olen lihava nainen mistä treenattu mies?

sexylady1

olen 170cm 80kg nainen,mistä löytäisin komean urheilullisen miehen?
ei voi mitään jos oma tasoiset ei sytytä,ja minulla on oikeus iskeä ketä haluan,ja haluan miehen joka kantaa hyviä geenejä en halua ylipainoisen geenejä sillä lapsillani ei olisi mitään mahdollisuuksia

361

15672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citynainen

Miksi urheilullinen ja komea mies?

• 2+14

Tarvitseeko tällaista kysyä?

• Citynainen
        2+14 kirjoitti:

Tarvitsee.

• Citynainen kirjoitti:

Tarvitsee.

:D

• ei läskejä!!!
        2+14 kirjoitti:

Tarvii, jos nainen on kävelevä talipallo.

• DiplomiInsinööri

Pulleat naiset on hyviä äitejä ja keittiös. Tämän vuoksi mulla on pulska rouva ja seksiseurat etsin netin hoikista naisista eri saiteilta kuten www.treffihaku.net ja iskuri. Suosittelen ratkaisua

• netin munamankeli
        ei läskejä!!! kirjoitti:

Tarvii, jos nainen on kävelevä talipallo.

15 %:n parhaista alfauros-pelimiehistä ei todellakaan tarvitse pyörittää KAIKKIA nettinaisia, se pyörittää niitä 20 % kauneimmista, jotka näyttävät ulkoisesti misseiltä, on isot rinnat muodokkaissa vartaloissa tai sitten kasvot on erityisen kauniita tai kroppa mallin tai body fitness kisaajan.

Tuo miehen saantiin hurahtanut naisten "tavis"enemmistö joutuu tyytymään ihan tavallisen näköisiin jamppoihin, joita ne tosin vaihtavat kuin paitaa etsien taviksista sitä tähteä, jota ei koskaan löydy. Luulot näillä nettimetsästäjänaisilla on kovat, koska niitä tavisjamppoja on tuhansia tarjolla, jokaisella pillunkiilto silmissä. Mutta nämä netissä pyörivät miehetkin, eli se keskivertokelvollisen näköinen porukka on vain pillun ja uusien kaatojen perässä, eikä jämähdä yhteen tavisnaiseen.

Jos miehet taas on oikeasti komeita tai isomunaisia, niillä on mahdollisuus siihen 20 %:aan todellisia laatunaisia, eikä tavisnainen enää kelpaa vaikka tällä olisi kuinka suuri ego helpon nettisaannin avittamana.

Kastissa ihan ykkösinä ovat siis ne 15% komeimpia ja isomunaisimpia alfauroksia, sen jälkeen tulee se 20 % erityisen kauniita naisia ja tämän jälkeen se suuri joukko tavallisia munankipeitä tavisnaisia, joille netti on itsetunnon pönkittäjä ja munamankeli. Sitten tulee kelvollisten näköisten tavismiesten suuri joukko. Huonoin asema on sillä suurella joukolla tavismiehiä, joiden ulkonäkö ei riitä treffeille pääsemiseen. Rumakin tai erittäin lihava nainen saa netistä kohtuullisesti itsetunnon vahviketta, koska 15% miehistä kuuluu Ö-luokkaan, jolle kuka tahansa nainen jolla on vain reikä kelpaa paremman puutteessa.

Tämän takia nettinaisilla on suuret luulot itseltään ja ihmettelevät kun sitä oikeaa prinssiä ei tahdo löytyä.

Ja tosiaan ison hepin omaavienkin pitää olla vähintään kelvollisen näköisiä jotta nettisaanti on varmaa. Lihavat ja mammanpojan näköiset ei kelpaa isollakaan meisselillä.

• Junttimammat
        DiplomiInsinööri kirjoitti:

Pulleat naiset on hyviä äitejä ja keittiös. Tämän vuoksi mulla on pulska rouva ja seksiseurat etsin netin hoikista naisista eri saiteilta kuten www.treffihaku.net ja iskuri. Suosittelen ratkaisua

Joo, on myös pulleita naisia jotka ovat keittiössä lähinnä hyviä syömään. Tykkäävät myöskin istua baarissa ja turvottaa itseään siiderillä.

• komeuden tausta
        netin munamankeli kirjoitti:

15 %:n parhaista alfauros-pelimiehistä ei todellakaan tarvitse pyörittää KAIKKIA nettinaisia, se pyörittää niitä 20 % kauneimmista, jotka näyttävät ulkoisesti misseiltä, on isot rinnat muodokkaissa vartaloissa tai sitten kasvot on erityisen kauniita tai kroppa mallin tai body fitness kisaajan.

Tuo miehen saantiin hurahtanut naisten "tavis"enemmistö joutuu tyytymään ihan tavallisen näköisiin jamppoihin, joita ne tosin vaihtavat kuin paitaa etsien taviksista sitä tähteä, jota ei koskaan löydy. Luulot näillä nettimetsästäjänaisilla on kovat, koska niitä tavisjamppoja on tuhansia tarjolla, jokaisella pillunkiilto silmissä. Mutta nämä netissä pyörivät miehetkin, eli se keskivertokelvollisen näköinen porukka on vain pillun ja uusien kaatojen perässä, eikä jämähdä yhteen tavisnaiseen.

Jos miehet taas on oikeasti komeita tai isomunaisia, niillä on mahdollisuus siihen 20 %:aan todellisia laatunaisia, eikä tavisnainen enää kelpaa vaikka tällä olisi kuinka suuri ego helpon nettisaannin avittamana.

Kastissa ihan ykkösinä ovat siis ne 15% komeimpia ja isomunaisimpia alfauroksia, sen jälkeen tulee se 20 % erityisen kauniita naisia ja tämän jälkeen se suuri joukko tavallisia munankipeitä tavisnaisia, joille netti on itsetunnon pönkittäjä ja munamankeli. Sitten tulee kelvollisten näköisten tavismiesten suuri joukko. Huonoin asema on sillä suurella joukolla tavismiehiä, joiden ulkonäkö ei riitä treffeille pääsemiseen. Rumakin tai erittäin lihava nainen saa netistä kohtuullisesti itsetunnon vahviketta, koska 15% miehistä kuuluu Ö-luokkaan, jolle kuka tahansa nainen jolla on vain reikä kelpaa paremman puutteessa.

Tämän takia nettinaisilla on suuret luulot itseltään ja ihmettelevät kun sitä oikeaa prinssiä ei tahdo löytyä.

Ja tosiaan ison hepin omaavienkin pitää olla vähintään kelvollisen näköisiä jotta nettisaanti on varmaa. Lihavat ja mammanpojan näköiset ei kelpaa isollakaan meisselillä.

Lihava nainen lihottaa komean ja hyväkroppaisen miehen nopeasti, joten ei hyvä. Se on pitkälti naisen elintapa joka suhteessa lihottaa siipan. Vaimoke tuo ruuat kaupasta ja jos malli on nötkötti niin ruoka on samaa. Äitihän tutkitusti lihottaa myös lapset, eli äidin ruokailutavat ja sohvaperunalahjat ovat syypää lasten lihavuuteen.
        En usko että aloittaja saa komeaa ja hyväkroppaista miestä, heille kun riittää myös kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Kasvoille ei kauheasti voi, tietenkin laihduttamalla jonkun verran, mutta yleistettynä kuitenkin tiukan ja komean kropan omistava mies on yleensä myös komea.
        Hyvä vastustuskyky ja korkeahko testosteronitaso vaikuttavat kehoon nin että niiden omaava mies on yleensä myös energinen ja hyvännäköinen sekä vähärasvainen, jotka ovat naisten mieleen ihan tutkimustenkin mukaan. Tällainen mies liikkuu luonnostaan paljon, eikä välitä makeista tai liiasta määrästä nopeita höttöhiilareita.

• kike79..............
        komeuden tausta kirjoitti:

Lihava nainen lihottaa komean ja hyväkroppaisen miehen nopeasti, joten ei hyvä. Se on pitkälti naisen elintapa joka suhteessa lihottaa siipan. Vaimoke tuo ruuat kaupasta ja jos malli on nötkötti niin ruoka on samaa. Äitihän tutkitusti lihottaa myös lapset, eli äidin ruokailutavat ja sohvaperunalahjat ovat syypää lasten lihavuuteen.
        En usko että aloittaja saa komeaa ja hyväkroppaista miestä, heille kun riittää myös kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Kasvoille ei kauheasti voi, tietenkin laihduttamalla jonkun verran, mutta yleistettynä kuitenkin tiukan ja komean kropan omistava mies on yleensä myös komea.
        Hyvä vastustuskyky ja korkeahko testosteronitaso vaikuttavat kehoon nin että niiden omaava mies on yleensä myös energinen ja hyvännäköinen sekä vähärasvainen, jotka ovat naisten mieleen ihan tutkimustenkin mukaan. Tällainen mies liikkuu luonnostaan paljon, eikä välitä makeista tai liiasta määrästä nopeita höttöhiilareita.

jaa , kyllä minun mies ystävä on saanut minulta ainakin painoa tippumaan, omalla ruoka valiollaan kun tykkää kokkailla ja syödä terveellisesti :)

ja minullahan ei ole mitään kokkaavaa miestä vatsaan joka vielä on komea , hyvin treenattu ja siisteys intoilija :)
        ja se ruoka on vielä hyvää, ja samalla saa hellyyttäkin yllin kyllin ja muuta niin tuntuu kuin olisi lotossa voittanut ;)

niin itse olen tosiaan 80/165

• Käy kuntosalilla
        kirshin71 kirjoitti:

:D

http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        tulis itelläs olla samaa tasoa kun miehellä. Mistä löytäisit? Yllätys, yllätys, komeat hyvä kroppaiset miehet saavat kroppansa nostamalla painoja ja treenaamalla. Mutta missä? Kuntosalilla. Käyt kuntosalilla niin saat oman ulkonäkösi myös kuntoon, joka auttaa saamaan haluamasi kaltaisen miehen.

• diplomi_insinööri
        Citynainen kirjoitti:

Tarvitsee.

Pulskat ovat mainioita arkielämässä. Pulskat naiset on hyviä kokkaamaan & lastenhoito ja pulskat miehet kilttejä. Sanomattakin on selvää, että seksielämä on surkeeta. No onneksi tänä päivänä on hyviä pettämissivustoja kuten www.treffihaku.net mistä voin etsiä viikottain sänkyseuraa. Vaimoni ei yhtää aavista, että petän häntä no voidaanko sanoa että pulskat ajattelevat ruokaa enemmän kuin tämmöisiä juttuja. Toivottavasti kukaan ei pahastu kirjoituksestani.

• Oh hoh

Miten hoikka, hyväkuntoinen itsestään huolehtiva äiti lihottaa lapset? Onko lapsilla isää ollenkaan koskaan olemassa?

• pööööhh
        diplomi_insinööri kirjoitti:

Pulskat ovat mainioita arkielämässä. Pulskat naiset on hyviä kokkaamaan & lastenhoito ja pulskat miehet kilttejä. Sanomattakin on selvää, että seksielämä on surkeeta. No onneksi tänä päivänä on hyviä pettämissivustoja kuten www.treffihaku.net mistä voin etsiä viikottain sänkyseuraa. Vaimoni ei yhtää aavista, että petän häntä no voidaanko sanoa että pulskat ajattelevat ruokaa enemmän kuin tämmöisiä juttuja. Toivottavasti kukaan ei pahastu kirjoituksestani.

...Pööh....lapsellinen provo...

• luuviulu76
        kike79.............. kirjoitti:

jaa , kyllä minun mies ystävä on saanut minulta ainakin painoa tippumaan, omalla ruoka valiollaan kun tykkää kokkailla ja syödä terveellisesti :)

ja minullahan ei ole mitään kokkaavaa miestä vatsaan joka vielä on komea , hyvin treenattu ja siisteys intoilija :)
        ja se ruoka on vielä hyvää, ja samalla saa hellyyttäkin yllin kyllin ja muuta niin tuntuu kuin olisi lotossa voittanut ;)

Ei minusta nainen ole noilla mitoilla lihava....

• xxx18

haluan miehen joka kantaa hyviä geenejä en halua ylipainoisen geenejä sillä lapsillani ei olisi mitään mahdollisuuksia

• xxs liikkuja
        xxx18 kirjoitti:

haluan miehen joka kantaa hyviä geenejä en halua ylipainoisen geenejä sillä lapsillani ei olisi mitään mahdollisuuksia

Kuinkahan ne geenit ovat parissa vuosikymmenessä niin valtavasti muuttuneet lihottaviksi?

• Sivustaseurannut

Tuo oli erittäin hyvin kommentoitu, ja joka sana totta.

• kike79..............
        luuviulu76 kirjoitti:

Ei minusta nainen ole noilla mitoilla lihava....

valitettavan moni on eri mieltä, ja mitä peilistä itse näen niin on,,,mutta kaipa mies on sitten eri mieltä ja tykkää että tyttö on pyöreä ja mukavan pehmeä :)
        Pikku hiljaa opin hyväksymään itseni sellaisena kuin olen, niin hänkin tekee, ja tsemppiä kaikille muillekin :)

Opitaan kaikki hyväksymään itsemme, kaikille löytyy joku ihan varmasti, itse 34 olen aina ollut uyksin ja olin jo hyväksynyt sen faktan eten kelpaa kenellekään mutta toisin kävi

• kike79..............
        kike79.............. kirjoitti:

valitettavan moni on eri mieltä, ja mitä peilistä itse näen niin on,,,mutta kaipa mies on sitten eri mieltä ja tykkää että tyttö on pyöreä ja mukavan pehmeä :)
        Pikku hiljaa opin hyväksymään itseni sellaisena kuin olen, niin hänkin tekee, ja tsemppiä kaikille muillekin :)

Opitaan kaikki hyväksymään itsemme, kaikille löytyy joku ihan varmasti, itse 34 olen aina ollut uyksin ja olin jo hyväksynyt sen faktan eten kelpaa kenellekään mutta toisin kävi

ja kun vuoden lopulla muutetaan yhteen niin eiköhän loputkin karise pois :D

• talinomi
        xxs liikkuja kirjoitti:

Kuinkahan ne geenit ovat parissa vuosikymmenessä niin valtavasti muuttuneet lihottaviksi?

Ei ole muuttuneet parissa vuosikymmenessä. Minä olen aina ollut lihava. Olen 50-luvulla syntynyt. Äitini joka oli syntynyt 1926 oli koko ikänsä lihava. Hänen isänsä joka oli 1800-luvulla syntynyt oli myös lihava aina. Tyttäreni on ollut lapsesta asti lihava. Hyvin typerää puhua ettei ennen ollut lihavia ja että lihavuusgeeniä ei ole. Ja tiedoksi vain että ruokailuni on keskiverto suomalaista terveellisempää ja kevyempää.
        Ja aloittajalle: et todellakaan ole noilla mitoilla lihava!

• kaunistreenattu
        Käy kuntosalilla kirjoitti:

http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        tulis itelläs olla samaa tasoa kun miehellä. Mistä löytäisit? Yllätys, yllätys, komeat hyvä kroppaiset miehet saavat kroppansa nostamalla painoja ja treenaamalla. Mutta missä? Kuntosalilla. Käyt kuntosalilla niin saat oman ulkonäkösi myös kuntoon, joka auttaa saamaan haluamasi kaltaisen miehen.

Todellakin, olen itse hyvässä kunnossa oleva lihaksikas mies. Miksi siirtäisin sinun lihavan naisen geenit lapseeni. Tee itsellesi jotain, kuka haluaa läskiä naista kotiin hikoilemaan ja puhkumaan saati kuorsaamaan vierelleen. En ainakaan minä. Mielummin hoikka. Säälittää kun töissäkin läskit naiset flirttailee, mutta ei kehtaa sanoa suoraan, mitä ajattelee. Se kuulemma loukkaa, mutta loukkaa sekin kun läski nainen yrittää pokaa, eikä millään usko, että ne makkarat vyötäisillä ei kiinnosta, anakaan minua.

• 145
        kaunistreenattu kirjoitti:

Todellakin, olen itse hyvässä kunnossa oleva lihaksikas mies. Miksi siirtäisin sinun lihavan naisen geenit lapseeni. Tee itsellesi jotain, kuka haluaa läskiä naista kotiin hikoilemaan ja puhkumaan saati kuorsaamaan vierelleen. En ainakaan minä. Mielummin hoikka. Säälittää kun töissäkin läskit naiset flirttailee, mutta ei kehtaa sanoa suoraan, mitä ajattelee. Se kuulemma loukkaa, mutta loukkaa sekin kun läski nainen yrittää pokaa, eikä millään usko, että ne makkarat vyötäisillä ei kiinnosta, anakaan minua.

Minä olen älykäs nainen, äö 145, Mensan jäsen. Ärsyttää kun kaikki tyhmätääliöt yrittävät pokata ja kuvittelevat pelkä ulkonäkönsä olevan jotenkin kiinnostava, kun eivät osaa keskustella yhtään.

• lavealeidi?

kaksi treenattya kroppaa ei todellakaan ole mikään tae yhteensopivuudesta ja pysyvästä onnesta. Ehdottomasti tärkeintä on se, että ihmiset sopivat luonteeltaan yhteen. Jos nyt joku inhoaa ylipainoisuutta, onhan se este yhteensioimiselle, mutta kaunis kroppa ja treenatut lihakset eivät silti riitä. Ihmisillä kun on kullakin oma luonteensa ja päässä jokaisella ainakin jonkilaiset aivot. Jos ihmiset viihtyvät yhdessä ja seksipuolikin pelaa tyydyttävästi, on ihan sama, , ovatko ihmiset lihavia, laihoja tai jotakin siltä väliltä.
        Nykyajan ihmisten harha on juuri se, että sosiaaliset suhteet ratkaistaan ulkonäön perusteella. Kauniilla naamalla ei pitkälle pääse, jos luonne ei sovi yhteen. Eikä rumakaan nainen enää rumalta tunnu sen jälkeen, kun siihen on tutustunut kunnolla. Voi käydä jopa päinvastoin. Ja mitätönkin mies ulkonäöltään saattaakin osoittautua tosi lämpimäksi ja kivaksi kumppaniksi.

• oivaorvokki
        talinomi kirjoitti:

Ei ole muuttuneet parissa vuosikymmenessä. Minä olen aina ollut lihava. Olen 50-luvulla syntynyt. Äitini joka oli syntynyt 1926 oli koko ikänsä lihava. Hänen isänsä joka oli 1800-luvulla syntynyt oli myös lihava aina. Tyttäreni on ollut lapsesta asti lihava. Hyvin typerää puhua ettei ennen ollut lihavia ja että lihavuusgeeniä ei ole. Ja tiedoksi vain että ruokailuni on keskiverto suomalaista terveellisempää ja kevyempää.
        Ja aloittajalle: et todellakaan ole noilla mitoilla lihava!

1600-, 1700- ja 1800-lukujen lopulla koetut nälkävuodet ovat jalostaneet suomalaisia lihavuuteen taipuvaisiksi. Kun ruoka loppui, ne, joilla oli vararavintoa nahan alla, selvisivät hengissä huonojen aikojen yli. Hoikat kuolivat pois. Ja tämä on aivan totta. Ihan yhtä totta on se, että jos ihminen syö vähemmän kuin kuluttaa, hän laihtuu. Valitettavasti toisten aineenvaihdunnalla ja perityillä ruokahaluilla on helppo pysyä hoikkana, toisilta se vaatii jatkuvaa taistelua ja sinnittelyä.

• ...
        145 kirjoitti:

Minä olen älykäs nainen, äö 145, Mensan jäsen. Ärsyttää kun kaikki tyhmätääliöt yrittävät pokata ja kuvittelevat pelkä ulkonäkönsä olevan jotenkin kiinnostava, kun eivät osaa keskustella yhtään.

ÄÖ? Mikä se älykkyysösämäärä on?

• kaunistreenattu kirjoitti:

Eikös ne geenit oo samat yhdellä henkilöllä vaikka hän laihtuisikin??? Taas ei oo järki ja ulkonäkö mahtuneet samaan kroppaan...

• Kai von K.

dipl.-ins., oletko varma ettei vaimosi tiedä? Tai jos hänkin käy vieraissa sinun tietämättäsi?
        Samaa mieltä siinä että pulskat immeiset ovat mukavampia kuin laihat, ihmisinä nimittäin.

