Oon ihastunut tai rakastunu yhteen poikaan jonka kanssa jutellaan joka päivä netissä ja ollaan tosi läheisiä silleensä, että sanotaan toisiimme ihanaks ja pusumerkkejä ymym. kaikilta sen kavereilta kuulee et se tykkäis musta tai no kaikki epäilee et meillä on juttua ku jutellaan joka ikinen päivä milloin vain satutaan olemaan onlinessa.
Poika ei ole kuitenkaan koskaan sanonut tykkäävänsä minusta sillätavalla, vaikka monesti on sanonut että hänellä on kerrotavaa mut sitten ei ookkaan kertonu.
En ite uskalla kertoo koska se ois kauheen noloo jos hää oiski vaan silleen okeii tai you know hiljaa. Pelkään että meiän välit menee ja sit ois kauheen noloo alkaa sen jälkeen puhumaan silleen normaalisti.. Kehtaanko kertoo hänelle vai oonko hiljaa ja ootan et hää kertoo jos on kertomassa? Mitä teen? Auttakaa.
rakastunut tarvitsee apua
3
<50
Vastaukset
Kannattaa kertoo tai voit katua sitä jälkeenpäin :)
- kkkkko
Kerro pois vaan. Et voi olettaa, että pojan pitäisi kertoa ensin. Jos haluat kertoa, kerro. En nää mitään probleemaa.
Ja ei, et rakasta poikaa. Sä kyllä tiedät kun rakastat jotain ihmistä, se ei ole "ihastunut tai rakastunut".
Mut anyway, sinuna sanoisin, _jos_ poika nyt ei olisikaan samaa mieltä, niin sitten ainakin tietäisi ja voisit katsella muualta. Se oikeasti helpottaa kun saa sen sanottua, joskus kun olen saanut pakit olen ollut vain tyytyväinen, että voin antaa olla.
Ja luulen pojan pitävän susta ton tekstin perusteella, kerro sinä ensin kun poikaa selkeästi ujostuttaa. - lifemocker
onko teillä välimatkaa vai asutteko samassa kaupungissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124