Kannattaako hakea autoalalle, jos ei ole aikaisemmin hirveästi värkännyt autojen kanssa? Mitä nyt renkaita vaihdellu, auton alustaa osaan säätää (omassa autossa säädettävä alusta), öljyt osaan vaihtaa ja muuten vähän tullut isän kanssa värkättyä yhessä.
Kiinnostus autoja kohtaan ja halu oppia värkkäämään autojen kanssa olisi kumminkin erittäin suuri!
autoala?
3
262
Vastaukset
- Yes Yes Yes
Kannattaa ehdottomasti, sehän sen tutkinnon tarkoitus on. Rohkeasti vain.
- idaaaaa
Moips! Menin ite tänä vuonna autoalalle ja oon siis tyttö. En ollut ikinä elämässäni kattonut auton konepellin alle saati edes vaihtanut renkaita, mutta ekan kahen viikon aikana olin tehnyt jo noi molemmat ja paljon muutakin! Otin riskin koska en autoista tiennyt pätkääkään, lopetin sitten kesken mutta syyhän oli motivaation puute. Jos sua oikeesti kiinnostaa niin ei kun sinne vaan ja oppimaan, terveisin 100kertaa viisaampi kuukaudenkin hallissa työskentelyn jälkeen:)
- matemaatikko
Ja 100 kertaa 0 on 0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890