• onko näin?
        Kai von K. kirjoitti:

dipl.-ins., oletko varma ettei vaimosi tiedä? Tai jos hänkin käy vieraissa sinun tietämättäsi?
        Samaa mieltä siinä että pulskat immeiset ovat mukavampia kuin laihat, ihmisinä nimittäin.

Tuolla alussa kuntosalille hoputtavien mielestä ainakin sisäinen kauneus on huonompi lihavilla ihmisillä.

• onko näin?
        Kai von K. kirjoitti:

Tuolla alussa kuntosalille hoputtavien mielestä ainakin sisäinen kauneus on huonompi lihavilla ihmisillä.

• .................

Hyvä pettämissivusto toi treffihaku.net

• ebin7
        ... kirjoitti:

ÄÖ? Mikä se älykkyysösämäärä on?

ÄX DEE DEE

• Aromaa Marilyn
        pööööhh kirjoitti:

...Pööh....lapsellinen provo...

Oon ite tällänen ihan tavallinen bi-mies. Töissä oon baarimikkona mutta oon netistäkin löytänyt seksiseuraa muista miehistä.

• löyät sie

eti nii löyät

• Flirtti piristää
        kaunistreenattu kirjoitti:

Hei kaunistreenattu,
        Flirttailu on ihan eri asia, kuin yrittää pokaa. Flirttailu on sen osoitus, että olet kiva katsella, ei sen enempää. Mutta oletko itse niin täynnä omaa treenattua kaunista kroppasi, että luulet kaikkien sinulle hymyilevien naisten olevan kiinnostuneita sinusta?

• kike79.............. kirjoitti:

Hyvä Kike79,

miten niin kuvasitkin minua tuossa vastauksessasi :)

• Pelkkä ÄO turn off
        145 kirjoitti:

Pelkkä älykkyys ilman laajoja tietoja on vain säälittävää. Pikkunokkeluus on pitkän päälle vain rasittavaa.

• JotainRotia

Aika yksinkertaistettuna tuli tuo asiasi ulos, ei maailma ole noin mustavalkoinen. On monia komeita julkkismiehiä joilla on/on ollut ihan tavallisen näköiset vaimot kuten esimerkiksi Mike Patton, Hugh Jackman, Pierce Brosnan ja monet muut. Ei pariutuminen mene aina minkään tietyn kaavan mukaan tai sillä tavalla miten muut ihmiset odottavat sen menevän.

• ÄläViitsiJauhaa__----

Puhut paskaa, vähärasvaisuus on kovan työn tulos, naaman komeudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Mies voi olla kropastaan aivan jumalainen mutta naamastaan mitäänsanomaton tai jopa ruma ja sama pätee myös toisinpäin.

• Treenattu Mies

Olen treenannut paljon kilpasyömistä.

• Citynainen

Siis?

Juuri sellainen mies joka nauttisi tekemistäni ruoista. Ulkoilisi kanssani. Ihailtaisiin toisiamme peilistä ja ja ainiin. Kyse ei ollut nyt minusta koska kysyin vain.

• Treenattu älymystö.

Minä olen treenannut "the Promotion Rubik's cubea"...

• Citynainen

Oman tasoiset?

• treenattu mies

Alat treenaamaan salilla ja isket sieltä jonkun omaksi personal traineriksi.
      Itse olen sinua hiukan pidempi mutta 10 kg kevyempi joten sussa olis jollekkin vähän työmaata kyllä.

• Rätätää

Söitkö vaakasi, vai mikä teki susta idiootin? Kymmenen kiloa ei ole mikään työmaa. xD Suoli24:n "adonis".

• dsg bvs
        Rätätää kirjoitti:

Söitkö vaakasi, vai mikä teki susta idiootin? Kymmenen kiloa ei ole mikään työmaa. xD Suoli24:n "adonis".

eihän siin sanottukaan sitä työmaan määrää, vaan verrattiin vaan painoa omaan

• Mies24v

Laihduta ja treenaa itsesi ensin timmiin kuntoon, ei sinulla muuten ole oikeutta vaatia treenattua miestä. Tai saahan sitä aina vaatia mutta eri asia saatko sellaista. Onhan se mahdollista koska olet nainen. Lihava mies taas tuskin helposti saa kaunista urheilullista naista.

• onhan se näinkin

"Lihava mies taas tuskin helposti saa kaunista urheilullista naista. "

Koskaan ei pitäisi aliarvioida esimerkisi pullean lompakon tai vaikutusvaltaisen työn/aseman vaikutusta naisiin, jos tuollaiset ominaisuudet lihavalta mieheltä löytyy.

• Höppänä.
        onhan se näinkin kirjoitti:

"Lihava mies taas tuskin helposti saa kaunista urheilullista naista. "

Koskaan ei pitäisi aliarvioida esimerkisi pullean lompakon tai vaikutusvaltaisen työn/aseman vaikutusta naisiin, jos tuollaiset ominaisuudet lihavalta mieheltä löytyy.

Ei kauniit ja urheilulliset naiset kovin usein edes lisäänny?

Pulskalla on lisääntynyt edes massa, mutta ei ne kultaisen leikkauksen kasvot ole helppoa joka geeneillä saada, mutta jotenkin jo näyttää siltä, ette ei etsim. TV:ssä juuri muita naisia näytetä, siksi alkaa näyttää jo aika halvalta ne akat.....
        Kasvot nyt yleensä on tärkein asia ihmiselle, koska kirjoitus sanoo, että Jumala loi ihmisen KASVOJENSA kaltaiseksi..... Mutta alussa ihmisellä oli myös siivet....Häntää ei ihmisellä ole koskaan ollut, tai sen jälkeen, kun apinageeneistä se poistettiin.... Ihmisen siivet ja häntäkin katosivat kirjaimien takia, kirjaimilla ihminen lentää, ja heiluttaa häntäänsä, ehkä henkisimmekin kuin lintumaisilla siivillä?

• khatsotaan

Laita kuvasi!!!!!

• Etsitkö seuraa ensisijaisesti ulkomuodon perusteella? Siinä tapauksessa joudun tuottamaan pettymyksen kertomalla, että vaikutat olevan sidottu vain siihen tyypilliseen ajattelumalliin, joka tukeutuu pelkkään maalliseen ja mätänevään - siis täysin merkityksettömään - seikkaan, ja siksi et voi saavuttaa mitään pysyvää tuolla periaatteellasi. Eihän sellaiseen pohjautuvat ihmissuhteet yleensä edes kauaa kestä, joten mitä turhia edes etsimäänkään tuon periaatteen pohjalta. Aivan ensiksi sinun olisi opeteltava tunnistamaan sama Kristus niin komean kuin rumankin miehen sisimmästä, sitten ehkä ymmärrät paremmin, mitä kannattaa lähteä hakemaan kun etsii miestä, jos nyt edes on tarvetta etsiä ketään.

• Maamerkki j

Samaa mieltä edellisen kanssa. Ei maallisesta ja mätänevästä ruumiista montaa soppaa keitä. Ota mies kellä on maita ja mantuja, omaisuutta, se on ja pysyy... mitään ristuksia kattele, tai jos näkyy niin mee hoitoon.

• Maamerkki j kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa. Ei maallisesta ja mätänevästä ruumiista montaa soppaa keitä. Ota mies kellä on maita ja mantuja, omaisuutta, se on ja pysyy... mitään ristuksia kattele, tai jos näkyy niin mee hoitoon.

Ei ei, ei maallista omaisuuttakaan toiselta tarvitse odottaa, koska sekin on vain olematonta pirujen maalaamista seinälle. Ja Kristuksia ei kenenkään tarvitse nähdä; se on vain latistunut, vertauskuvallinen sana, joka viittaa eläimeen, jonka tiedän piilevän jokaisessa meistä.

• 6+9

vaadimme parempia provoja

• lifemocker

juurikin näin

• Älynköyhätsuoltaa

Pirun kulunutta höttöä, vuodesta toiseen.....

• atm.

Olen treenattu mies ja meen huomenna salille taas treenaamaan ja voisit ap tulla mukaan sulattamaan läskejäsi.

• kotipoltto sallittu

Älä neuvo tolleen, siitä tulee vaan roikkuvarintanen norsu, jolla on liian iso nahka päällä.

• 5+3

Mulla on vastaava ongelma. Olen hieman "pyöreä" jos nyt edes siksi voi kutsua 168/95 kg nainen. Ihmettelen miksei treenatut miehet kiinnostu minusta.

• adonis matti

sä oot vaan kurvikas

• no hyi helvetti

Johtuisiko siitä, että olet tuollainen "kuula"?

• komeekatoorahapoikii

Olen 60 v rikas siisti hoikka mies.
        Haluaisin saada perillisen mutta en asua yhdessä lapsen kanssa.
        Haluatko lapsellesi hyvän perinnön mutta et halua miestä riesaksesi.
        Miehistä ei pidemmän päälle ole kuin riesaa.
        Ei varsinkaan jos on komea jota kaikki haluaa.
        Ei sellainen pysty olemaan vain yhden kanssa.

• Ei oo sitte
        komeekatoorahapoikii kirjoitti:

Olen 60 v rikas siisti hoikka mies.
        Haluaisin saada perillisen mutta en asua yhdessä lapsen kanssa.
        Haluatko lapsellesi hyvän perinnön mutta et halua miestä riesaksesi.
        Miehistä ei pidemmän päälle ole kuin riesaa.
        Ei varsinkaan jos on komea jota kaikki haluaa.
        Ei sellainen pysty olemaan vain yhden kanssa.

ollu saanti päällä ?
        Tuollainen omahyväisyys karkottaa kaikista munankipeimmätkin muijat kauas pois. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Olen munankipeä mutta ai niin, on minulla mieskin, jolla on... sen pituinen se !

• Pientä rajaa
        adonis matti kirjoitti:

sä oot vaan kurvikas

Tommoset kuolemankurvit jää multa ainakin väliin.

• ...
        adonis matti kirjoitti:

sä oot vaan kurvikas

Olet ymmärtänyt väärin. Pallossa on vain yksi kurvi.

• ...
        no hyi helvetti kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että olet tuollainen "kuula"?

En olisi yllättynyt jos tämä on ylläpidon kirjoittama.

• Hoh hoijaa...

Tämähän oli täysin vitsillä kirjoitettu provo, kun ottaa huomioon sinkut palstan. Kaikkea sitä etusivulle jaksetaan nostaa.

• yritystävaanhehehe

Minä olen oikeasti lihava nainen ja tiedän kokemuksesta, että sisin ratkaisee. Olin useita vuosia suhteessa normaalipainoisen, urheilullisen miehen kanssa joka rakasti minua. Saman tyyppiset miehet ovat lähestyneet minua eron jälkeen, mutta en ole ollut heistä kiinnostunut :( Yksi lihava mies oli jonka seuraa rakastin ja häneen aikalailla ihastuin, mutta hän taas ei halunnut minua. Ei se ole siitä painosta kiinni :)

• ....................

miksi sitten erositte ?

• Sääntö ja poikkeus

On se siitä kiinni ja monesta muustakin tekijästä. Asioilla on vain poikkeustapauksia.

• geenieeni

Entäpäs jos komeat ja renatutkin haluaa hyvägeenisen naisen..? ;) no kuulehan mistäs tiedät vaikka se treenattu olisi entinen läski ja läskigeenit..

• En ota kantaa,

• ------------

Ei normaalilla miehellä ota eteen läskin naisen kanssa niin ei maksa vaivaa edes yrittää. Etsi joku outo läskifanaatikko joka syöttää syy kunnon jouluporsaaksi.

• mies31vuotias

Pariutumisessa on kyse aivan jostain muusta kuin oikeuksista...

• seikku vaan

Ethän sä ees oo lihava! Ehkä vähän pyöreä. Mä oon aina saanut kaikki kaupungin komeimmat miehet, vaikka en oo koskaan ollut mikään hernekeppi :D

• saa hätistellä pois

Nimenomaa! Asenne ja luonne ratkaisee. Ei kukaan tee mitään hoikalla hyvännäköisellä naisella, joka ei osaa keskustella, heittää flirttiä ja liikkua.

Kun itse olin ihannevartaloinen 2-kymppisenä, en houkutellut ketään, koska olin niin koppis olomuodostani ja nakkelin kaikille ylpeenä niskojani. Kun vapauduin tästä nokkavasta asenteesta ja lihoin sen 15 kiloa, johan alkoi vienti. Huh-uh!

• Taasnäitä
        saa hätistellä pois kirjoitti:

Nimenomaa! Asenne ja luonne ratkaisee. Ei kukaan tee mitään hoikalla hyvännäköisellä naisella, joka ei osaa keskustella, heittää flirttiä ja liikkua.

Kun itse olin ihannevartaloinen 2-kymppisenä, en houkutellut ketään, koska olin niin koppis olomuodostani ja nakkelin kaikille ylpeenä niskojani. Kun vapauduin tästä nokkavasta asenteesta ja lihoin sen 15 kiloa, johan alkoi vienti. Huh-uh!

"Mä oon aina saanut kaikki kaupungin komeimmat miehet, vaikka en oo koskaan ollut mikään hernekeppi"

- Jos et satu tietämään niin miehillä on kaksi tasoa: Panorima ja seurustelurima. Arvaas kumpi niistä on matalammalla?

• Beaty1

Ethän ole edes pyöreä! Itse olen 170cm ja 100kg, nainen siis...ja kiinnostusta on silti vastakkaisella puolella myös ei lihavien joukossa. Mene rohkeasti juttelemaan hyvännäköisten treenattujen miesten kanssa, he eivät välttämättä pidä sinua"läskinä" vaan muodokkaana ja naisellisena. Ja jos alatte seurustella, miehen harrastuksista voi tulla myös sinun ja hänen yhteinen juttu, jonka jälkeen huomaat pian ettet ole enää pullukka ollenkaan!

• tietäväinen.

Ne vaan hämää sua, herää jo.

• No ei kannata

kuitenkaan unohtaa, että on hiukan pullukka...

• 53453342

Aika vitun paska provo.

Kuitenkin, lähtökohta on aina se, että ulkokuoren perusteella ei pitäisi mennä arvostelemaan ihmistä saatika sitten valitsemaan elämänkumppaniaan. Ei ihmisen kanssa olla siksi että se on hyvän näköinen, vaan siksi, että rakastaa sitä ihmistä.

• ulkokuori merkkaa

No kyllä se ulkokuori on merkittävä. Jos ihminen ei ymmärrä muuta kuin syömistä ja lihottamista, niin huonosti on asiat.

• Penkkiurheilija.
        ulkokuori merkkaa kirjoitti:

No kyllä se ulkokuori on merkittävä. Jos ihminen ei ymmärrä muuta kuin syömistä ja lihottamista, niin huonosti on asiat.

Joo, ruvetkaa ees tekemään etunojaa(leuanveto on vaikeempaa), 10 x suosikkilätkäjoukkueenne maalit, joka erässä, ja matsista, tai koripallosta ja lentopallostakin saa saman asian, mutta 1:1- niissä... Ei about 25 per erä, ole vaikea tehdä, edes "miesten" tyylillä, jos on pikkuisenkaan urheillut....
        Ei se ole pedon kumartamista, vaan pedon auttamista.

• Hihhuli.

Jos oikea silmäsi viettelee sinut syntiin, syytöksiin, tai syöntiin, heitä se pois, tai voit joutua Hellvettiin, silloin ei koko Ruumiisi joudu Hellvettiin, sanoi Jeesus Raamatuissa. "Sydämestä lähtevät aviorikokset ja haureudet, pilkkapuheet ja murhatkin", siksi ei tietokoneelle vielä öljysydäntä tehty. Paitsi autossa, mutta niissä on vielä huono tietokone, ei Navikaattori ole vielä kovin suuri sovellus....
        Jos autoihin tulisi hyvä tietokone, ei ihmisten tarvitse enää ohjata autoa, vaikka vaikea olisi tehdä sellaisesta liikenteestä turvallista.
        Mutta aiheesta sanoisin, että jos ittesi näköisen otat, ei geenit muutu paljoa lapsilla, ja se heikentää perimää. Suuri rakkaus on syntynyt suuresta eroavaisuudesta, pieni rakkaus synnyttää vihaa, ja voiton pyyntiä. jos liian samanlaisia. Ja siten yleensä homoillekin käy. Mutta toistan viha ja Rakkaus on hyviä ja Kunnia ja Ylpeyskin hyviä miehiä, jos henkilölle ei syntymässä jaettu kuin yksi 13=K, pari on pahempi asia aina. Voit saada uuden jaon myöhemmin, jolloin muutut. Minulle jaettiin syntymässä mm. patakuutonen, ja patajätkä, ruutu kymppi ja hertasta on nyt menossa kohta hertta 7. Ristini on hullu, eli mulla on kuutospari. Viidenneksi toivoisin jo Jokeria....Nyt siis kolme kutosta, mutta ensi vuonna ei hertta ole enää mulla sama.

• aivo-orvokki

Jos ihminen on ylipainoinen, ei se todellakaan merkitse sitä, ettei hän ymmärrä kuin syömisen ja lihottamisen päälle. Jos niin halutaan ajatella, niin treenattukroppainen ei kai sitten ymmärrä kuin lihaksilla pullistelun ja punttien kolistelun päälle. Siinäpä vasta mielekiintoinen elämänkumppani!

• miehetönnainenminäki

Mitäs jos laittaisit ensin itsetunnon kuntoon ja sitten etsisit sitä oikeaa, huomaisit että elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja treenatut lihakset. Miten voisitko kuvitella seurustelevasi pyörätuoliin sidotun treenatun ihmisen kanssa? Taitais jäädä tapahtumatta. Tämä sanoo että olet vielä liian kesy elämää reality-elämää.

• kyllä saat

No ei 80 kiloa ole mitenkään mahdoton paino, älä kuitenkaan enään lihota itseäsi.
      Hyvin voit saada urheilullisen ja hyvävartaloisen miehen.

• Aukino

http://painoindeksi.org/
        Lievä lihavuus, sanoi sinulle ja minullekin....
        En usko.
        Liian tiukaksi tehty tuo haitari, kunnollista ylipainoa tuo tilasto ei vielä edes tiedä.

Ja YLÖS pistetään liian laihat, se ei ole hyvä silmä, ne pitäisi pistää vasemmalta oikealle...

Eli jos haluat tarkistaa laskun, näppäile OMAAN laskimeesi:
        PAINOINDEKSI = MASSA/(PITUUS metreissä)^2
        Vauvalla esim. on = 3,5 kg^2/(0,50 m)^2 = 49
        eli vauvat olisivat SAIRAANLOISEN lihavia?

Eivät ole, eli sen 50:sen itäisi olla lähempänä keski-indeksiä....
        100 olisi vasta "sairaanloisen lihava"
        Esin 180 cm mies:
        PAINO = PAINOINDEKSI*PITUUS^2 = 100*1,8^2 = 324 kg.
        Eli vasta kolmisataa kiloinen olisi "Sariaanloisen lihava, 2 cm, Suomalaista keskimittaista miestä lihavemmalla indeksillä". Korjatkaa nuo arvot...
        Mutta se sairaanloisen laihan raja oli ehkä oikein....

Satanen jaottuna noilla noilla 8:lla kategorialla olisi siis 12,5 eli se olisi sairaanloisen laihan suoraanverronnollinen raja....

• hohohohoh
        Aukino kirjoitti:

http://painoindeksi.org/
        Lievä lihavuus, sanoi sinulle ja minullekin....
        En usko.
        Liian tiukaksi tehty tuo haitari, kunnollista ylipainoa tuo tilasto ei vielä edes tiedä.

Ja YLÖS pistetään liian laihat, se ei ole hyvä silmä, ne pitäisi pistää vasemmalta oikealle...

Eli jos haluat tarkistaa laskun, näppäile OMAAN laskimeesi:
        PAINOINDEKSI = MASSA/(PITUUS metreissä)^2
        Vauvalla esim. on = 3,5 kg^2/(0,50 m)^2 = 49
        eli vauvat olisivat SAIRAANLOISEN lihavia?

