niin, meinaatko erästä lyhytviiksiniekkaa, joka kädellä kokeili tuleeko Volkkarista jo lämmintä ilmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe