Missä voi korjauttaa Denver merkkisen tabletin näytön. Ei netistä löytyny mitään takuuhuolto hommaa, koska halpis merkki.
Osaisko joku auttaa?
Tabletin huolto
7
677
Vastaukset
- PPAP2
voithan ottaa yhteyttä SCF :n ja kysyä onnistuuko korjaus heidän toimestaan .
Tai jos näyttö meni rikki itsestään eli et aiheuttanut itse sitä niin veisin tabletin sen ostoliikkeeseen tai jos se on ostettu netistä niin katsoisin verkkokaupan sivuilta että mitä tälläisessä tilanteessa tulisi tehdä.
- Neuvokas Niilo
Jos olet itse hajottanut niin etkä osaa korjata niin viskaa roskiin ja osta uus. Jos takuuta etkö ole itse hajottanut niin vie takuuseen.
- maito2223
Palauta se samaan kauppaan josta ostit tabletin. Takuulla huolto on ilmainen. Mutta ilman takuuta huolta maksaa enemmän kuin yksi tabletti. Suosittelen ostamaan uuden
- lakki40
mullaki meni rikki
- ipadisti
Mulla on tapana heittää roskat roskikseen. Samaa suosittelen sinullekin tässä tapauksessa.
- Certeiro
Älä heitä roskiin!
Ei saa laittaa sekajätteisiin!
Oikea osoite on SER Sähkö- ja elektroniikkaromun keräys/kierrätyskeskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850