Eivät ole, eli sen 50:sen itäisi olla lähempänä keski-indeksiä....
        100 olisi vasta "sairaanloisen lihava"
        Esin 180 cm mies:
        PAINO = PAINOINDEKSI*PITUUS^2 = 100*1,8^2 = 324 kg.
        Eli vasta kolmisataa kiloinen olisi "Sariaanloisen lihava, 2 cm, Suomalaista keskimittaista miestä lihavemmalla indeksillä". Korjatkaa nuo arvot...
        Mutta se sairaanloisen laihan raja oli ehkä oikein....

Satanen jaottuna noilla noilla 8:lla kategorialla olisi siis 12,5 eli se olisi sairaanloisen laihan suoraanverronnollinen raja....

Ootkos kuullut että painoindeksi on tarkoitettu käytettäväksi vain yli 18v aikuisilla? Juurikin tuommosten tulosten takia

• Aukino
        hohohohoh kirjoitti:

Ootkos kuullut että painoindeksi on tarkoitettu käytettäväksi vain yli 18v aikuisilla? Juurikin tuommosten tulosten takia

Ihmisiä ne vauvat ja vanhuksetkin ovat, ei heille tarvitse tehdä eri arvoja.

• Trimmattu uros

Mul on lihava akka, ja ällöän sitä, siks käyn joka viikko vieraissa.
      Itse olen kovassa, trimmissä kunnossa.

• Ai jaa

Miks et sitten jätä sitä akkaas ja anna sille oikeutta elää omaa elämäänsä ja löytää kunnon mies. Ehkä se akkas on lihonut ihan vaan siksi, ettet itse pötsisi kanssa sytytä yhtään, eikä se tykkää tuollasesta telkkarintuijottajapornonkatsojapetturista, joka ei ees auta missään kotitöissä. Sun kaltaiset sonnit on niin nähty.

• Jeezy

Olipa typeriä kommentteja sinulle. Eli sinun pitäisi muuttua.
      Toisaalta miksi itse sitten keskityt ulkonäköön, jos se ei ole sinullakaan se tähtäin. Vai onko? Olen itse 176 ja kun painoin alimmillani 72, minun luultiin sairastuneen anoreksiaan. Ok, minulla oli myös paljon lihasta tässä massassa. Mutta nuo sinun mittasi ei siis kerro vielä mitään ulkonäöstäsi.

Meillä kaveripiirissä on kaksi tällaista ns. epäsuhtaparia. Toisaalta molemmat pariskunnat ei todellakaan ole mitään pintaliitäjiä, eli ei ole löytäneet toisiaan tuijotellen ulkonäköä ainoastaan. Oma veljeni on tosi timmi, mutta suorastaan himoaa isoja naisia. Myös yksi perhetuttu, kuin miesmalli, kuljettaa aina kainalossaan isompaa tyttöä. Eli kyllä näitä Rubens-naisia ihailevia romantikkoja vielä on :)

• Kiitos. :D

Veljesi puh.nro?

• Pakstori

Sinä etsit aitoa ja alkuperäistä ihmisyyttä, vaikka ei tuo 80 kg vaikuta vielä kovin pulskan naisen painolta, kun olet noin keskimittainen nainen. Itsekin olen vain 159 cm ja painan 71 kg. Enkä ole erityisen lihava mielestäni silti.... Sinulla on pienempikin painoindeksi mitä minulla.

Alussa oli juuri noin, naisilla oli suuri massa, ja miehet liikkuivat paljon.

Jos samanlaiset saisit, ei himot loppuisi teiltä heti, mutta rakkautta silloin on vähemmän, kun pelkkää himoa kaikki olisi. Mutta jos rakkautta on vähemmän, niin maailmanmestaruus on mahdollista, jossakin asiassa....Koska vihaa ja voiton haluamista on enemmän. Viha ja Rakkaus on hyviä, kunnia ja ylpeys pahoja. Mutta pahinta on saada vihainen JA kunniallinen mies, älä sellaista miestä toivo..... Sellaisia miehiä Suomellakin oli, sotien aikaan....
      Ylpeä ja vihainen ei ole hyvä yhdistelmä miehelle myöskään, mieluummin rakastava Isä, olisi se, mitä varmaan etsit, jotain rakentajaa?

• lihavia läski kasoja

Lihavia läskejä oletta molemma ja se siittä

• miksi miksi miksi,,,

Millaisella autolla ajatte? Oletteko hermoja liikenteessä? Pitäisikö sosiaaliturvaa heikentää? Onko verotus liian ankaraa? Onko johtajien optiot liian suuria?
      Nyt on paino-ongelma kommentoitavana, joko seuraavana auotohommat, näinhän tää menee!
      Mutta mutta, miksi mies saa olla kuin haiseva tunkio ja sille pitäisi olla missitason nainen?

• fatlover???

Kyllä niitä on sellaisia miehiä, jotka kiihottuvat lihavasta. Mutta niille joku 70 kg on kevyttä kauraa, pitää olla 170 kg ennenn kun ottaa eteen

• Ikisinkku M

Uhraa vuosi elämästäsi, laihduta pois 25kg, vamppaa komea urheilullinen mies, tee sille lapsi ja sitten voitkin palata entisiin mittoihin, niin ne muutkin naiset tekee.

• Rätätää

Ikisinkku ja ihan syystäkin. Laihdutapa sinä se 55kg, hanki käytöstavat ja sitten vasta mene ihmisten ilmoille.

• Ikisinkku M
        Rätätää kirjoitti:

Ikisinkku ja ihan syystäkin. Laihdutapa sinä se 55kg, hanki käytöstavat ja sitten vasta mene ihmisten ilmoille.

En pysty kun olen jo ihannepainossa. Ihmisten ilmoilla tulee toisinaan käytyä, siellä spontaanisti ihmiset ilmaisevat ihastuksensa sulavaan käytökseeni ja hurmaavaan olemukseen :)

• miksei?
        Ikisinkku M kirjoitti:

En pysty kun olen jo ihannepainossa. Ihmisten ilmoilla tulee toisinaan käytyä, siellä spontaanisti ihmiset ilmaisevat ihastuksensa sulavaan käytökseeni ja hurmaavaan olemukseen :)

"En pysty kun olen jo ihannepainossa."

Ehkä ihannepainosi on 150kg?

• Ikisinkku M
        miksei? kirjoitti:

"En pysty kun olen jo ihannepainossa."

Ehkä ihannepainosi on 150kg?

Toisin kuin naiset kuvittelee nuo ihannepainot eivät ole itsekeksittäviä asioita vaan niihin on olemassa ihan oikeita suosituksia, bmi on hyvä mittari:

http://yle.fi/uutiset/laske_uusi_painoindeksisi_taalta/6476582

Minulla viisari pysähtyy siihen vihreän alueen keskelle, bmi 22, aika sopiva. Naisella se saisi mennä vähn allekin koska ovat hentorakenteisempia luonnostaan. Avaajan mitoilla 170cm/80kg mittari näyttää tuommoiset liki 28, ei vielä sairaalloisen lihava mutta syytä olisi pudottaa. Ehdottamallani -25kg menisi vähn alle 19, oikein hyvä indeksi naiselle minusta.

• nanna18

Ei se painosta ole kiinni vaan asenteesta :)

Mut et sä oikeasti halua treenattua miestä. Nimittäin treenaajat käy aina salilla. Mekin mieheni kanssa melkein asutaan salilla. Jos et itse treenaa niin sen treenaavan osapuolen elämäntapa voi ottaa pahasti pannuun.

• rxytcuvibj
    • Treenaaja.

Jos tissit painaa 5 kg kappale niin minulle käy.

• Patrick B8man

Majesteettinen beitti.

• venu5
    • pehmonen alusta.

Soon kuulkaa kauhiaa, jos pannoo siihen lonkan reikää.

Siltipä naiset piäs armeijaakii, jot pehmosemmat patjat kenttäolissa.

• ajattelennäin

Kyllä, itse asiassa tunnen tällaisia pariskuntia.

Miehen täytyy sitten varmaan olla semmoinen joka tykkää pulskista. Ja naisessa varmaan täytyy olla jotain muuta aivan tavatonta, siis muuta kuin ulkonäkö. Esimerkiksi antaa aina ja miten päin vaan.

• rasittava aviomies

Miksi "taso" määrittyy vain painon/urheilullisuuden/komeuden määreillä? Hieman pulska mies voi olla hellä aviomies ja huolehtivainen isä kun taas se lihaskimppu ei muuta ajattele kuin vatsalihaksia ja viettää aikansa peilin edessä ja kuntosalilla. Ei välttämättä näin, mutta "tasokkuutta" voi olla myös kyky huomaavaisen aviomiehen roolissa olemiseen tai kyky olla hyvä isä lapsille. On erilaista "tasokkuutta". Pitkän aikavälin kuluessa nuo jälkimmäiset ominaisuudet kyllä vievät voiton ulkonäön tuomasta "tasokkuudesta". Mies jonka päämäärä on vain oma ulkonäkö voi olla melko rasittava aviomies.

• 7+3

Jos ihminen pitää huolta kropastaan niin ei se tarkoita sitä että päämäärä on vain oma ulkonäkö. Ei se terveellisesti syöminen ja treenaaminen vie edes paljoa aikaa.

• pyy pivossa

Kyllähän turvallinen tavismies kelpaa käenpoikien elättäjäksi, mutta jokainen nainen ainakin haaveilee kunnon komeasta alfauroksesta. Jos itsetunto on huono, näitä haluja ei voi tuoda julki, mutta odotapa jos komea mies kovassa puutteessa jostain syystä antaa nötkötille, niin varmasti tämä lankeaa.

• Tsori nyt
        7+3 kirjoitti:

Jos ihminen pitää huolta kropastaan niin ei se tarkoita sitä että päämäärä on vain oma ulkonäkö. Ei se terveellisesti syöminen ja treenaaminen vie edes paljoa aikaa.

Ei se myöskään ole tae siitä että mies olisi mitenkään parempi tai sopivampi kumppani kuin joku treenaamaton.

• pop3

ei nykyään miehille kelpaa sellanen nainen jolla vähän ylimäärästä.... nimimerkil kokemusta löytyy.....

• ettäs tiedät

mun poika on pitkä ja laiha, eikä taatusti ota mitään läskikasaa muijakseen. siitä päätän minä, lihava äiti

• ähäs

kylläpäs vaan kelpaa.

• pop3
        ähäs kirjoitti:

kylläpäs vaan kelpaa.

mistä sellasen löytäisin sitten??

• onnellinen nainen

Hei. Voi sulla olla mahdollisuuksia. Olen 167 cm ja 83kg ja olen jo pitkään ollut hoikan miehen kanssa parisuhteessa. Se mitä sä olet itse sisimmässään ratkaisee, ei ulkonäkö

• varo vaan

Miehes on sun kanssa sen takia koska saa pil.lua sinulta. Jos hoikka nainen kiinnostuis miehestäsi niin se jättäis sut heti.

• heheheh heheheh
        varo vaan kirjoitti:

Miehes on sun kanssa sen takia koska saa pil.lua sinulta. Jos hoikka nainen kiinnostuis miehestäsi niin se jättäis sut heti.

Kyllä on heppoiset kriteerit teillä miehillä...

• 156/114

No ei se kauheesti se sisin mitään tunnu ratkasevan.

Elämäni sinkkuna viettänyt.
      Oksettaa että alottaja pitää edes itseään lihavana, kun ylipainoa tuskin on muutamaa kiloa enempää. huh huh

Itse olen lyhyt ja lihava, niin kyllä nuo kakslahkeiset kiertää kaukaa

• Puolustaja.

lainaa: 156/114

Painoindeksisi: 115 kg/(1,56m)^2 = 46,84
        Se virallinen sanoisi, että olet sairaanloisen lihava! En usko.

Silti tuo on tuskin edes vastasyntyneen vauvan painoindeksi, sinä olet todellinen beibi, ei ne langanlaihat tikut tiedä ainakaan ruuanlaitosta mitään....

• Joku vaan
        Puolustaja. kirjoitti:

lainaa: 156/114

Painoindeksisi: 115 kg/(1,56m)^2 = 46,84
        Se virallinen sanoisi, että olet sairaanloisen lihava! En usko.

Silti tuo on tuskin edes vastasyntyneen vauvan painoindeksi, sinä olet todellinen beibi, ei ne langanlaihat tikut tiedä ainakaan ruuanlaitosta mitään....

Totta helvetissä on sairaalloisen lihava, jos on aikuinen ja painoindeksi on yli 40, jos ei ole oikein poikkeuksellisen lihaksikas tms. Ja mitä hittoa sinä niistä vauvoista höpiset, painoindeksi on tarkoitettu TÄYSIKASVUISTEN pituuden ja painon suhteen arviointiin. Se ei ole luotettava lasten kohdalla, saati sitten vauvojen. Tämä tieto opetetaan koulussakin, ihan peruskoulussa.

Mutta jos et luota painoindeksiin, niin kyllä sen lihavuuden voi muillakin keinoilla todeta. Mittaa vaikka vyötärönympäryksesi (1-2 cm navan yläpuolelta paljaalta iholta seisten). Sen pitäisi naisella olla alle 80 cm, miehellä alle 94 cm. Jos se on naisella yli 88 cm tai miehellä yli 102 cm, niin siinä tapauksessa on niin lihava, että lihavuus aiheuttaa huomattavaa terveyshaittaa (esim. sydän- ja verisuonisairauksien vaara on suuri). Jos olet sairaalloisen lihava, on vain ajan kysymys koska saat sydän- tai aivoinfarktin.

• Neiti 32

Olen tapaillu kahta hyväkroppaista miestä ja
      en voisi kuvitellekkaan seurustelevani
      heidän kanssaan
      Ovat niin itseään täynnä ja
      tyhmiä kun mitkä!
      Hyvä esimerkki BB.n itseruskettavaa käyttävä poju,
      hyi sentään mikä tollo!
      Onko joku Teppo tai joku sellanen!

• ei komeata minulle

Minun ex-miesystävä oli komea ja sai runsaasti ihailua naisilta. Mutta eipä siitä komeudesta ollut parisuhteen perustaksi.

• Kääpiömies.
        ei komeata minulle kirjoitti:

Minun ex-miesystävä oli komea ja sai runsaasti ihailua naisilta. Mutta eipä siitä komeudesta ollut parisuhteen perustaksi.

Se on surullista, että komea miehesi oli sisäisesti ruma, eli parisuhteenne ei kestänyt. Minun ulkonäköongelmani ei ole ehkä ruma kroppa tai pläsi, mutta olen todella lyhyt tuskin 160 cm:n mies. EI sekään silti ole ongelma edes Suomessa, täälläkin on enemmän alle 170 cm:n naisia mitä on yli, mutta ongelmani on köyhyys, rahaa ei ole, eikä siis kannata perheen perustamisesta haaveilla. Älkää luulko, että parisuhteella on muuta merkitystä, kuin lasten teko, jos ei lapsia halua, on parempi pysyä sinkkuna. Ja sinkkuna ei kannata haaveilla lihavasta tilipussistakaan.

• kesämies32
        ei komeata minulle kirjoitti:

Näemmä sillä komealla ulkonäöllä kuitenkin pääsee ihan parisuhde-statukseen saakka, ilman että tarvitsee siihen sisimpään tutustua rauhassa ja selvittää sovitaanko sitä edes yhteen.

• 28vneitsyt<20bmi

Miksi et laihduttaisi kilojasi pois? Itsekin laihdutin -35kg, nyt 191cm 72kg, mutta eipä ne naiset ole sen kummemmin osoittaneet kiinnostusta, varsinkaan jos on ruma pärstä. Syö terveellisemmin ja liiku enemmän, todella yksinkertaisista asioista loppujen lopuksi kyse. Aikamoisia kilomääriä tämänkin ketjun vastauksissa, nyt lenkille ja urheilulliseen kuntoon :)

• Läkstöri

Sepä se, jos on liian laiha, tarvitsee silti rahaa ruokaan, ja lihavat on tuhlanneet rahaa ruokaan paljon, auttaneet kapitalismia siinä paljon, mutta laihduttamisestakin saattaa joutua maksamaan pitkän pennin, jos joutuu urheilivälineistään liikaa maksamaan.
        Minulla on lihavat keuhkot, poltan jonkinverran tupakkia päivässä, ja tilipussin se köyhdyttää todella pieneksi, mutta en ole siinä tuotteessa sitä vääryttä huomannut VIELÄ, että se olisi minua mitenkään sairastuttanut... No, olen poltlttanut ehkä vasta 15 vuotta. Hapenottokykyyn se vaikuttaa parantavasti, jos urheilusuorituksen alla on muutaman päivän polttamatta, happea tulee vähän liikaakin ja punaisia verisoluja. "Ei ihmistä saastuta se, mikä tulee suusta sisään, vaan se mikä tulee suusta ulos, eli minkä hän lopettaa ja kuolee"(Jeesus)....
        Alkoholista ei minun käsitykseni mukaan tule edes krapulaa, jos saa jatkuvasti sitä juoda, kaikissa aineissa, kahvi mukaanlukien, krapula tulee, jos yrittää sen lopettaa....

• Sanonpavaan
        Läkstöri kirjoitti:

Sepä se, jos on liian laiha, tarvitsee silti rahaa ruokaan, ja lihavat on tuhlanneet rahaa ruokaan paljon, auttaneet kapitalismia siinä paljon, mutta laihduttamisestakin saattaa joutua maksamaan pitkän pennin, jos joutuu urheilivälineistään liikaa maksamaan.
        Minulla on lihavat keuhkot, poltan jonkinverran tupakkia päivässä, ja tilipussin se köyhdyttää todella pieneksi, mutta en ole siinä tuotteessa sitä vääryttä huomannut VIELÄ, että se olisi minua mitenkään sairastuttanut... No, olen poltlttanut ehkä vasta 15 vuotta. Hapenottokykyyn se vaikuttaa parantavasti, jos urheilusuorituksen alla on muutaman päivän polttamatta, happea tulee vähän liikaakin ja punaisia verisoluja. "Ei ihmistä saastuta se, mikä tulee suusta sisään, vaan se mikä tulee suusta ulos, eli minkä hän lopettaa ja kuolee"(Jeesus)....
        Alkoholista ei minun käsitykseni mukaan tule edes krapulaa, jos saa jatkuvasti sitä juoda, kaikissa aineissa, kahvi mukaanlukien, krapula tulee, jos yrittää sen lopettaa....

Heroiinia suoneen vaan..

• 19+17

Ihan hyvin tuollainen voi toteutua. Nykyään isolla osalla normaalipainoisista miehistä on lihava nainen. Vain jos olet rikas, menestynyt, hauska, superkomea on sinulla oikeus katsella hoikkia naisia. Jos olet komea ja timmissä kunnossa oleva mies, niin sinulla on oikeus maksimissaan laihaläskiin tai hieman plösöön ja naamastaan tavallisennäköiseen naiseen.

Naisten lihavuus on silmiinpistävää. Nykynaisten mielestä on kivempaa mussuttaa ruokaa ja antaa perseen levetä kuin lähteä lenkille ja vahtia vähän, mitä suuhunsa pistää. Naiset vartioivat tätä "oikeuttaan" ruokaan ja syömiseen. Jos mies sanoo, että naisen pitää laihduttaa, on mies naisia alistava sika, joka on pinnallinen ja joka ei ansaitse ketään. Sen sijaan lihaviakaan naisia ei sytytä läskit miehet, vaan heille pitää olla timmiä lihaa.

Miten reilua tämä sukupuolten tasa-arvo.

• Elä "Jösta"

http://www.youtube.com/watch?v=gnH-7qZUkUY

• mimmi912

Myöskin seurustelun alkaessa nainen huolehtii itsestään, meikkaa ja pitää korppansa kunnossa. Kun vuodet vierii aletaan lappaamaan ruokaa ja harrastamaan sohvalla makaamista. Samalla seksi vähenee kun oma peilikuva alkaa muistuttaa norsua. Miehelle huudetaan ja valitetaan. Jatkuvalla herkulla tukahdetaan tunteet. Seksi korvataa ruoalla. Ja entäs sitten kun tulee raskaus? Lihotaan entisestään ja yhtäkkiä vyötärölle pamahtaa 50kg...

Ja mies pysyy edelleen normaalipainoisena ja joutuu kärsimään. Näitä pareja tuntuu riittävän. Olen niin monta kertaa ihmetellyt miksi hyvännäköiset äijät kattelevat noita lihapullia. Hui sentään.

