Tuolla ostarilla on yksi tunnettu yhäri, jolla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa ja nyt se on kaapannut pauloihinsa yhden nuoren jantterin joka pyörii nyt sen kanssa. Kohta se varmaan lisääntyy taas.
juoppo yhäri
7
696
Vastaukset
- Huollon Mies
Käykö kateeksi? Lisääntymisrituaalit on kivoja, kannattaa sinunkin koettaa. Saat muutakin ajateltavaa, kuin muiden kyttäämisen.
- Kokemusta on
Pitäs vaan noiden rituaalien harastelijoiden aatella, ettei heidän oo pakko enää lisääntyä, vaan keskittyisivät nautiskeluun.
Kyllä tuo 3 tenavan saldo on jo ihan riittävä.
Katellaan me muut vaan kateellisena sivusta, jos meillä ei oo eväitä samaan päämäärään pääsemiseksi - tenavatähti
Onhan noita kokeiltu. Yhärit ovat kokemukseni mukaan estottomampia kuin muut naiset. on kyllä vaara että niillä on vielä lisääntymisvietti päällä etenklin kännissä.
- Limpbiizkit
Mulle kans! Mikä ostari?
- Stuba37
Kontulan ostari.
- kontulan ostari
Kontulan ostari taitaa olla kiinnostava paikka.
Rumat juoruilut muista eivät ole kiinnostavia. Jos olet kiinnostunut ja huolissasi naisesta ja hänen lapsistaan, voi tarjota apuasi? Haluatko auttaa? Vai haluatko osoittaa olevasi parempi ihminen. - kirvelixx
Näitä piisaa ja yhdessä sitten parittelevat ja taas saa isyyyspuoli sossussa yhden miehen tutkittavakseen :D Ja yhteiskunta maksaa verovaraoin muut sossun anatmat fyffet. Geeniperimämme rikastuu ja lapsia syntyy lähiöiden kaksioihin lapsuutta elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605