,,että mekö pyhäjärviset olisimme maailman hulluinta sisäsiittoista heimoa?
Lukekaapa nämä--ja jos osaatte kertoa vetävämmän jutun aiheesta, niin ei muuta kuin kilauttakaa iltalehteen.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2013092017512918_hu.shtml
Kumppani kummallisin
16
304
Vastaukset
- onkohan totta
Joku oli näköjään mieltynyt pitsataikinaan, mutta mie oon kuullut ,että jollakin olis ollut munkki pakaroiden välissä.:)
- jakkaralta
Oli..ja meni ja lusimiskierros kait tuli jälkiverona...
oon kuullu jotta on ollut isäntiä joille hieho on kovaa kamaa... - isäntä.
ei kai meillä tuollaista tehä,mulla onki nuori emäntä.
- kolhittu emäntä
Pidä sitten hänet hyvin ja kohtele ihmisenä. Onnea elämäänne.
- 9+6=15
Puhut asiaa! vaimoa pitää kohdella hyvin. Moni isäntä ei ymmärrä että ylimielisellä ja töykeällä välinpitämättömällä käytöksellä , vaimo masetuu ja ahdistuu ja tuntee itsensä tarpeettomaksi, ainoastaa hankitut lapset yhdistää liittoa. Kyllä pelkkä kiitos ja tyytyväinen hymyilevä ilmekkin pelastaa ja lohduttaa tämän harmaan arjen jota nyt eletään. VOIMIA AVIOLIITTOON.
- Kumiteräsaapas.
Ei se ole oikea isäntä "kolhii" emäntää.?
- tiukempi riimu.
Ruoho on vihreämpää naapurin puolella sonnillekkin.
- Astuin
Me pyhäjärviset olemme niin sekarotuisia ja sekakulttuurisia, meillä astuu sonnit, mutta karjalaisilla lapsetkin.
- ex-emäntä
...EN OLE LEHMÄ.
- korvamerkitty.
kuka on väittänyt.?
- kellokaX
teot ne teot. sinulla ei lie asian kanssa mitään tekemistä?
- ois hakannu valmetti
löikö tuo pentele?
- tuhnu -Tuula.
Älä murehdi jospa se löytyisi uusi parempi "isäntä"
- S-ika
Sijalla on kuulemma parasta Pyhäjärvellä, eikä tarte hakea jakkaraakaan.
- JonPa
Ei ainakaan siltä kylältä löydy... hyi yäk mitä porukkaa. Etoo etoo etoo.
Mikäs tuossa, hinttailu ja eläimiinsekaantuminen oli ennen rangaistavaa, mutta ei enää.
70- luvulla demarit halus jotta sekaantuminen on normaalia ja hyväksyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236