• tilaa anttilasta

Tunnen minä yhden parin, joista vaimo ei mahdu ovesta, kuin sivuttain ja
      mies komea normaalivartaloinen.

Tästä naisesta, ei voi puhua mukavasta luonteesta ja sisäisestä kauneudesta,
      eikä edes varakkuudesta. Asiakas palvelussa, mutta naama hevon v-mykkyrällä
      jatkuvasti.

Vaikka aloitus olisikin pierastu tyhjästä, niin on näitä, mutta omapahan
      valintansa.

• jp818

Hei, olen sinkku mies 30v 175/75. Liikun säännöllisesti ja ei rumaksikaan ole haukuttu :)
      Mielestäni sinulla ei kyllä pitäis olla mitään hätää löytää seuraa, jos vain silmääni miellytät niin varmasti sinut ulos veisin :)
      Ei se noista kiloista aina ole kiinni, tai ainakaan minulla ois, osaan kyllä ajatella elämää pidemmälle jo ensi tapaamisella :)
      Ei muuta kuin tsemppiä ja rohkeutta, kyllä se oma kulta sullekkin löytyy!

• ikfjdhiujhb ikjbsd

Mites olisi huonahampainen hikinen kaljalta ja vanhalta viinalta löyhkäävä suomalainen perusmies joka ei pese vaatteitaan muuten kuin sateessa?
      Tarviisko sellainen kuvankauniin naisen? Arveletteko naisen miten kiihottuvan, paitsi jos on vinkashtanut, se on eri asia! Kovat on luulot jätkillä itsestään!

• they are great

Olen hoikka mies joka pitää pulleista naisista.

• Polkupyöräilijä. . .

Treenattu mies löytyy kuntosalilta.

Sinne -->

• stopseis

elä nyt unta nää ja turhia toiveita latele

• Kukkakepakko

Kukkakeppi miestä ei huoli kukaan, sen peremmin lihavat naiset kuin laihat naisetkaan.

• 100-kiloinennainen

Sori nyt vaan, mutta olet väärässä. Itse olen läski nainen ja kaikki "seurustelukumppanini" ovat olleet kukkakeppimiehiä. Laihoja luikkuja. Jotenkin minä vaan kiinnostun niistä. Ja nekin kiinnostui miusta, kun painoin about 10 kiloo vähemmän. Nykyään nyt kukaan ei vilkasekaan kun paino huitelee sadassa. Ja anteeks nyt moralisoijille, mutta liikun 2-3 tuntia joka ikinen päivä, enkä edes syö roskaa. Ihan normaalia kotiruokaa, 1 lämmin ateria päivässä, leipää en ollenkaan, en karkkia, en sipsejä, en hamppareita, pizzaa yms, tiedän ettei liity aiheeseen mutta pakko oli lisätä kun alkaa kaikki aina moralisoimaan. Jotkut ei vaan laihdu! esim. masislääkkeet ja kilpparin vajaatoiminta aiheuttaa tätä läskeyttä. mm.

• rehevä kaunotar
        100-kiloinennainen kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta olet väärässä. Itse olen läski nainen ja kaikki "seurustelukumppanini" ovat olleet kukkakeppimiehiä. Laihoja luikkuja. Jotenkin minä vaan kiinnostun niistä. Ja nekin kiinnostui miusta, kun painoin about 10 kiloo vähemmän. Nykyään nyt kukaan ei vilkasekaan kun paino huitelee sadassa. Ja anteeks nyt moralisoijille, mutta liikun 2-3 tuntia joka ikinen päivä, enkä edes syö roskaa. Ihan normaalia kotiruokaa, 1 lämmin ateria päivässä, leipää en ollenkaan, en karkkia, en sipsejä, en hamppareita, pizzaa yms, tiedän ettei liity aiheeseen mutta pakko oli lisätä kun alkaa kaikki aina moralisoimaan. Jotkut ei vaan laihdu! esim. masislääkkeet ja kilpparin vajaatoiminta aiheuttaa tätä läskeyttä. mm.

Olen myös aina ollut heikkona hoikkiin poikiin. Muodokkaat naiset ja hoikat miehet täydentävät toisiaan

• N31Kihloissa

Hei Kukkakepakko! minullakin pyöreänä tyttönä ja nyt lihavana naisena (166/85) on yleisemmin ollut hoikka mies käsipuolessa tahi sängyssä. Varsinkin nuorena tyttönä palvoin kovin tuota pitkää ja hoikkaa mies tyyppiä. Minuun on aina vedonneet leveä hymy ja persoonallinen, jopa hieman naismainen ulkonäkö miehellä.

Aivotonta bodaria tai sellaiselta näyttävää en olisi ollenkaan ottanut tai lähelle antanut tulla. siis treenattua ja "naisten lehtien komeaa" eli ei kaikki aina mene niin kuin uskotellaan. Myös naiset voivat kokea persoonan ulkonäköä kiehtovammaksi

• 20v-93jäbä

Nainen saa olla muodokas. Mielestäni nähä "ihannenaiset" eli mallit ovat aivan liian laihoja. Naisella pitää olla muotoja. Itse olen 175cm pitkä ja 75kg painava urheilullinen mies.

Minulle kelpaa nainen kuin nainen, ennemmin saa olla ylipainoa kuin alipainoa.
      Olen vapailla markkinoilla, käykää kiinni ;) Olen luonteeltani ujo en mikään pelimies.

Ps. Ikää löytyy 20v

• tietäväinen.

Ei tartte sentään ihan epätoivoseksi ruveta.
        ps. kyllä se siitä

• lollotitilol

ja sinäkö kuvittelet että joku sietää siansilmästä sikaa joka vetää vaan siideriä ja karkkeja sohvalla, kun itse mies treenaa ja syö terveellisesti silläaikaa.

• kaunotar

Et edes ole lihava vaan normaalipainoinen. Itse olen 166/90 eli ylipainoa on. Olen kaunis kasvoiltani eli menekkiä mies maailmassa on kyllä niin paljon kun vaan itse jaksais :). Siis ne ylimääräiset kilot eivät ole haitaksi. Miehet jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat monen ikäisiä ja kokoisia. Yleensä ihan hoikkia ja ns. tavallisia miehiä. Eli reippaasti vaan hakemaan sellasta seuraa kun itse haluat. Tsemppiä!

• terveisiäsalilta

ennen kuin alat lisääntymään, opettelepa ensin vähän jotain siitä geneettisen perimän merkityksestä. Tiesithän, että läski ei ole geeneistä johtuvaa, vaan on seurausta ylimääräisen ravinnon saamisesta. Toki varmaan sen puolesta geeneissä vika, että itsekuri ja tavoitteellisuus puuttuu lihavilta ihmisiltä. Ei pystytä kohtuullisuuteen, vaan mätetään mitä sattuu, eikä pystytä liikkumaan siitä kuluttaakseen. Toivottavasti sinä löydät miehen, joka haluaa päteä rinnallasti, onhan se oma, treenattu kroppa vielä komeamman näköinen pulleron rinnalla. Ja jos vielä muutenkin on itseluottamus hukassa, ei ole pelkoa, että muut vievät....

• Ulos tynnyristä!

"Tiesithän, että läski ei ole geeneistä johtuvaa, vaan on seurausta ylimääräisen ravinnon saamisesta. Toki varmaan sen puolesta geeneissä vika, että itsekuri ja tavoitteellisuus puuttuu lihavilta ihmisiltä. Ei pystytä kohtuullisuuteen, vaan mätetään mitä sattuu, eikä pystytä liikkumaan siitä kuluttaakseen"

Et ilmeisesti ole seurannut uusimpia tutkimuksia? Kyllä: geeneillä ON vaikutusta. Ei pelkällä ravinnolla. Kuulostat vähän katkeralta.

• nenäkirjassa
        Ulos tynnyristä! kirjoitti:

"Tiesithän, että läski ei ole geeneistä johtuvaa, vaan on seurausta ylimääräisen ravinnon saamisesta. Toki varmaan sen puolesta geeneissä vika, että itsekuri ja tavoitteellisuus puuttuu lihavilta ihmisiltä. Ei pystytä kohtuullisuuteen, vaan mätetään mitä sattuu, eikä pystytä liikkumaan siitä kuluttaakseen"

Et ilmeisesti ole seurannut uusimpia tutkimuksia? Kyllä: geeneillä ON vaikutusta. Ei pelkällä ravinnolla. Kuulostat vähän katkeralta.

Kukaan ei liho syömättä oli geenit mitkä tahansa.
        Kannattaa lukaista tarkemmin...

Kertaus tarkentaa

Geeneillä ei ole juurikaan vaikutusta etteikö laihduttaa voisi, hitaasti mutta varmasti, kun syö terveellisemmin ja liikkuu säännölisesti.

• treenattu mies

Kyllä tukeva nainen saa treenatun miehen, jos on paljon rahaa:))

• Siitä lähtee etsimään eikä vikise, ja tuohon miksi eivät ole kiinnostuneet niin otetaan esim. miksi sinä et ole kiinnostunut/sytytä ''oman tasoisistasi''. Ei vaan tykkää ei niin ei tykkää.

• komia poika

Kyllä lihava nainen voi saada ihan hyvännäköisen miehen. Tunnen useita tapauksia. Kaikissa tapauksissa nainen on kuitenkin määrätietoisempi osapuoli ja 10-15 % miestään älykkäämpi.

• da, loves!

No natsit ovat nyt 2000-luvulla lanseeranneet ajattelun "tasoista" _ihmissuhteiden osalta_. Natsit haluaisivat poistaa keskiluokan käsitteen, mutta poistaa sen siksi, että sillä estettäisiin sosiaalisen liikkuvuuden käsite tieteissä -aika vaarallista amikset, vaikka ette sitä tajua ja keron sule suurta faktaa. Suomi24:n etusivulta klikkasin tänne.

Mulla jos olisi natsi-ajattelu ja ei ole, niin varmaan siinä tapauksessa sanoisin, että mun mun tasoisen ei pitäisi joutua lukemaan tätä Suomi24:a. Myönnän, että olis hirveää olla kilokas 180 senttinen nainen, koska itse olen pienikokoinen 54- 60 kiloinen ja noin 165 senttinen nainen, mutta isohkoilla naisilla on aina ollut suurempi into ihannoida sellaisia pässinaivoja joilla on massaa aivojen sijaan, ainakin Suomi24:n mukaan.

Mun muistumieni mukaan tässä Suomi24:ssa kaikki kraaterifinninaamanaiset ja koulussa huonosti menestyneet naiset ja kaikki kyttyräselkänaiset isokokoiset nuoret perheelliset naiset on innoissaan "persumiehistä".:D Ne on ensimmäisenä julistamassa vihaansa sivistystä kohtaan. Tottakai mäkin (yöks!), jos olisin hevosen kokoinen, nin varmaan haluaisin jonkun tyypin, joka seksin jälkeen ei jaksaisi nousta päältä ja joka painaisi tonnin päälle rojahtaessaan.... Olis vaan niin kivaa puhua aina vaan kuntosalista ja protskujuomista ja jos päästäis intiimile asteelle _tunteista_, niin katsoa Van Damme-leffaa: toki varmaan sellainen mies maksaisi puolet Hesestä tai lähipizzeriasta tilatusta purilaisboxista, kun luxus- auton seuraavaan osamaksuerään olis vielä puoli kuukautta.:D

Tuli Suomi24:n etusivulta lukiessa mieleen, että pitäiskö tässä alka yhä lisää lihottaa itseä. Sopii: jos se pitää tyhmät loitolla. Ei nainen eikä mies halua seuraa painon perusteella tai kiinnostu tai inhoa ketään painon perusteella. Mua ainakin kiehtoo, millaista olis olla ruma nainen: kakskymppiisenä mua ällötti, kun idiootit vislaili mua ja koskaan en minuuttiakaan voinut baarissa jutella naispuolisten kavereideni kanssa, ettei siinä ole kymmentä äijää, mutta riittääkö naiselle rumaksi muuttumisen, että lakkaa värjäämästä hiuksiaan blondiksi ja että on keskipainoinen? Pääseekö sillä idiooteista rauhaan kadulla kävellessään ja muualla, retorinen kysymys? Meikittömyys varmasti myös eduksi?

Ja: seuranhakijat ei saa käyttää tätä tekstiä.

• äää1

voin kertoa että unta näet. olet miehille rotta, jossa on reikä, jos tajuat

• blablabla20

Harvoin kommentoin, mutta nyt pitää.

Olen hoikka nuori nainen ja harrastan juoksua sekä muutakin urheilua säännöllisesti. En ole kovin ulkonäkökeskeinen, mutta pidän itsestäni silti juuri tällaisena, hoikkana. Olen aina ajatellut, että todennäköisesti tuleva mieheni on myös urheileva, normaalipainoinen mies. Mutta nyt olen kuitenkin jo jonkin aikaa tapaillut miestä, joka ei aivan istu vanhoihin kriteereihini. Hän painaa lähes 120 kiloa, juo ja polttaa askeittain tupakkaa. Itse juon joskus, mutta en polta, enkä tykkää tupakanhajusta.

Älä ikinä menetä toivoa!

• 7+88

Varsinkin joku tuollainen musta mies sinut kyllä huolii siitettäväksi.

• whte

Valkoinen nainen kun pukkaa kärryissään mustaa mukulaa, niin ei sen jälkeen kyllä kannata odottaa kenenkään kunnollisen valkoisen miehen häntä huolivan. Asia joka kannattaa pitää mielessä, koska se on kuitenkin aika tyly kohtalo.

• "kunnolliset" miehet
        whte kirjoitti:

Valkoinen nainen kun pukkaa kärryissään mustaa mukulaa, niin ei sen jälkeen kyllä kannata odottaa kenenkään kunnollisen valkoisen miehen häntä huolivan. Asia joka kannattaa pitää mielessä, koska se on kuitenkin aika tyly kohtalo.

Jep. Valkoiset miehet ovat ilmeisesti rasisteja(?).

• whte
        "kunnolliset" miehet kirjoitti:

Jep. Valkoiset miehet ovat ilmeisesti rasisteja(?).

Aiotko milloin aloittaa valkoisten miesten vainot?

• pussineiti

Siis sun mielest oot lihava nainen ku on 10kg ylimääräistä? Ne on kyl sit tainnu jäädä johonki tiettyyn paikkaan ku noin liioittelet..
      Miehii on kaikkialla, avaa silmät! Ja ei ne sinne kotiin sohvalle tuu, tai no, riippuu siit mihin tarkotukseen haluut niit miehii.xD

• sadfaaadfa

Olen urheilullinen ja treenattu mies ja en voisi kuvitellakaan että tekisin jotain ylipainoisen naisen kanssa. Turha haaveilla treenatuista miehistä jos itse olet lihava.

• jarkka6

Nou hätä,yleensä treenatut miehet haluavat vähän pulskemman daamin...-terv:-adonis...:)

• siittäjä

Onkai tämä jokin trolliavaus?

Miehillä ei ole "treenattujen" ihmisten geenejä vaan ihmisistä tulee treenatun näköisiä, kun he treenaavat. Ihan samalla kuin naisista tulee treenatun näköisiä, jos he jaksavat treenata. Lihavuuden laittaminen geenien piikkiin on ehkä vähän liian helppo vastaus, joskin geeneillä on vaikutusta asiaan.

Kuitenkin väittäisin valtaosan lihavuuden johtuvan heidän syömisestään tai liikunnan puutteesta. On nimittäin fysiikanlakien vastainen yhtälö lihoa, jos syö vähemmän mitä kuluttaa.

Tekosyyt pois, tarkkaile syömisiäsi ja liiku enemmän.

• orjahki

Rupea Dominaksi ja sinulla on jono treenattuja nuorukaisia.

jotka vielä tekee KAIKEN mitä haluat.

• tbbtbttb

Olen komeaksi kehuttu ja urheilullinen mies. Ulkonäkö ei ole mulle todellakaan tärkeintä vaan luonne. Jo heti aloitukesi perusteella vaikutat kuitenkin kusipäältä joten säälin sitä miestä joka sut joskus "hyväksyy".

• Pasktori

Lainaa: tbbtbttb
        Jo heti aloitukesi perusteella vaikutat kuitenkin kusipäältä joten säälin sitä miestä joka sut joskus "hyväksyy".

Sinä vaikutat sisäisesti hieman rumalta. Minäkin säälin sitä miestä joka SINUT hyväksyy. Etkö tiedä, että tuo oli pikkapuhetta? Jos naista pilkkaa, niin varo, ettei se ole sisaresi, tai tulet kuolemaan. Tytärtä tai äitiä saa pilkata, ei sisartaan sanoo Raamattu. Siiät ei tule liian suuret naurut, jos isompaa tai pienempää, mutta siitä tulee liian suuret naurut, jos samalla tasolla olevaa tekee köyhäksi. Koska miksi sinun kävisi toisin, koska olette samanarvoisia silti.

• eswet

170cm ja 80kg, eihän noilla luvuilla lihava ole, huoleti voit ottaa miehen joka on vaikka 180cm ja 90kg, ei siinä mitään lihavuus geenejä tule, ihan hassua puhetta.Muutenkin tuskin noilla luvuilla vielä juuri mitään ongelmia seuran suhteen on varsinkin jos on nätit/kauniit kasvot ja hiukset ja naisellinen olemus tyyli.Eiköhän enin osa jotakin "virhettä" kanna kropassaan,olkoon sitten ihon venymisarpia,leikkausarpia,eripari rinnat,vyotärö makkarat,löysät käsivarret,ryppyinen iho,luomia,näppyjä ja allergioita,on vääriä sääriä ja pattipolvia,on luisevia ja pullavia,moniko oikeasti on täysin virheetön, sileä, kaunis ja sopiva joka kohdin.Aika harva.

• bodari5

mullakin on sama nainen pitää olla timmi vartaloinen. T:ylipainonen bodari

• Hmmm...

Onpas outo avaus.

Ensinnäkin, 170 cm 80 kg ei ole hirveän lihava. Jos on kauniit kasvot, niin voi saada vaikka kuinka komean miehen.

Toiseksi sinulla on oikeus iskeä kenet hyvänsä. Sehän on vain kiinni omasta aloitteellisuudesta. Ei muuta kuin meikkiä naamaan, nätit vaatteet ja rohkea asenne baariin.

Eikä urheilullinen mies ole välttämättä se, jolla on parhaat geenit. Urheilijalla voi olla plösön geenit, mutta ainoastaan kova urheilu pitää lihomisen loitolla. Ja esim. kuulantyöntäjä voi olla samalla urheilullinen ja lihava.

• vwevwerwverbbt

provoavaus tai ei, joukosta löytyy kuitenkin kohtuullista keskustelua kunhan jaksaa plarata läpi ja suodattaa paskan pois

• Metsienmeisseli

Hoikat naiset ihastuu lihaviin meihiin rahan takia ja sehän rikkaille ukoille kelpaa, koska voi jopa nirsoilla.

Lihava nainen ei sytytä timmiä miestä. Sorry tytöt. Tilanne ei muutu vaikka naisella olisi rahaa. Joitain pyöreä nainen ihastuttaa, mutta silloinkin naisen on oltava suloinen.

Elämän perusasioita.

• Sumpsan Sulttaani

Lihavat on lepposia, ne ei tee kepposia eikä yhtenä yönä paikat lopu

• Älä haaveile

Ei kukaan halua olla haisevan ja laiskan porsaan kanssa.

• trololololol1

Lollero.

Sohvaperunalla on sohvaperunan geenit, siksi lihava. Treenatulla on treenatun geenit, siksi treenattu. Näinhän se tietysti menee.

Aloitus on trolli.

• sjävjs

Olen sairaalloisen lihava mies. Vaimoni on hyväkroppainen, urheilullinen, oikein kaunis nainen. Olen tyytyväinen. Laihdutusyrityksiä on takanani useita, mutta vaikeata on. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, rakastamme toisiamme riippumatta minkä näköisiä olemme. Vaimoni sattuu olemaan erittäin hyvän näköinen, itse olen sairaalloisen lihava, mutta se on sairaus, eikä rakkaus siihen kaadu.

• Njoo tiedetään

Naiset ovat kultia ja rakastavat miestään olipa tuo millainen tahansa, miehet ne vaan ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.

• herää pahvi

Sinulla on oikeus tottakai iskeä ketä haluat, mutta näillä sinun iskukohteillasikin on oikeutensa valita joku muu. Muuten älä kuvittele löytäväsi urheilullista miestä, jos et itse sellainen ole. Katsos kun urheilulliset miehet ovat lenkkipolulla/salilla/urheilemassa ei odottamassa sinua jossain mättöpaikassa.

• --------------

Naiset luulee että miehille tulee lihaksia ihan vaan siksi että ne on miehiä. Todellisuudessa se vaatii vuosien treeniä ja armotonta itsekuria. Ehkä se ei vaikuta siltä, jos siitä on tehnyt elämäntavan. Treenaamisesta tulee hyvä olo kun siihen tottuu. En kuitenkaan väitä olevani asiantuntija kun vasta vähän aikaa olen itse treenannut.

Esimerkiksi nyrkkeilijöistä löytyy kuitenkin naisiakin joilla on silminnähden lihaksikas mutta silti naisellinen kroppa. Sinänsä se on harhaa, että eihän noin 50-kiloinen voi kovin vahva olla. Joka tapauksessa, kyllä nainenkin saa hoikan, lihaksikkaan kropan treenillä.

Jos vaikka unohdetaankin ammattiurheilijat, niin kyllä se normitreeni naisenkin kroppaa muokkaa. Pullukoiden ongelma on vaan surkea itsekuri, loputon mukavuudenhalu ja sokeus omalle laiskuudelle ja surkealle ruokavaliolle.

Kuka mies sitten haluaa pulskan, laiskan, itsekeskeisen naisen joka vielä kaiken lisäksi asettaa mahdolliselle kumppanilleen älyttömiä vaatimuksia? Tuskin kukaan.
      Miten kukaan mies voi kiinnostua naisesta joka ei edes näytä naiselta?

• 26kenni

Ei KOSKAAN ViherVasemmistolaista PeterPan miestä, yäk

• 11+4

tietysti tarvitset miellyttävän miehen, joka on treenaava jne. mutta mistä minä löytäisin miehen, joka haluaa syödä kanssani ja antaa minun vain lihoa?

• jhybv nmhjk

Aloittajalle...Tottakai jokainen saa haaveilla tykätä millasesta ihmisestä tahansa, mutta mikään "oikeus" se ei ole että sun pitää saada sellainen mies :) Jos joku sellinen sinusta kiinostuu niin ok, mutta taitaa nykyään nuo miehet kaikki (myös lihavat ) olla noitten missi tyyppien perään että ei meillä pyöreämmillä taida olla siinä mitään jakoa :)

Miksi joillekin ihmisille, niin miehille kuin naisille, on pääasia se miltä joku näyttää...eikä sydämen sivistyksellä ja lempeydellä ole mitään merkitystä???
      Lapselle siirtyvien geenien vuoksi??? Monesti ne treenatut on saattaneet ja olla ennen vähän pyerähköjä ja ovat treenanneet ittensä sellsiseksi kuin nyt ovat. Vopit opettaa lapsellesi terveät elämätavat ja tehdä terveellistä ruokaa niin lapsistasi ei tule lihavia. Ei taida olla geeneistä kiinni se lihavuus välttämättä vaan vääristä ruokailutottumuksista ja liikunnanvähyydestä :)

• pässi

Toki jos sulla on tarjota vastapainoksi suuri tukko € niin ei ulkonäkö/kilot ole este :D vertauskuvallisesti Mervi/Matti :)

• ei kukaan

kuka naainen haluaa, miehen jolla ei ole karvan karvaa...

• mitii?

miten liittyy karvoihin

• marina9

pitää olla timmi p erse

• totuus2

Läskit on laiskoja ja rumia. Ei sellaista halua kuin toinen läski, joka ymmärtää, että muuta ei ole tajolla.

• timmi mimmi

On tääl taas aihe mitä saapi ihmetellä!!!!
      Kuules sinä kurvikas nainen...jos sua treenatut miehet kiinnostaa ni eikös silloin kandeis itekkin mennä sinne salille reenaileen, koska eikös siel sillon käydä jos inminen haluu pitää ittensä kunnossa ja luuletkos et semmonen ihminen joka haluu ittensä pitää kondiksessa haluis vierelleen sohvaperunan jota ei ilmeisesti liikunta paljoo kiinnosta. Vai aattelitko et se mies reenais sit sunki puolesta ni sun ei tartte vaivautua. Ylös sielt sohvalta ja läskit liikkeelle...sillo o parempi mahdollisuus saada treenattu mies ja niit lapsia, joita ei välttämättä ylipainoisena saa!!!!

• joo-o...

Ei auta kuin pysyä ikisinkkuna. Tuollaiset miehet halveksivat sinua, jos suoraan sanotaan.

Vaikka tyhmä provohan tämäkin on.

• some121

Älä hanki lapsia jos ajattelet automaattisesti heillä ei ole "mahdollisuuksia" jos ovat lihavia.
      Olet epäkypsä sielu, yritä kasvaa henkisesti ennen kuin alat tekemään lapsia kenenkään kanssa. Heitä roskakoriin pinnallinen ja minäkeskeinen ajattelutapasi, tuollainen asenne ja ajattelutapa ei palvele ketään, vähiten sinua.

• Eips!

sinulla ei ole "oikeutta" keneenkään jos tarkkoja ollaan...

• Yks komee nainen

Hei, ei koskaan kannata aliarvioida pyöreähköjä naisia ;-) Oraalisilta naisilta löytyy kun paljon avuja seksin saralla ja muutenkin pyöreet naiset saattaa olla parempia sängyssä ja ns. mehukkaampia kuin "kuiviksi" ja treenatut laiheliinisiskot. Toisaalta se merkkaa myös, mitä on korvien välissä ehkä eniten. Järkipäässä ja muhkeet muodot, joita kantaa ylpeenä, johon riittää komeaa kollia ovella ;-)

• senkun yrität

Geenitkö sinua ovat lihottaneet? Tietysti urheilullinen mies voisi saada sinut liikuttamaan ruhoasi, elleivät sitten geenisi estä tätäkin.

• Järjissään

Taas järjestelmällinen naissukupuoleen, kiloihin tai ulkonäköön perustuvaa negatiivista trollausta. Kukaan järjissään oleva ihminen ei oikeasti lähde kyselemään tällaiselta sekopäitten sivustolta OIKEUKSIA ihmissuhteisiin. Business vain yrittää järjestelmällisesti luoda keinotekoisia ulkonäköpaineita, ja saada tuhlaamaan rahaa. Se on tämän sivuston pointti!

• Hmmm...

Jos olet vuoteessa valmis tekemään rohkeita (tyyliin porno) temppuja, niin urheilullinenkin mies innostuu - jonkin aikaa. Mutta jos saat ihmisten ilmoilla näyttäytyä komean miehen kanssa muutamia kertoja, niin ainakin statuksesi nousee. Ja ehkä myös itsetuntosi.

Eli suorasukainen seksuaalisuus, niin kyllä komeitakin miehiä ainakin sänkyyn saat.

• chris brown.
    • eihän naiset

ole läskejä, eihän??
      Heillä on vain "hieman" ylipainoa tai ovat "kurvikkaita" hahhaaaahha!!!!!!

• klkjgasjga

Kerron totuuden ne treenatut miehet
      on niiden treenattujen naisten kanssa.
      t.mies30w

• lohtulohtu

Ethän sä juur ole muuta kuin vähän pullukka. Moni treenattu nainen painaa enemmänkin. Notta rohkeasti vaan kimppuun unelmasaalista hamuamaan, yllätyt kuinka moni tosi treenimies tykkää pulleista enemmän kuin kivikovista luisista ja iso.....sta. Tiedäthän, että kun lihot ja saat hieman masua ulospäin, niin se jokin mikä sinussa on, pienenee :)

• netin munaruletti

Deittimaailmahan pyörii ulkonäön ympärillä, jossa ihmiset yleensä saavat omantasoisiaan seuralaisia. Jos haluaa löytää komean urheilullisen miehen, pitää itsekin olla kaunis ja urheilullinen eli treenattu. Ei muuta kuin salille treenaamaan oikein kovaa joka päivä tunnin-puolitoista puolet viikosta painoharjoittelua kuntosalilla ja toisen puolen aerobista esim. uintia. juoksemista ym. Venyttelyt vielä päälle niin lihaksisto kehittyy kauniimmin. Pärstää tällä ei saa juurikaan muutettua jos se on ruma, niin se on kroppa treenattunakin, jolloin komeimmat miehet ei edelleenkään kelpuuta. Sama juttu miesten kanssa, vaikka on hankittu lihaksikas 10%:n rasvat omaava atleettikroppa niin ruma pärstä rajaa kauneimmat naiset. No ruma- tai tavisnaamaiset atleetit voivat kohdata ja saa ainakin kaunista/komeaa vartta.

• sadwxax

Joko olet joku katkeroitunut peräkammarin poika joka kertoo mukamas kokemuksesta, tai sitten elämäsi pyörii todellisten tyhjäpäiden ympärillä...

• Tottuuven_torvena

Onko tää nyt joku vitsi vai mitä vittua? Voit tuurilla saadakin jonkun. Mutta ihan sama se on kuin ruma ja lihava mies, eli TUSKIN. Mutta jos et ole aivan kauhea niin kyllä joku voi pannakin sinua jossain tilanteessa. Mutta vaimoksi ei asiaa jos ei ole samassa liigassa.. ellei käy se kuuluisa tuuri.

• .............

Mä tykkään taas pienistä naisista =) Jos on vähän tukevahko, niin ei se haittaa. Olisi joku seurana =)

• nainen4

se että joku oikeesti urheilullinen, terveydestään huolehtiva mies jaksais kovin kauaa katsoa naista joka ei urheile niin ei kovin todennäköistä ole. ihan siis jo senkin takia että yhteisii kiinnostuksen kohteita ei ole, ainakaan tarpeeksi. ja pätee kyllä myös toisinpäin, itse urheilullisena ja paljon liikkuvana naisena en jaksais katsoo sohvalla iltansa kuluttavaa tai baareissa joka viikonloppu juoksevaa miestä :)

plussana tulee toki sitten myös se että mikä ulkoisesti kenenkin silmää viehättää:) kyllä rehellisesti voin sanoo että itseä lihas miellyttää, mutta se ei suinkaan päde vaan miehiin vaan ihannoin naisillakin treenattua ja lihaksikasta kroppaa:) toki siis sitä kohti mennään enemmän ja enemmän itsekin:)

• ruma läski mies

Minä vaadin hoikkaa kaunista naista itselleni vaikka olen läski. Kerran mulla olikin hoikka kaunis nainen tyttöystävänä.

• Se on totuus

Noin päin se toimii paremmin, kuyten olemme kaikki nähneet.

• joku roti

Älykkyydelläsi et ainakaan saa ketään.. ensinnäkin, urheilullisuus on ominaisuus, joka voi löytyä sekä raskaamman että kevyemmän geeniperinnön saaneilta katsomatta sukupuoleen. Tässä mielessä tuntuu oudolta, että sinut kelpuuttaa itselleen joku joka jaksaa tehdä töitä ulkonäkönsä eteen kun sinä vain makailet sohvalla mässäämässä siitä piittaamatta ja vaatimuksia latoen. Jos taas ajatellaan, että olet kohtuullisen liikunnallinen ja syöt terveellisesti, mutta siitä huolimatta painat hiukan liikaa, voit löytää toisen samanlaisen normaalisti liikkuvan, joka suht samoilla elintavoilla kuitenkin pysyy kevyempänä eli niin sanotun hoikan miehen.

• typholeb

Äiti aina ollut pullean puoleinen mamma, faija taas hyväkuntoinen äijä joka treenaa ja lenkkeilee useasti. Onnellisesti olleet naimisissa jo pitkään. Ei kannata luokitella kaikkia timmikroppaisia miehieä yhteen tietynlaiseen vainuun, erilaisia persooniahan nuokin ovat ja mieltymykset varmasti melko laidasta laitaan.

• kävipätypo

tietynlaiseen vaunuun*

• rgjhsrjtjhrthjrt

Itse olen pyöreä nainen ja olen ollut 4v avoliitossa ns. hyväkroppaisen ja komean miehen kanssa. (Enkä nyt sano olevani muuten ruma itsekään, ainoastaan jenkkakahvoja ja persausta löytyy enemmän kuin normivartalosta ;D) Mutta ei se ollut ulkonäkö mihin miehessäni rakastuin, enkä ymmärrä sitä että ulkonäkö on joku tärkein kriteeri kumppaninvalinnassa! Ja ihan totta on että jos on kovin erilaiset elämäntavat niin ei ne välttämättä istu yksiin, eikä kyse ole edes silloin siitä ulkonäöstä. No, niinkuin sanoin ei se mahdotonta ole mutta kyllä elämänkumppania etsiessä kannattaisi kiinnittää huomio vähän syvällisempiin asioihin :)

• karutotuus

Jos helpottaa niin voin sanoa että lihavan naisen on helpompi saada laiha mies itselleen kuin lihavan miehen laihan naisen (paitsi jos on paljon rahaa).

• Se oikea totuus

Kannattaa avata ne silmät.

• Öm ? Läskejä geenejä? lihavuus ei periydy, jos kattois vähän mitä suuhunsa pistää ja tekis jotain sen eteen ettei lihoa..
      Onhan toki sitä että lihoaa helpommin koska syö kaikkee epäterveellistä rasvaa ja hydraatteja ja gluteiinia.. mutta ei se lihavuus periytyvää ole.. bullshittii jos geenejä syyllistetään.
      Sit toki jos on jotain vialla kropassa.. esim kilpirauhasen vajaa/liikatoiminta voi lihota/laihtua lääkkeiden takia mutta kun syö terveellisesti ja tasapainoisesti ei juurikaan pitäis lihota.. ja hoikkana pysyy kunhan viel urheilee riittävästi ja juo sitä vettäki 2litraa vähintään päivässä.. eikä kulje jatkuvasti julkisilla tai autolla..

• sillai kyl samaa mieltä!

jos oikeesti aidosti uskoo itteensä ni se kyl onnistuu!
        ja jokainen meistä pystyy laihduttaan!
        mut ei se kaikil kuitenkaan
        ole samat hormoonit ja geenit,
        jokainen kuitenki meistä pystyy laihduttaan ja hankkiin sen elämän mitä haluaa!
        toisille se on helpompaa ja toisille ei!
        itsekkin olin tukeva lapsuudes mut se on toine juttu..

tosi asia on kuitenkin, elämä on tosi asia ja se ei kestä kauaa!!

• Se totuus

Heh heh ja miinuksia tulee, kun totuus tekee kipeää. Geenit ja painavat luut ovat vain selityksiä. Enemmän on kysymys siitä, että syöppö äiti lihottaa lapsen pelkkää tyhmyyttään.

• edesjollekkin

Itse asiassa kun tätä palstaa lukee ja tajuaa kuinka vaikeaa on löytää minkäänlaista mielyttävää naisseuraa, ja myös väitteitä siitä että miehet ylipäätään treenaa enemmän urheilua, tätä tuo sellaisenkin ihmeellisyyden (monien mielestä) että joku mies saattaa treenata ollakseen EDES lihavalle (anteeksi sana valinta sillä tämä vihjaa että lihava olisi vähemmän haluttava, mutta ymmärrätte treenattu-vartalo keskustelumielessä) naisille mielyttävä, jos ei muille. Puhumattakaan että jotkut miehet omasta ruumiinkunnostaa tykkäävät runsaanmuotoisista naisista, eli eivät siis tyydy niihin.

• vaik se ei ole helppoa, miksei tekisi asian eteen jotain??

tosi asia on kuitenki et naiten kanssa ei leikitä!!

• Sporteri32

Ettäkö mistäkö löytäisit komean urheilullisen miehen? =)

Kaltaiset löytävät kaltaisensa harrastuksiensa parista. Eli vastaus kysymykseesi on: salilta ja urheilukenttien liepeiltä.

Mutta tiettyjä haasteita voi olla. Itse treenattuna miehenä en juuri syty vetelistä ja pulskista naisista missään mielessä, eivätkä joukkuetoverini jne. ole tässä suhteessa itseeni mitenkään erilaisia.

Toki, makuja on monia.

• mun mielestä tos ny ei oo edes mitään epä selvää ettetkö löytäisi sellasta miestä mitä haluut! se on jokaisesta itestä kii mite sen tekee.
      ja riippuu siitäkin et etsikkö oikeesti pinta liitäjää vai mitä etsit, sun va pitää tietää
      oikeesti et mitä haluut! on vaikeaa löytää kaikkea yhdes paketis!!!
      ite olen onnellisesti seikkaillu ja miehistyny sen varrella
      en ole mikään häntä heikki joka naisen kimpus, kokemalla oppii ja antamalla!
      lapsillasi tulee oleen aina mahdollisuus jos et itse ahista niit nurkkaan, ilman
      rakkautta, ja äidil mun mielestä aina on rakkautta omiin lapsiin vaik ne tekis mitä
      kun ikä karttuu, mut tarvii isänki osan ottoa lapsiin!
      ja paljo muutaki..

T, late elämää nähny lapsi rakas mies jolla ei kohtalo ole viel tuonu omia ;)

• bmi 32

Ensinnäkin noilla lukemilla olet ylipainoinen, et lihava. ( tekisi siis mieli väittää tätäkin ylläpidon aloittamaksi keskustelukssi, mutten tee sitä, koska on varmasti ihmisiä joita aihe oikeasti koskettaa ).
      Täällä on haukuttu lihavia naisia vastenmielisiksi jne. onneksi tuo on mielipideasia. Olin itse nuorena urheilija ja niinpä olin aika iloinen kun kuulin useammaltakin tapaamaltani nuoruusiän miestuttavalta, vihdoin sinustakin on tullut nainen, olit silloin sellainen laiha luikku urheilijaneitonen. Ja painoa on siis ihan obsioteetiksi saakka.
      Useat miehet osaavat katsoa onneksi kurvien alle, naisessa toki ulkonäkö merkitsee, mutta huoliteltu ulkonäkö kookkaammallakin ihmisellä sallitaan, kun vain arvot ovat muuten kohdallaan ja yhteneväiset miehen arvojen kanssa. Tai näin ainakin itse olen kokenut, sillä huolimatta lihavuudestani, ovat mieheni ja miesystäväni olleet urheilijoita tai vähintään urheilullisia. Ehkä siihen vaikuttaa se että teen kuitenkin terveellistä ruokaa, kiloni olen hankkinut synnytyksistä, raskauksista, hormonihäiriöistä ja kyllä, ...herkuista.
      Nykyinen mieheni on huomattavasti nuorempi, salilla ja lenkillä käyvä, olen hänelle usein sanonut, mitä hän näkee tälläisessä vanhemmassa, ylipainoisessa naisessa. Hän vastaa näkevänsä rakastamansa naisen joka on seksikäs ja älykäs. En voi valittaa..
      Onneksi kaikille itseisarvoja ei ole se hoikkuus, vaikka tunnustan, ettei minua ole koskaan sytyttänyt laihat miehet, lihaksia pitää olla, vaan ei läskiä.

• basicdude

Olen mies 180cm ja painoa 100kg luonne ja asenne ratkaisee. En ole mikään komea mutta Silti olen miss Suomi perintöprinsessan kanssa. Että jos on kaikki kunnossa niin ulkonäkö ei vaikuta

• ihmistenilmoille

Siellä missä on ihmisiä, voi tulla vastaan se oikea. Firmat ja vapaa-aika.

• kielletään laissa!

hyi läskit hyi hyi hyiiiiii!!!

• jhgjhgghj

Suomi24:n oli muokannut viestisi idean eriksi. Kellään ei ole oikeutta toisiin ihmisiin mutta oikeus yrittää ketä tahansa on.

• ant111

mun muija oli mua lihavampi. se aina motkotti kun mulla oli 3-4 kiloo liikaa. vaikka olin aika hyvässä kunnossa. lihava muija otti eron. arvakkaa vaan saako se ketään. no ei saa. minä taas treenattuna, pesää tulee, on se vaan niin mukavaa. ja sitä tulee treenatuilta, missin näkösiltä gimmoilta. kyllä ne kuitenkin tunteellisia naisia ovat ja haluavat vakavan suhteen.

• Pirkko V.

Olen saman pituinen nainen ja painan lähes saman, eli 78 kiloa. Kenellekään ei tulisi mieleenkään sanoa minua lihavaksi. Lihakset painavat enemmän kuin rasvakudos. Näytän vain terveeltä ja voimakkaalta.

Ei auta muu, kuin että alat pitää huolta terveydestäsi ja ulkonäöstäsi. Liikuntaa, raitista ilmaa, terveellistä ruokaa kohtuudella ja tarpeeksi unta. Alkoholi ja tupakka rumentavat ja vanhentavat ennenaikaisesti, ne kokonaan pois.

Tärkeintä olisi kutienkin saada ajatusmaailmasi terveemmälle pohjalle. Kukaan mies ei halua olla vain tulevien jälkeläistesi geenipankki, vaan tulla kohdatuksi ja rakastetuksi omana itsenään. Se toisen ihmisen rakastaminen vaan ei onnistu keneltäkään, joka ei ensin osaa rakastaa myös itseään. Miehet, kuten ihmiset muutenkaan, eivät ole tuotteita joita hankitaan omiin tarkoituksiin.

Kirjoituksestasi päätellen itsetuntosi on alamaissa. Sellaisesta ei ole kenenkään iskijäksi, jos kaipaat vakavampaa kuin päätymistä oluthumalassa satunnaisen päihtyneen miehenpuolen kanssa samaan punkkaan.

• jope20

Jos oot 170cm nainen niin saat painaa enintään 60kg. Mieluiten lähempänä 55, jotta kelpaat itseään kunnioittavalle miehelle.

• et mistään

Läskinaisen pitää tyytyä läskimiehiin.

• kike79..............

Noh pistän paremmaksi, itse olen 165 /80. Ja minulla on himo urheilija mies :)

Treenattu kroppa ja ah niin komea, onneksi minulla on kuitenkin kauniit kasvot,,

no hänen mukaansa ainakin ^^

Että riippuu tapauksesta...

• m urikka

ap eli s24 provo on liki vaimoni mitat.Vaimoni 172/79 ja on upea ilmestys.Kaikki ylimääräinen on peppu,reisi ja tissi linjal.Esim kasvojen perusteel -20kg.Itse sit 192/135 murikka,hoikka poika sata viis kiloisena(on niin pitkä harrastus urheilu ura takana)

• mies 86

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, mutta ymmärrät varmaan itsekin sen, että ylipainoisena (tai lihavana, miten vaan, en tähän hätään jaksa laskea painoindeksiäsi) oma markkina-arvosi parisuhdemarkkinoilla on paljon alhaisempi kuin jos olisit ns. normaalipainoinen tai hoikka. Jos olet vanhemmiltasi perinyt geenit joista johtuen sinulla on luontaista taipumusta lihavuuteen, niin ymmärrän ettei jatkuva painonvartiointi pahemmin houkuta. Olen itse miespuolinen, mutta usko huviksesi että hoikan ja urheilullisen ruumiinrakenteen säilyttäminen säännöllisellä puolen tunnin rääkillä useita kertoja viikossa on monille meistä rankkaa, joillekin jopa ajoittaista helvettiä.

Yleisesti tasolla voi luultavasti sanoa, että nuo järkevät ruokailutottumukset yms. terveelliset elämäntavat pitäisi oppia omasta lapsuudenkodista. Tietenkään kaikkien vanhempien ei voi odottaa tiedostavan, minkä verran lapsen tulisi missäkin iässä liikkua ja mikä on paras mahdollinen ruokavalio. Hyvänä nyrkkisääntönä kuitenkin: jos syöt enemmän kuin kulutat, lihoat. Jos kulutat enemmän kuin syöt, laihdut.

• huvittava olet

Ai. No mitenhän selität sen että kun lihoin 15 kiloa, vientini vasta alkoi. Niin, oisko kulloisellakin persoonalla myös jotain tekemistä ihastumisen kanssa. Itse olen ainakin huomanut että nuivat kuivat ja koppavat laiheliinit ei saa ketään. Isokoinen ja iloinen on valttia noh, ainakin tääl puol Suomee.

Niin, siis nyt ei olla Hkissä, sen varmaan tajusitkin ;)

• mies 86
        huvittava olet kirjoitti:

Ai. No mitenhän selität sen että kun lihoin 15 kiloa, vientini vasta alkoi. Niin, oisko kulloisellakin persoonalla myös jotain tekemistä ihastumisen kanssa. Itse olen ainakin huomanut että nuivat kuivat ja koppavat laiheliinit ei saa ketään. Isokoinen ja iloinen on valttia noh, ainakin tääl puol Suomee.

En tajunnut. Ja Jumalan totuuden kertoakseni niin minua ei kiinnosta vittuakaan missä sinä olet (lisää silmääiskevä hymiö tähän).

• Se totuus
        huvittava olet kirjoitti:

Sinähän se naurettava olet. Osui selvästi hyvin ;)

• herää-ny-stna

Selkeä vastaus: et mistään.

Tai kuvitellaanpa näin: entä jos löytäisitkin? Muutaman treffailun jälkeen alatte seurustelemaan jne, kunnes normaalit arkirutiinit on osa suhdetta.

Mies lähtee salille. Sinä nakkaat telviosion auki, taikka fb:n online-tilaan, tai tulet tänne suomi24:ään päivittämään autuasta onneasi, sillä välin kun mies kiskoo kahden tunnin treeniä salilla.

Mies hyvänkuntoisena, ja urheilullisella kropalla panostaa terveelliseen syömiseen. Hänen maitorahka - raejuusto - puhdas ruoka jne ruokavalio samassa pöydässä sinun "valmis mikro-ateria - pakastepizza - jälkkärinä vähän suklaata" kanssa.

Ei kuulosta kovin hyvältä, eihän? Se nimittäin alkaa nakertaa suhdetta, kun huomaa, ettei toisen elämäntyyli vaan natsaa oman kanssa. Ja tässä suhteessa urheilullisen miehen tärkeä osa ELÄMÄÄ on nimen omaan se urheilu, ja siihen nivoutuma terveellinen elämäntapa.

Toisin sanoen: rankkaa itsesi siihen kuosiin, että elämäntapasi mätsää yhteen. Silloin on yhteisiä näkökantoja ja kiinnostuksia, ja loppuen lopuksi noista pienistä asioistakin elämäntyyli nivoutuu yhteen. Näin se vaan on.

• ghjkkjhgfdw34rt

hei muutes... tuli mieleen että onko kukaan oikeesti nähny läskiä miestä normaali naisen kanssa? miksi ei? miehille kelpaa mikä vaa mut miksei naisille? no okei kerra näin plus 200 kilosen miehen pattiksella 45 kilosen huoran kanssa mutta se oliki ainut kerta kun läskimies sai pesää

• gkhgchk

Jännä kuinka yllä olevan kaltaisiin viesteihin tulee AINA miinusta, mutta ei koskaan perusteluja miksi kirjoittaja on muka väärässä.

Naiset lykkäävät miinuksia, mutta vain siksi että se muistuttaa heitä tosiasioista joita he eivät voi kumota, eli että heidän höpinänsä sisäisestä kauneudesta ja ulkoisen kauneuden merkityksettömyydestä on täyttä hevonpaskaa kun he arvioivat miehiä.

• Se totuus
        gkhgchk kirjoitti:

Jännä kuinka yllä olevan kaltaisiin viesteihin tulee AINA miinusta, mutta ei koskaan perusteluja miksi kirjoittaja on muka väärässä.

Naiset lykkäävät miinuksia, mutta vain siksi että se muistuttaa heitä tosiasioista joita he eivät voi kumota, eli että heidän höpinänsä sisäisestä kauneudesta ja ulkoisen kauneuden merkityksettömyydestä on täyttä hevonpaskaa kun he arvioivat miehiä.

No voi pyhä yksinkertaisuus. Perustelu: Ei ole mitenkään harvinaista, että hoikalla naisella on kaljamahainen mies, sellainen nallukka. YMMÄRRÄTKÖ?

• fghjlkgfds
        Se totuus kirjoitti:

No voi pyhä yksinkertaisuus. Perustelu: Ei ole mitenkään harvinaista, että hoikalla naisella on kaljamahainen mies, sellainen nallukka. YMMÄRRÄTKÖ?

ja kaikkiin viesteihin jossa arvostetaan huoria tulee miinusta. outoa. ite olen seurustellut ja asunut n 10 huoran kanssa (siis taloudellisista syistä)ja ihan normaalia ihmisiä ne on nekin. mitä nyt seksuaalisesta moraalista ei ole tietoakaan pitemmän päälle tietysti alkaa ottaa päähän kun se asiakas sitä ja se seksihullu tätä ja seksi ja seksi,seksi sitä sun seksi tätä. ja sillä ei ottanu eteen ja fucking india, iran ,israel and beautifull russian ladys take my customers:D

• Karu totuus

Miksi Ap kuvittelee että hoikilla ja treenatuilla miehillä on automaattisesti hyvät geenit? Eiköhän se hyvä kroppa ole suurimmaksi osaksi kovan treenin tulosta. Toisekseen: et tule koskaan saamaan komeaa ja hyväkroppaista miestä koska olet lihava tavisnainen. Ne komeat miehet haluaa kauniin ja hyväkroppaisen naisen, eli ihan omantasoisensa. Niin se vaan pariutuminen menee, sinun on Ap tyydyttävä lihavaan tavismieheen tai oltava ilman.

• provoprovoprooo

Tottakai sinulla on "oikeus" lähennellä ketä vaan mutta niillä miehillä on myös oikeus sanoa sinulle ettei kiinnosta.
      Ei ole olemassa mitään erityistä "oikeutta" toiseen ihmiseen vaan jos kahden kemiat natsaa keskenään niin homma voi toimia.

Itseäni ei ainakaan pulleat naiset sytytä mitenkään,mutta kyllä varmasti heitäkin on paljon jotka pitävät siitä että naisessa on mistä ottaa kiinni.

Et ehkä ymmärrä että äidiltäkin periytyy ylipainoisuus ja NIMENOMAAN äidiltä.Laiha mies ei estä sinun geeniesi siirtymistä lapsiin.

Jos et ole ulkoisesti kovin viehättävä, sinussa pitää olla jotain muuta kuten älykkyys, ystävällisyys, kiltteys,hyvä äiti tms.

Provohan tuo aloitus taas oli mutta vastasinpahan kuitenkin kun on tylsää.

• Mark Twain

Big is beautiful.

• tuomo27v

juotat miehen kännii baaris, sit makaat sen kans ja sen jälkee et oo yhteydes siihe...saat hyvät geenit omaava lapse

• gfsedcfc

Saat toki yrittää iskeä minkänäköisiä miehiä tahansa, mutta koska selvästi omat kriteerisi pyörivät ulkonäön ympärillä, ja ainakaan kirjoituksesi ei antanut kuvaa varsinaisesta älyköstä tai valloittavasta persoonasta, uskon saaliin jäävän hieman laihaksi.

Ai niin, oletko nyt aivan varma että oma lihavuutesi johtuu geeneistäsi? Ettei vain puuttuisi selkärankaa syödä terveellisesti ja liikkua... Tai jospa miehen geenit ovatkin sellaiset että altistavat lihavuudelle, mutta hän on kovalla työllä saanut itsensä hyvään kuntoon? Mutta kaipa tuollekkin jonkin geneettisen selityksen löydät, ettei tarvitse itse kantaa vastuuta.

• kallis maku

Hyvä trolli. Kaikki automaattisesti olettivat että olet lihava kun sanot niin. Olen itse 176 ja painan 79. Ja voin sanoa että erittäin timmissä kunnossa. Mutta painosta suuri osa ihan vaan lihasta.

Silti, vaikket lihasta nyt ilmeisemmin ole, itse sanoisin tässä lukematiedossa, että sinulla saattaa olla myös kieroutunut käsitys itsestäsi. Liikut väärien ihmisten seurassa, jos luulet itseäsi lihavaksi. 170 ja 100 on lihava.

• tätä

Olin itse aikanaan parikybäsenä todella ylenkatsova ikäisiäni (40 ) naisia kohtaan ja hoin itsekseni etten koskaan päästä itseäni tuohon kuntoon. Hah, niin se vaan itseään täynnä oleva naikkonen muuttui, tuli pehmeemmäksi maailmaa kohtaan ja lihoi siinä samalla ikäisensä näköiseksi. Ja voin sanoa, ettei todella ole ikävä tuota onnetonta pintakiiltävää ihmistä mitä silloin joskus olin. Säälittää katsoa samoissa ongelmissa pyöriviä nuoria naisia nyt. Tekisi mieli mennä sanomaan, että sinäkin tuut vielä joskus pitämään itsestäsi, oota vain.

Nimittäin se seksikäs hyvä ole lähtee siitä itsetunnosta, aidosta sellaisesta :)

• 3 vuoden seuranta

Katsokaa asuntoautoilijoita, kun saapuvat marketin parkkipaikalle.
      Hoikka,pitkä, kuiva,harmaahiuksinen tuimailmeinen mies ja iloinen lippispäinen hyvissä lihoissa oleva nainen astuu ulos autosta. Ukko lähtee kovaa vauhtia kohti marketin tiloissa olevaa viinamyymälää ja "Alma" menee markertin puolelle katselemaan onko grillikylki tarjouksessa.

• Tylli-Lyyli

Siinäs näette hyvät "hitto kuoon timmi" -naiset. Kaikista teistä tulee näitä maatuskoja. Tai toinen vaihtoehto: laihoja, kuivia ja ryppyisempiä.
        Rasva nuorentaa :)

• ökölkkölköl31

Ensinnäkin, et ole mikään älyttömän läski. Ylipainoa on 10 kg mutta se nyt itsessään ei paljoa kerro. Ja kyllä näitä erikokoisia pariskuntiakin on olemassa, esimerkiksi omat vanhempani. Äiti on aina ollut ylipainoinen, myös silloin nuorena ja isä on aina ollut hoikka ja urheilullinen. Äidissä miellyttivät kauniit kasvot ja kiltti luonne, sekä niihin aikoihin se niin tärkeä tanssitaito. Sitä rataa on menty jo lähes 40 vuotta.

• TuituituiTuiii

"en halua ylipainoisen geenejä sillä lapsillani ei olisi mitään mahdollisuuksia"

Pitäisikö sinun sitten laihduttaa? Ei ne geenit pelkästään isän puolelta tule.

• KALLE KELLO

Heheh... vai että "ylipainoisen geenejä"? Mitähän jos sexylady alkaisi katselemaan mitä sinne suuhunsa tunkee. Siinä on geenejä sinulle.

• Eihän ne kilot ole kuin katsojan silmissä. Minä olen urheilullinen mies ja tykkään muodokkaista naisista joilla on mistä ottaa. Moni mies tykkää muodokkaista naisista joilla on sopivasti peppua, kuin mainoksissa olevista luurangoista=)

• nomorethan6timesaday

Aloittajalle...ethän sinä ole edes lihava (ainakaan minun mielestä) Itse olen 172cm/101kg...lähtö ollut 17kg enempi ja suunta painon kanssa edelleen "alamäkeen" ...Olisin tyytyväinen 85kg, sillä haluan pitää tietyistä muodoista kiinni. Olen aktiivinen ihiminen jolla on yllättäen hyvä lihas- ja fyysinen kunto vaikka olenkin fättis.
      Koskaan ei ole ollut puutetta miehistä, enemminkin päin vastoin.....ehkä sitten nuo muut hyvät ominaisuudet: ihan ok kasvot , keskustelutaidot, huumori, aitous, seksikkyys (asenne kysymys) sekä aktiivisuus kaikella saralla..yms miellyttävät miehiä. Kaikki miehet elämässäni ovat olleet normaalikroppaisia ja ihan hyvän näköisiä miehiä (makuasioita). Eikä kyseessä ole ollut mitään pelkkiä panokavereita, pisin suhde kesti yli 15 vuotta. Mieheltä vaadin joitain ominaisuuksia, kuten aktiivisuutta sängypuuhissa (kerta päivässä EI riitä), keskustelutaitoa, hellyyttä, sekä kykyä osata tehdä muutakin kuin vaihtaa kaukosäätimestä kanavaa.
      Eli palatakseni asiaan...en usko että sinulla on mitään ongelmaa löytää hyväkroppainen mies....mikäli elämänasenteesi on muutoin kunnossa ja olet sinut itsesi kanssa.
      Kaikkia kun ei voi miellytta eikä onneksi tarvi...yksi riittää (kerrallaan ) ;)

• Huah-ha

Kyllä oli ylläpidollakin todella typerä KOHU-otsake tähän vetona. Komea ja lihava ei sulje toisiaan pois. Ja lihava? Hah. Kehtaatkin. Meitä on monia jotka on oikeasti lihavia. Sun painosi ei ole lähimainkaan tämä. Ehdotan pääkopan uudelleen ohjelmointia ja minäkuvan parannusharjoituksia!

• Kotleetti ent Atleet

BB-talossa on hyväkroppainen mies.

• dingdong

Hanki sokea mies taikka mieti, onko sinun geenejä syytä monistaa..Ja vaikka niissä ei olisi vikaa, niin asenteesi voi perityä ja lopputlos ehkä pahempikin.

• mätisäkki

onhan se huvittavan näköistä kun lahtivalas istuu hyväkroppaisen miehen vieressä

• hahahahahahahahaaha

"minulla on oikeus"

• timmit tytöt ok

Vain treffipalstalta, jossa ilmoitat kokosi rehellisesti.
      Miesten huijausta käyttää vain kasvokuvaa.

• jess1

Hanki vielä isompi mies, niin vaikutta itse pieneltä tytöntylleröltä...

• 1+15

laihduta 15 kg joka ei ole mikään ihme temppu, sillä asia hoituu. totuus on se, että ainakaan nuorehko sporttinen mies ei halua itselleen ylipainoista naista. todennäköisesti olet nuori joten kokeileppa hurmata itseäsi selkeästi vanhempi sporttinen mies jolla on geenit kohdallaan. vanhemmat miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä. onnea pokausreissulle.

• mitä egoja -hah

Laihduta 15 kiloo. Olipa törppö vastaus. Oon itse 175 ja painan 82, mutta minua on kehuttu hoikaksi. Eli eiköhän se ole katsojan silmissä.

Kannattaisko nyt puuttua aloittajan henkiseen pääomaan eikä painotaulukoihin, mitkä ei kerro koskaan totuutta.

• lässykkäinen

Kissan pas--t näistä kommenteista. Jos ihminen etsii ja löytää tosi rakkauden, eikä pelkkää ulkonäkö-rikkaus-maallinen mammona, tyhjäpää suhdetta, niin on aivan sama miltä kumppani näyttää. Rakkaus on sokea ja naipa ihminen on kuin soipa metto, ei se mitään kuule eikä paljon haistakkaan. Ja sitäpaitsi, se mikä on ulkonäköön annettu on päästä pois. Pitkä, lihaksikas komea mies saattaa olla noin 1.90 senttiä tiivistettyä tyhmyyttä. Nätti tiukkapeppu nainen taas pelkästään hyvä v..n kanto teline.

• eura

Harvoin lihava nainen sytyttää!!!!

• Upeus

Aloittajan mitat ovat upeat. Mutta. Kuten joku ylempänä joku mainitsi tavallaan, paino voi olla ihmisessä "oikeissa" kohdissa tai väärässä. Pienirintainen, tikkuraajainen, mutta isomahainen kaljan kittaaja ja burgerien ahmija ei ole uhkea. Heillä on rasvaa paljon vatsaontelossa. Sellaisia on paljon vapaina elättämässä baarien pitäjiä.

Keinuvalanteiset kurvikkaat naiset näyttävät olevan harvemmin vapaina. He ovat insinöörinsä saaneet.

• ik-77

Lihavuus ei asu geeneissä vaan opituissa elintavoissa..... Kukaan ilman asiaan vaikuttavaa sairautta ( esim kilpirauhastauti ) ei ole lihava jos ei niin halua. Turha marista.
      Tyhmyys sen sijaan on geeneissä....

• Tam Pax

Vai geeneissä sitä luullaan lihavuuden olevan. Höpö höpö. Kyllä se lihavuus löytyy elintavoista eikä mistään geeneistä. Liikunnan ja syömisen suhde on ainoa mikä siihen lihomiseen tai lihomatta jäämiseen vaikuttaa jos sairaudet jätetään ulkopuolelle.

• Hoikkamies48

Kyllä ne muodokkaat naiset ovat paljon parempia sängyssä kuin noi itseään täynnä olevat luurangot... ;-)

• älkää höpiskö

Pysyvät paremmin paikoillaan hoikan miehen alla?

• naisen muodot omaan

kyllä se lihavuus voipi olla osin geneettistäkin, itselläni on useampi perinnöllinen aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus,
      ei ole kyllä parinvalintaan vaikuttanut
      uusi mies lihaksikas ja timmissä kunnossa oleva ( ja nuorempi) olen ihmetellyt vaikka olen jo nelikymppinen
      että aloitteita tekevät yleensä noin parikymppiset nuoret miehet tai juuri nämä lihaksikkaat ja hoikat herrat....

ex-miestäni kurvikkuuteni ällötti, uusi mies osaa kyllä naista hyvänä pitää

• silaa'sitten

Jotkut miehet tulevat aivan seksihulluiksi pullukkojen naisten kanssa, varsinkin urehellulliset.

• nimimerekki

et ole lihava.. vaan laiska.

• Akidanos

Tottakai sinulla on oikeus haluamasi kaltaiseen mieheen. Katso peiliin itseäsi syvälle silmiin ja sano: Riitän itselleni ja siksi riitän muillekin. Usko sanomaasi.
      Sinulla on myös yhtä perusteltu oikeus seksiin, kuin muillakin ihmisillä.
      Älä kuitenkaan pilaa kaikkea kaunista jollain geeni-ajattelulla, se vie pohjan kaikelta tunteisiin liittyvältä ja tekee parisuhteesta ja seksistä vain suorituksen, jonka tarkoitus on tuottaa oletettavasti tietyntyyppisiä jälkeläisiä.

• Oikeasti lihava

Et ole lihava, vain lievästi ylipainoinen (BMI 27,7).

"Oikeus iskeä ketä haluan" - toki, mutta miehellä (niin kuin naisellakin) on yhtäläinen oikeus olla innostumatta iskuyrityksistäsi. Uskoisin, että myös moni urheilullinen mies innostuu kaltaisestasi naisellisen kurvikkaasta naisesta. Olet vain etsinyt vääristä paikoista.

Ylipainolle on miljoona muutakin syytä kuin geenit, mm. opitut ruokatavat, päivittäinen aktiivisuustaso ja tunteiden purkaminen syömiseen.

• ruho70v

Lihava on lämmin.

• Glumps

Millaista olisi treenaavan miehen ja lihavan naisen elämä? Mies viettää aikaansa joka päivä 2-3 tuntia kuntosalilla, kun nainen istuu sen ajan kotona mököttämässä, että milloin se mies tulee kotiin ja ettei kai vaan kukaan timmi nainen vie hänen miestään. Ei kuulosta kovin onnelliselta parisuhteelta tai semmoiselta, jossa olisi paljon yhteisiä asioita ja yhteisiä elämänarvoja.

Lihavuusgeenejä on harvalla, laiskuutta taas monellakin. Miksi lihava jaksaisi niitä lapsiakaan ruokkia terveellisellä ruoalla ja opettaa lapsille terveellistä elämäntapaa, jos hän ei jaksa itseäänkään pitää kurissa painon osalta?

• mies treenaaja

Olen kans sitä mielta että lihavat on laiskoja. Kotona ne vaan istuu ja juovat kaljaa viikonloppuisin ja lihovat lisää. Jokainen tekee niin kuin haluaa mut En minä ainakaan mitään 3 tuntia ole salilla. Tunnin tai 90 minsaa riittää hyvin hyvään treeniin jos ei sinne mene istuskelemaan. Kaljaakin sa juoda jos reenaa usein mut joz ei treena niin siitä se läski syntyy ja jos syö jotain pizaaa useesti. Pikaruuan syöminenkin on laiskuutta. Jos ei jaksa tehdä terveellistä ruokaa kerran päivässä niin se on jo laiskuutta.

• Suolinkainen24

Mitä jos kävisit ekaksi sen peruskoulun loppuun. Käy ahkerasti ainakin äidinkielen tunneilla ja sitten biologian.
      Opit kirjoittamaan ja aloittamaan lausett isolla alkukirjaimella.
      Opit evoluutiosta jotain, kuten että hankitut ominaisuudet eivät periydy ja luonto tekee valintansa.

Se, mitä sinä pelästään haluat, on vain pieni osa elämääsi. Kaikki lähelläsi olevat ihmiset ja asuinympäristösi vaikuttaa ja tekee omat valintansa.

Vai olisiko aloitus taas nerokkaita Suoli24-aloituksia?

• wertyujikmnbv

Ei lausett, vaan lauseet. Muita nerokkaita virheitäsi en viitsi katsoa.

• jees jees

Jos laihuus on geeneissä ni miks ei sit lihavuuskin ole...ite pysyn laihana vaikka söisin kokonaisen lehmän joka pv ei vaan kiloja tule ja isän puolelta kaikki ovat samanlaisia ns läpipaskoja =)
      Mut laihuttaan kyl pystyy kaikki jos vaan haluaa, eikä sitä välttämättä tarvi lähtee edes urheileen jos pistää ruokavalion kuntoon...urheilu ny tietenkin nopeuttaa sitä laihtumista.

• Se totuus

Jos ja jos. Eipä vaan ole.

• Daisy Dalmatialainen

Onpas jonninpäiväinen ketju taas täällä. Tutuissa äijissä on moneen lähtöön, on bodaria, paksumpaa, langanlaihaa ja sopusuhtaista. Mutta mitä on pääkopassa? Komeimmalla on tyhjin pää noista.

• Näin on!

Olen kohta 60v ja harrastan salia ja lenkkeilen,kroppa on ok, muodokas 164/67 ja vientiä riittää,en ole mikään kaunotar,mutta ihan mukavan näköinen,päivänvalossa kestää katella. Ittiäni 20v nuoremmat vonkaa,joten kyllä urheilullisuus on iässä kuin iässä ok.,vaikuttaa niin ulkoiseen olemukseen kuin terveyteen,mielialaa kohottaa ja itsetuntoa :) En itsekkään huolisi lihavaa pallomahaa,vaikka olis paljon nuorempikin,en todellakaan...
      Niin, totuus on se, että hyväkuntoiset ottavat hyväkuntoisen jne...Eiku lenkille ja salille,sieltä niitä silmäniloja löytyy ;) Tsemppiä!

• mies treenaja

Naiset ei osaa edes treenata oten ne pysyvät läskeinä. Salilla olen parii läskiä naista katellut ja ne vetää sellasil 2 kilon painoilla ja luulevat et se tehoo johonkin.
        Toisaalta hoikilla naisilla on kans huono lihaskunto. Hyvä kun jaksavat 10 kertaa punnertaa. Minulla on hyvä kroppa ja käyn salilla usein ja en ole siltin koskaan aikuis iällä seurustellut. Hyvä kroppa ei takaa että naiset kiinnostuis. Nyt kun oon työtön taas niin on aikaa käydä salilla vaikka joka päivä. Naiset ei siltin jaksais huolehtii kropastaan vaikka niillä olis aikaakin.

• jhfhgfhgf
        mies treenaja kirjoitti:

Naiset ei osaa edes treenata oten ne pysyvät läskeinä. Salilla olen parii läskiä naista katellut ja ne vetää sellasil 2 kilon painoilla ja luulevat et se tehoo johonkin.
        Toisaalta hoikilla naisilla on kans huono lihaskunto. Hyvä kun jaksavat 10 kertaa punnertaa. Minulla on hyvä kroppa ja käyn salilla usein ja en ole siltin koskaan aikuis iällä seurustellut. Hyvä kroppa ei takaa että naiset kiinnostuis. Nyt kun oon työtön taas niin on aikaa käydä salilla vaikka joka päivä. Naiset ei siltin jaksais huolehtii kropastaan vaikka niillä olis aikaakin.

Älä viitsi yleistää. On niitä miehiäkin, jotka eivät jaksa punnertaa ja naisia, joilla on hyvä lihaskunto. Naisten ongelma on usein vain se, että ei uskalleta nostaa isoja painoja.

• Xxxoi
        mies treenaja kirjoitti:

Sitten jos nainen treenaa kovaa isoilla painoilla, ei sekään ole hyvä. Yksin jää, liian lihaksikas.....

• gulpes
        Xxxoi kirjoitti:

Sitten jos nainen treenaa kovaa isoilla painoilla, ei sekään ole hyvä. Yksin jää, liian lihaksikas.....

No eikä jää yksin lihaksikas nainen

• akannauru

Tunnen yhden pariskunnan, jossa mies on hoikka ja komea ja vaimo reilusti ylipainoinen ja tavallisen näköinen. Heillä on yhteinen harrastus, jonka piirissä mies saa huomiota muilta naisilta. Tämä nakertaa vaimon itsetuntoa, vaikka mies on luotettava ja rakastava. Nainen on kuitenkin sanavalmis, hauska ja älykäs, enkä ihmettele, että he ovat yhteen menneet.
      Usein näen pariskunnan, jossa vaimo on todella lihava ja mies komea kuin filmitähti. Nainen on suomalainen ja mies maahanmuuttaja. Lapsi on nätti kuin nappi :). Euroopan ulkopuolella arvostetaan pyöreyttä.

• fdsvcxvcxvxc

Euroopan ulkopuolella arvostetaan rahaa ja parantuvaa elintasoa. Se nainen on usein vain väline elintason parantumiseen. Eikä todellakaan ole mitään katkeraa puhetta, vaan tästähän on tehty dokumenttejakin. En toki sano, että kaikki ulkomaalaiset miehet olisivat vain parantamassa elintasoaan, mutta kaikilla köyhistä oloista tulevilla se on ainakin kiinnostusta lisäävä tekijä.

• heinähattu

Alkakaa vaan läskit kaapuhuoriksi, mutta pitäkää ne mullahit rajan takana.

• ...

Kyllä lihavakin voi saada urheilullisen ja komean miehen, mutta se aivan riippuu mistä mies pitää: osa haluaa muodokkaan naisen jossa on mitä puristaa ja osa taas itsensä kaltaisen sporttisen jonka kanssa voi urheiluharrastuksen jakaa.

• hohottaa..

"Puristaa"? Finnejä puristellaan, mutta en tiennyt että selluliittejakin.

• sexy and fat

Itse pidän myös lihavista naisista, mutta tärkeätä on se, että miten se ylipaino on asettunut siihen vartaloon. Jotkut lihavat ovat minun silmissäni hyvin seksikkäitä ja mielellään voisi viettää laatuaikaa heidän kanssaan. Itse olen komea ja hyvä kroppainen lihansyöjä.

• Minulla.

Ei ole geenejä sporttisuuteen, mutta harrastan liikuntaa ja minulta löytyy pyykkilautavatsa ja koko kroppani on lihaksikas ja trimmattu. Mutta en voisi ikinä seurustella ylipainoisen läskin kanssa. Jos ylipainoinen nainen ei pysty edes pitämään huolta itsestään, niin kuinka tällainen henkilö voisi kuvitella parisuhteen toimivan? Tällaiset geeneihin vetoamiset, ovat vain tekosyitä. Itse kyllä valitsen itsestään huolta pitävän ja hyvä vartaloisen naisen, ylipainoiset jäävät joillekin muille.

• ncjsnc

Surkea miehen kirjoittama provo

• vain ajatuksia

Kysymyksesi on hiukan outo... kaikennäköisiä miehiä ja ihmisiä voi löytää mistä vaan - eri asia, keiden kanssa syntyy jonkinlaista suhdetta. Siihen ei varmaan voi kukaan ulkopuolinen vaikuttaa. Ja tietenkin sinulla on oikeus iskeä ketä haluat - kun mainitset sen, tulee mieleeni, että ihan kuin joku muuta sinun mielestäsi ajattelisi! Mutta siinäkin on tietenkin sama asia eli "iskemiset" on kahdenvälisiä asioita; eteneminen riippuu teidän kahden kemioista. Ihan kuin olisit vihainen jollekulle ulkopuoliselle siitä, että ilmeisesti vielä ei haaveesi ole toteutunut.
      Sille ei kyllä voi mitään, että useimmille meistä myös ulkonäöllä on merkitystä jo ihan siksikin, että usein (ei aina) se kertoo ihmisestä muutenkin ja haemme myös jotain, joka vastaa monellakin tasolla omia mielikuviamme siitä, mitä tahdomme.
      Joku oli vastannut sinulle niin, että oli kehottanut punttisalille. Erilainen kuntoilu ei varmaan pahitteeksi ole meistä kenellekään ja sillähän jotkut ovat saaneet aikamoisen muodonmuutoksen ruokavalion ohella aikaan. Etkä minusta edes kovin ylipainoiselta vaikuta! Onnea vaan eteenpäin!

• kaikki muuttuu

Missä ylipäänsä on lueteltuna mihin kenelläkin on oikeus?
      Itse seurustelin joskus komean ja urheilullisen miehen kanssa. Olin koko ikäni lapsesta saakka ollut pyöreä, mutta juuri noihin aikoihin laihduttanut paljon. Usein kuulin jopa sukulaisten sanovan, että mitä mies minussa mahtaa nähdä ja se tuntui pahalta. Tällä muiden mielestä täydellisellä miehellä oli kuitenkin viina riesana. Söin suruuni ja lihoin. Mies ei sitä sietänyt ja vaihtoi hoikempaan, kun ei halunnut lapsilleen lihavaa äitiä. No, vuodet vierivät ja kuinka ollakaan, mies on lihonut aika ruhtinaallisesti ja kuuluu se viinaki maistuvan entiseen malliin. Hänen lapsensa saivatkin lihavan ja juovan isän. MInun lapsillani on nykyisin hoikka ja hyväkuntoinen äiti.
      Koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

• treenattu mies

Alottaja on varmaan trolli mutta silti.. Itse kelpuutan vain hoikan naisen itselleni. Mieluummin kuolisin kuin olisin jonkun läskikasan kanssa.

• Sillai120

Mä ite oon 183/95 amatsooninainen, vaikka vähän ylimäärästä on ni olkoot. Monen mielestä mulla on 30kg ylipainoo, mutt loppupeleissä 10-15kg. Vaikka liikkusin kuinka ja normisti syön ja katon mitä suuhuni pistän ni paino ei tipu, mutta selvispä seki, että mulla on erinomainen lihaskunto. Kyllä multa silti löytyy isomies rinnalta ( ei lihava ). Asenne, positiivinen elämänasenne on in.

• laiha lohtu

Ei se nyt vaan ikävä kyllä taida onnistua. 20 kiloa pois niin sitten tilanne on toinen. Vastaan vaikka olisikin troolari koska tuollaisia harhakuvitelmia on ihan oikeassakin elämässä oikeilla ihmisillä olemassa. Luonnonlait sanoo tähän nyt että mahdoton yhtälö, pitää supistaa tai vähentää ja yrittää uudelleen.

• Läski painaa vähemmä

Ylipainoisen geenejä...? Itse olen 172cm ja 85 kiloa.
      Housujen koko on 40-42. Kuppikoko C 80 ja puserot kokoa 44.

• Läski painaa vähemmä

Siis farkkujen tuumakoko 30.

• rinkeliliisa

vaatia voi vaikka kuuta taivaalta, tuskin sitä silti saa =) treenattu ottaa treenatun, eli ylös, ulos ja lenkille vaan =) etkä tosiaan ole lihava noilla, ellet sit ole pelkkää höttöä, ettei lihaksia lainkaan

• pulskalady

Onhan sinulla oikeus iskeä ihan ketä haluat, ei kai sitä millään lailla ole kielletty keneltäkään. Ellei sitten ahdistelemaan ala. Varmasti löytyy joku treenattukin, joka sinusta tykkää, mutta voi olla harvassa sellainen. Ja osuuko sitten muuten kohdalleen kaikki jutut, onkin sitten vielä eri asia. Tietysti jos ainoa kriteeri on treenattu ja komea, on helpompaa.

Mutta en minä oikein ymmärrä tällaista, itsellä kun homma on aina mennyt niin, etten valmiiksi kovin vakavasti ainakaan mieti, millaista laitan tähtäimeen. Jonkun kanssa vain natsaa puolin ja toisin, ei siinä muuta tarvitse, ja se on sitten menoa. ;) Itse olen pullea ja mieheni on pullea, mutta hän on harrastanut aiemmin aktiivisesti liikuntaa, enkä itsekään liikkumista suinkaan kaihda, joten lapset on myös liikunnallisesti lahjakkaita. Ylipainoa ei kenelläkään, mutta lihasten vuoksi BMI suht korkea. Kyllä minä suosittelen siinä vaiheessa, kun niitä lapsia on, itsekin viimeistään ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja näyttämään esimerkkiä. Ei ne lapsetkaan kauan liiku, jos äiti vain löhöilee sohvalla. ;)

• Sitä saa mitä tilaa

Ei kukaan ole vättänytkään ettei ole oikeus iskeä, toki saa lihavat naiset mennä pokaamaan niitä timmejä ja komeita miehiä mutta on sitten turha valittaa kun saa pakit joka kerta :D

• ei tajua

Miten niin lihava. Oma paino-pituus samaa luokkaa, enkä nyt mitenkään lihaksikas ole. Rinnanymp. on 118, vyötärö 78, lantio 108. Ja minua pidetään seksikkäänä ja vientiä on vaikka muille tarjota :)

• Miina I

Jos olet kaunis, niin miksi ei? Lihavissakin on kauniita ja rumia, niin kuin laihoissakin.

Ps Mielestäni et ole lihava, vähän pyöreä vaan. Varo kuitenkin, ettet liho lisää.

• reswoooteoo

Kyllä se on niin,että samanlaiset etsii toisiaan,lihavat voi surutta etsiä lihavia ja treenatut treenattuja,son niin :)

• reswoooteoo

Kyllä se on niin,että samanlaiset etsii toisiaan,lihavat voi surutta etsiä lihavia ja treenatut treenattuja,son niin :)

• Mulpester

No ihan hyvin voi löytää treenatun sällin joka diggailee rehevämmistä kissoista luulisin meitä on moneen junaan osa jää asemalla pois ;-) osa jatkaa ja rakki koirat räkyttää

• tästämuutenmitääntuu

Joo ja punapäät saa seurustella vaan punapäiden kanssa ja pitkät pitkien ja lyhyet vain lyhyiden ja niin eespäin. Näinhän se menee, heh heheh.
        Joku roti se on oltava!
        Ja suoli24 antaa lupalapun, joka on anottava 3:na kappaleena.....

• Reenattu mies

Ja 160cm/120kg peräkamaripojalla on oikeus missiin, jos haluaa.

• rewfdsfsdfdsfds

Tietenkin tässä provoillaan ja Suomi24:n viittaus ketjuun on provosoiva, mutta onhan se selvää, että kenelläkään ei ole oikeutta toiseen ihmiseen. On toki oikeus haluta joku ihminen seurustelusuhteeseen, mutta sen toteutuminen ei ole oikeus.

Kyllähän hyvännäköisiä miehiä näkyy toisinaan lihavien naisten kumppaneina, mutta treenatut miehet kyllä omaavat usein hieman erilaiset ihanteen, koska tuskin muuten treenaisivat itsekään jos omat ihanteet eivät ole treenatussa kropassa.

• toivo muna

Hyvässä lihassa olevilla naisilla on yleensä tiukka pillu.
      Ei kyllä eten ota jos läskit roikkuu.

• Minä XXL

Moikka!
      Olen itse kokoa xxl ja kaikki mieheni ovat olleet urheilioita ja timmejä hyväkroppasia. Se nyt vaan on niin että toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä. Jokaisella on oma makunsa. Ainakin itse olen löytännyt myös nykyisen mieheni ihan chatistä. Omaa ammattiurheilija taustan ja urheilee edelleenkin päivittäin. Silti tykkää kun minä olen pyöreä ja on mistä kiinni ottaa. Siihen ei ole noilla ivailijoilla mitään asiaa puuttua. Kukaan ei ole minua pettännyt vaan ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä seksiin.
      Hyvä itsetunto niin homma toimii kyllä!

• lihavat kateellisia5

Naisena voisin sanoo näin....olen hoikka älykäs koulutettu ja aikoinani laihduttanut niin etten pystynyt öitäni nukkumaan ja tehnyt siinä samalla täysremontin syömistapohini....miehet pysähtyy välillä tuijottamaan ja ihmettelen sitä välillä itsekkin vielä miksi ja kun pääsen kohdalle sanovat vau....lihavat naiset on lähinnä kateellisia ja pelkää että vien niitten miehet, vaikka en ikinä edes tekis semmosta...ihmettelen naisenaki miksi mun ainakaan pitäs tajuta lihavia naisia....

• Vai koulutettu? :DD

Ihan ihmettelet naisenakin...onkos muustakin kokemusta?
        Kaikenlaisia tarinoita :DDD

• ei kiitos
        Vai koulutettu? :DD kirjoitti:

Ihan ihmettelet naisenakin...onkos muustakin kokemusta?
        Kaikenlaisia tarinoita :DDD

hei,

en oikein ymmärtänyt viestisi tarkoitusta? Miesten sanoma...hirvee läski muija...et kai vain miehenä yritä pokata minua näin netin kautta...ei onnistu...

• läskit piiloon

Kunnon provokirjoitus. Ylläpito varmasti tehtailee näitä lukijoiden lisäämiseksi. Aika aivotonta, mutta toisaalta tämän sivuston emokonserni on lähes konkurssikypsä ja rahaa koitetaan repiä mistä saadaan. Ei läskit ämmät mitään komeita urheilullisia miehiä saa. Ei muualla kun näitten siiderivalaitten omissa päiväunissa.

• en jaksa urheilla

Tässä ketjussa kuten aina täällä suomi24:ssa mollataan "lihavia" naisia. Minä olin aikoinaan huippu-urheilija. Mutta vakava infektiosairaus heikensi minua ja kykyäni treenata ja aiheutti elinikäisen fyysisen terveyden heikkenemisen. Fysiikkani ei enää kestä kovaa treeniä. Nyt on perhe, lapsia ja työ, ja hoidan pääosin kodin, lapset ja rahantulon perheeseen. Miehelläni on rusaasti vapaa-aikaa ja hän käy salilla ja urheilee muutenkin. Mutta minun kaikki voimani kuluvat elättäessäni perhettäni (teen töitä kaksi kertaa enemmän kuin asiantuntijalääkäri on suositellut) ja hoitaessani kotini ja lapset ja viedessäni heitä harrastuksiin jne jne. Minä olen antanut itselleni anteeksi, että en kykene arjen vaatimusten keskellä heikon fysiikkani kanssa pitämään itseäni priimakunnossa, eikä miehenikään asiasta valita. En tiedä, mitä hän ajattelee sisimmissään, mutta ei ainakaan koskaan sano ääneen mitään rumaa vartalostani. Hän sanoo, että olen kaunis.

• Kaunotar

No ensinnäkin haet kumppania väärin perustein. Ulkonäkö ei ole pääasia. Katsele tasoisiasi miehiä tai mene sinne salille itsekin. Ei joku itseään täynnä oleva timmi uros mitään possua katsele. Panna toki voi jos ei muita satu olemaan tarjolla. Eihän sinulla niin paljoa ylipainoa ole, etteikö olisi mahdollista pudottaa turhat pois.

• en jaksa urheilla
        Kaunotar kirjoitti:

No ensinnäkin haet kumppania väärin perustein. Ulkonäkö ei ole pääasia. Katsele tasoisiasi miehiä tai mene sinne salille itsekin. Ei joku itseään täynnä oleva timmi uros mitään possua katsele. Panna toki voi jos ei muita satu olemaan tarjolla. Eihän sinulla niin paljoa ylipainoa ole, etteikö olisi mahdollista pudottaa turhat pois.

Kaunotar ei ole oikeassa. Minunkin mies on minun kanssani, vaikka en ole missiainesta ja hän on komea. En minä silti koe olevani "tasottomampi" kuin mieheni. Olen älykkäämpi ja minulla on parempi koulutus ja ansaitsen paremmin. Jos taso on vain ulkonäössä, niin miksi sitten työttömät miehet valittavat, että eivät löydä naista. Kas...kun taso ei ole vain ulkonäössä. Onko joku kuntosali-sossupummi jolla on upea kroppa tasokkaampi kuin esim joku hyvätuloinen kirurgiherra?

• Urheiluman.

Mielestäsi harrastat nyt vähän syrjintää, kun ulossuljet lihavat miehet.
      Myös lihava mies voi olla mukava. Itse olen hoikka ja urheilullinen mies, mutta ite taas en tarvi itelle puolisoa. Sitä paitsi, urheilullisia miehiä on maailman sivu täynnä. Lihavat ovat harvemmassa. Eli on suorastaan loistava tuuri, jos onnistuu saamaan lihavan miehen!

• 9+16

minusta lihavat tulee toimeen paremmin keskenään, voitte syödä yhdessä kananuketteja ja suklaamousseja ja lihoa taas pari kiloa. Urheilullinen mies patistelisi sinua liikkumaan ja laittaisi syömään terveellisesti ruokaa, joten urheilulliselle miehelle passaa paremmin urheilullinen nainen, koska elintavat ovat samat....

• fat lady 50

"oikeus" ja realistinen mahdollisuus on ihan eri asia.
      Aika harva hyvin treenattu uros valitsee pyylevää tai lihavaa, kun tarjolla on niitä solakoitakin.
      Yksi varma asia joka kyllä sitten kaunistaa naista vaikka minkälaista ja komistaa
      miestä on paksu lompakko. Silloin ei ole huolenhäivää, varsinkin jos se lompakko pysyy paksuna.

• jeepotin

Totta kai sinulla on. Aivan kuten jokaisella perähikiän peräkammarin pojalla on vastaava oikeus pyrkiä iskemään vaikka miss universumia. Eihän moista mikään laki onneksi kiellä.

Ja kyllä tuolla ulkona kulkee myös miehiä joilla on esim. fetissi pyöreämpiin naisiin, eli siltäkin kannalta on olemassa mahdollisuuksia. Itsekin tunnen erään tällaisen miehen, ja vaikka hän nyt ei itse mikään adoniksenvartaloinen olekaan, lievästi ylipainoinen, niin joka ikinen hänen tyttöystävänsä jotka olen vuosien varrella tavannut on ollut hyvin selkeästi häntäkin "isoluisempi".

Mutta sitten kun tuolle geenipuolelle mennään, niin kannattaa muistaa että isän tai äidin hyvät geenit eivät ole mikään laadun tae, koska osa niistä tulee kuitenkin siltä toiselta osapuolelta, sinun tapauksessasi sinulta.

Voi olla että yhteinen lapsi saa molemmilta vanhemmiltaan vain niitä "hyviä" ominaisuuksia, mutta voi myös olla ettei saa. Todennäköisesti jonkinlainen sekoitus eri suhteissa. Voi tulla enemmän isäänsä tai äitiinsä, mutta minkä luonteenpiirteiden osalta on arpapeliä.

Koiria jalostettaessa pyritään emoiksi valitsemaan vain haluttuja ominaisuuksia omaavia kaikin tavoin terveitä valioyksilöitä, mutta sekin homma vaatii aikaa, kärsivällisyyttä ja todennäköisesti useita sukupolvia että saadaan tuotettua halutunlaisia pentuja. Ja sieltäkin pitää valikoida.

Hyvään kroppaanhan ei välttämättä niinkään tarvita lihasgeenejä, vaan tietynlaista mielenlujuutta ja keskittymiskykyä että jaksaa harjoitella ja pysyä erossa epäterveellisten ruokien ylikäytöstä. Ja melkein mutuilisin että suuri osa nykyään ilmenevästä ylipainosta johtuu yksinkertaisesti vanhemmista, jotka eivät osaa sanoa ei, tai eivät välitä mitä lapselleen syöttävät/antavat hänen syödä. Oikeasti sairauden takia ylipainoiset ovat sairaan harvinaisia.

• Mielestäni kyse on ylipainoisten naisten itseluottamuksesta. Eipä ole ikinä Ylipainoinen nainen lähestynyt ja yrittänyt tehdä tuttavuutta. Sen sijaan hoikat naiset tekevät jopa suoria ehdotuksia. Rohkeasti vaan juttelemaan ja flirttailemaan, itselle ainakin kelpaisi vähän pyöreämpikin nainen...

• terve66

Ootte te pöljiä :D
      Voi herrajumala.

• mkmmkmkmkkm

Minulla ei ole mitään lihavia naisia vastaan, itseasiassa monet niistä on hauskaa seuraa vaikka illanvietossa. Se etten halua jotain seksuaalisesti ei vaikuta siihen että en pitäisi mukavana ihmisenä.

Yhteen asiaan haluaisin kyllä vastauksen. Kuka tahansa läski voisi kertoa että minkätakia lihavuus on asia joka on hyväksyttävä tai sillä ei ole väliä? Itse nautin olutta viikonloppuisin paljon ja jos baarista lähden naista etsimään niin kovassa kännissä ei onnistu. Muutenkin naiset karsastavat miehiä jotka juovat liikaa. Miksi sitä ei hyväksytä? Turha selittää millään terveysasioilla. Jos suhteessa juon paljon niin nainen lähtee, mutta jos nainen syö paljon ja lihoaa niin olenkin joku kusipää jos jätän naisen.

Jos juo liikaa ohjataan hoitoon, mutta läskille ei saa sanoa mitään koska se loukkaa ja on asiatonta. Miksi? Läskiys on vaan hyväksyttävä koska kyseinen henkilö ei kykene pitämään itsestään huolta ja painoa kurissa. Jos alkasin ryyppäämään joka päivä niin varmasti läheiset/työkaverit mainitsisivat asiasta ja käskisivät lopettamaan. Sitten joku tyyppi lihoaa 40 kg vuodessa ja se on ilmeisesti ihan ok?

• perusläski

Kyl mä olen aika lihava nainen, mutta mulla on ollut muutama tosi komea ja isoaseinen rakastaja. Kehuneet ovat ja olen kuulemma huippua seuraa. Vielä vuodenkin päästä laittaneet viestiä ja haluneet tavata... Mikähän fetissi heillä sitten on?

• Juiii

Oot helppo.Jos niil ei just oo muita silöo, niin oot vika hätävara. Miehet sanoo mitä vaan naisesta, että saa pesää.

• yövuorosta :D

Olen 168 pitkä ja painan 76kg.Housukoko ihan normaalissa 31 tuumassa.Rintavarustus on D.Olen aina ollut kapea vyötäröltä ja kurvikas.Fyysisesti olen hyvässä kunnossa.En nyt ole niitä jotka viitsivät juosta paikasta a paikkaan b ja sieltä takaisin,mutta punttia nousee kivasti.Sohvalla istumista vihaan,en omista edes telkkaria ja pidän fyysisistä haasteista.Sukellan,tai etupäässä snorklaan ja harrastan kalliokiipeilyä.Tosin meikäläisen painolla pitää olla aika paljon käsivarressa että jaksaa hilata itsensä ylös.Reilaan aina jossain päin päiväntasaajaa 2-3kk vuodesta.Kaippa sitten olen mielestänne nk läski,mutta se ei ole ollut minulle este hankkia sporttista kumppania omien lajieni parista.Tosin omat läskini ovat hyvin lihaksia myötäileviä ja minulla ei ole selluliittiä.Vaikka olen iso,niin tiedän näyttäväni hyvältä vyötärölle uloittuvisa hiuksissani,bikineissä ja sopivassa rusketuksessa.Miehillä on rantabaareissa kova kiire tarjoamaan juotavaa.
      Mutta sporttisen miehen metsästyksessä auttaa varmaan sekin että pukeutuu hyvin omalle vartalolle sopiviin vaatteisiin.Tietysti saappaat ja pikku mekko on hyvästä jos reidet eivät kävellessä hankaa yhteen.Eikä sekään auta jos ei osaa keskustella ja olla nokkela ja hauska.

Olen suuri kulinaristi ja punaviinien ystävä.En syö roskaa tai sokeria,jotenka paino pysyy päällä hyvälaatuisilla tuotteilla.Harrastan treffejä ravintoloissa.Parempi että heti näkevät että olen kiinostunut ruoasta ja viinistä.Yleensä se ei aiheuta vastenmielisyyttä,päin vastoin.Ruoan välitykselläkin voi flirttailla.Minulla on eri maiden keittiöistä laaja tuntemus.

Olen ihan tyytyväinen näin itseeni.Oikeastaan koen itseni enemmän seksikkääksi suurikokoisempana kuin aiemmin.Pidän itsestäni lihaksikkaana ja pyöreänä.Sängyssäkään en väsy tai halua olla alistetun naisen osassa.
      Kyllä minusta pyöreänkin naisen kannattaa toteuttaa kumppaninvalinnassa omaa seksuaalifantasiaansa.Pääasia että kaikilla on hauskaa.

• Kultainen kulli

Minulla on kaunis penis ja tiukka hyvin treenattu kroppa
      ...mutta ei se väärin ole, koska ehkä just tämän jumalaisen vartaloni takia peniksenikin näyttää niin kauniilta.

• on tää

Läskin oikeus timmiin ja komeaan mieheen? Onko sellaista oikeutta olemassa. Miksi minulle ei ole oikeutta saada kuuta taivaalta. On se niin väärin.

Läski on läski vaikka ihrassa paistais

• sexyladyn mies

Tuskimpa sinun geeneissäsi painon suhteen mitään vikaa on. Tuo pituus ja painosi vaikuttaa kerrassaan herkullisesta. Tosin itsekkään en ole "urheilullinen", en luonteeltani enkä ruumiin rakenteeltani mutta en ole myöskään ylipainoinen.

Vaimoni on sinua vähän pidempi ja painavampi ja mielestäni todellinen sexylady. En ole koskaan ajatellut, että hän olisi "ylipainoinen" ja tiedän, että hän kelpaisi muillekin. Hän on kai sitä ns. päärynätyyppistä vartaloa, joten se paino ei niin näy ylimääräisenä. Muutenkin iloinen ja positiivinen luonne ja aina nätti vaikka olisi tulossa huussin tyhjennyksestä.

Jos tuntuu että ei nappaa, niin sinussa on syytä todennäköisesti aivan muualla kuin tuossa painossa, johon tuijotat. Itseäni ei kiinnosta nainen, jolla on kapea takamus ja ohuet jalat vaikka olisi rintavakin. Pärstäkertoimellakin on vaikutusta yleisestä olemuksesta ja elämänasenteesta puhumattakaan. Jos vielä on ruskeat nappisilmät ja piikkisuora lamppuharjatukka niin evvk.

Lievä ylipainosi johtuu todennäköisesti säästeliäästä energiankäytästäsi ja elimistösi hyvästä kyvystä hyödyntää ravinto. Arvelisin pitkän päälle aina nälkäisen hoikan läpipaskurin mahdollisuudet paljon sinua huonomaksi, joten neuvoisin keskittymään elämään eikä älyttämään laskelmointiisi. Moni lihava nainen sitä paitsi ruokkii itsensä ja siinä sivussa perheensäkin pyöreiksi talipalloiksi, joten sitä vikaa voi olla ihan korvienkin välissä.

Toivottavasti tästä oli apua !

• puntari2

eipä mene hukkaan kun on enempi kokkoo.

• Saman kaltaiset.

Vaikeaa kuvitella treenaavaa miestäni sun kaltaisen naisen kaa yhteen, ei nyt pahalla mutta täällä käydään usein yhdessä juoksemassa ja itsellänikin on vaikeuksia välillä jaksaa ja olen normaalipainoinen, urheilullinen itsekkin :) ja suru tulisi miehelle, jos nainen ei olisi yhtä innostunut elämäntavastaan, vaan ostaisi kotiin pullaa.. on makuja monia, mutta elämäntavat ei osu yhteen niin olisitko itsekkään kovin onnellinen oikeasti? mieti nyt hetki sitä.

• rewfdsfdsfsd

Kaiken huipentuma on se, että kun lihava oikeasti saa täysiä treenaavan miehen niin sitten valittaa siitä kuinka mies syyllistää naista hänen syömätavoistaan, vaikka mies ei oikeasti edes huomata asiasta, vaan noudattaa ainoastaan omaa kohtalaisen tiukkaa ruokavaliotaan. Se on naisen mielestä provosointia, että mies syö niinkuin itse haluaa.

• punttia&nappeja

Saako siis naama ruma mutta bodattu mies kauniin hoikan seksi-bimbon?

Niin, mitä väliä naisella on sitten kunhan on kiva panna ja näytellä kavereille?

Turpa kii ja syö salaattia. Stailaa ja meikkaa. Pukeudu sexysti. Tai älä! Ei ne stringit tosiaan tonnitarjalle sovi.

Miehet tekee kovaa duunia lihastensa eteen jopa vaarantaen terveytensä. Ei mitään maksanrasvoittaja-viinejä, kirkas venäläinen se miehen tiellä pitää. Hoikat on heikkoja, liha se tiellä pitää. Luulin että oli hyvä ajatus mennä perjantaisin naisiin, mutta menenkin punttisalille

http://www.youtube.com/watch?v=c6WDEKPlFo4

• rinkeliliisa

no iske se mies jos kerran sulla on ihan oikeus =) ja ei muuten huoli treenattu mies lihavaa niin nuijalla päähän ja köysiin niin siinähän se on sitten luonasi =)

• 9+6

Kai ymmärrät, että osa sinun geeneistäsi tarttuu lapseen? Eli kysymys kuuluukin, miksi mies ei haluaisi lapselleen hyvät geenit ja etsii naisen, joka pitää huolta kunnostaan?

Tosin harmi, että kyseessä on provo...

• Fat läydee

Ei halua ylipainoisen geenejä ja on itse ylipainoinen. Hyvä logiikka.fi
      Miksi luulet, että kukaan sinun isku oikeudestasi voisi välittää kettuakaan ja haluisi tulla sinun löydetyksi?

• Vinkkejä
    • Hyvä sexylady1 noilla tiedoilla jotka annoit etsiskelysi saattaa kestää vähän pitempäänkin.Oletko huomannut vaaalla ettet ehkäpä ja painotan sanaa ehkäpä että et ole varsinainen miesten unelma ( painokerroin ).Mutta onnea kalasteluun vaikkakin se saattaa vaatimustasonne huomioiden kestää vähän pitempään.

• The__Zyzz

Implikoit et äidin puolelta saadut geenit ei vaikuta ollenkaan lapsen lopputulokseen.

Dumb cunt

• VOI LOL!!!

luuletko että joku "treenattu" mies kiinnostuis susta?? jos luulet niin lol!!XDXD jos haluat miehen niin saat jonku läskin pälvikaljuisen miehen!!!! HAHAHAA

• nainen...

Oiskoha alotus ollu miehen kirjottama provo? ;D

• Nämä keskusteluthan ovat aina provoja tai ne muuttuvat sellaisiksi ainakin. inulle on ihan sama minkä näköinen tai kokoinen kukin on kunhan muuten tulee toimeen ja nauttii toisen seurasta.

Kaikilla ei vain ole kyky ja taitoa tunnistaa oikeaa ihistä.

• Lihava mies

Olen lihava mies. Mistä kaunis hoikka nainen minulle? No en paina kun 86 kg ja käyn salilla treenaamassa. Mielestäni ansaitsen kauniin naisen koska en ole väkivaltianen, en petä, en vedä röökiä enkä juopottele usein.
      Yleensä naiset kelpuuttaa sen juopon narsistin joka hakkaa naista ja minä en tosiaan ole sellainen.

• pesti

Et ole mielestäni lihava, vain kookas, jos kilosi eivät ole keskivartalossasi. Kiinnostais tavata. kv

• Tässä olissin Jyväs ja kuviani olis Facebook

• Olistko rohkea?

• Yleensä kahdestaan.
      Joskus ehkä.kolmistaan
      Mut sit kiirus lämpöiseen kainaloon

• 1221345

Kannattaa mennä Salpausselän kisoihin kataselemaan "komeita ja urheilullisia miehiä" jotta löydät SEN oikean.

• Treennut kyllä ole P ole muu muutama maraton alla mulla ei kovin
      isso "se"
      Kiiihottais kaksin tai.vaikkapa.kolmisin
      Mutta kiire.olis lämpöiseen kainaloon

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe